שאלת עבודה למי שחיפש מהארץ לפני שנסע

שאלת עבודה למי שחיפש מהארץ לפני שנסע

בינתיים אנחנו שולחים קו"ח לאנגליה להפתעתי קיבלתי התייחסות (לטובה ולרעה) מאוד מהר הבעיה: מחברות כ"א נמסר לי שאי אפשר יהייה לעזור לי כל עוד אינני מתגוררת באנגליה (מזכירה שאזרחות יש לי אז זו לא הבעיה) אז מה עושים? מי חיפש עבודה עוד מהארץ ורק אח"כ נסע? איך זה עובד? הרי אני מתפרשת על כל אנגליה, אז אין לי אפשרות לנסוע להתמקם במקום אחד ולמצוא עבודה במקום שני (יותר נכון, זה לא שאין אפשרות אלא שאני מעדיפה לא לעשות את זה ככה עם שני ילדים קטנים) אם יהייה משהו קונקרטי כמובן שאטוס לראיון ולראות את המקום בית וכו' ושאלה נוספת, לגבי חיפוש עבודה במדינות שלא דוברות אנגלית: מישהו חיפש עבודה בלי לדעת את שפת המקום? (לדוגמא בגרמניה בלי לדעת גרמנית)- איך אפשר? המודעות לא מפורסמות רק בגרמנית? תודה וחג שמח לכולם
 

nir2422

New member
קשה מאוד למצוא עבודה בשלט רחוק

לא קראתי הודעות קודמות שלך אז מצטער מראש אם אני מפספס פרטים חיוניים. גם אם את מתפרשת על כל אנגליה, הרבה יותר קל לעשות את זה כשנמצאים בלונדון, ובמידת הצורך לקחת רכבת לעיר אחרת ביום הראיון. זה נשמע הרבה יותר רציני כשאת גרה שם וזה בטח מגדיל את הסיכויים שלך להגיע לראיונות. אבל בשביל זה צריכים לקחת סיכון ולעזוב כאן הכל ולנסוע לשם (גם אם לתקופה מוגבלת) כשאין משהו וודאי ביד, ואם אין ברירה אז קצת לחיות מחסכונות. מצד שני אני בכלל לא בטוח שזה הזמן לקחת סיכונים כאלו (בהנחה שהמצב באנגליה גרוע כמו כאן באירלנד). בקיצור, לא חושב שיש פתרון פשוט כי הגירה זה אף פעם לא דבר פשוט ובטח לא בתקופה הזו.
 

smaak

New member
אם יש לכם אפשרות

אולי אחד מבני הזוג ייסע למספר שבועות על מנת לחפש עבודה, ובמידה ותימצא אחת כזו- לארגן את המעבר עבור המשפחה, גם אם זה אומר פרידה לאחר מכן- כשהוא או את תתחילו לעבוד, ושאר המשפחה תגיע אחרייך או אחריו.
 
למעלה