שאלת צבעים...

1הילונת

New member
שאלת צבעים...

כל מי שיודעת... איך מגיעים לצבעים חזקים ומבריקים? נניח כחול חזק ויפה? כתום? ורוד? אני מצליחה תמיד להגיע לגוונים חלשים או פסטליים של הצבע (חוץ מצהוב - שיוצא לי ממש יפה) ועוד שאלה באותו הקשר - צבעים זוהרים - קים דבר כזה בצבעי מאכל? אני מתכוונת לכתום חזק ממש, ורוד חזק ממש וכולי... תודה!
 

t a l talim

New member
אין ברירה...

בכדי להגיע לצבעים עזים, יש להוסיף כמות גדולה של צבע לבצק, או להשתמש בצבעים מרוכזים במיוחד. לגבי צבעים זוהרים- עדיין לא נתקלתי בצבע מאכל שהוא ממש פלורסנטי, זוהר כזה, אך יש צבעים שנקראים electric שהגוון שלהם יפה ועז.
 

1הילונת

New member
ואיפה קונים?

ןכמה הם עולים? תודה, טל. אגב - סדנת העוגיות בשישי הבא מתקיימת, נכון?
 
למעלה