שאלת סקר

שאלת סקר

על=פי מה שאני קוראת בפורום נידמה כי אחוז גבוה של הבנות הסיבה ל IVF הינה בעית זרע האם אני טועה?
 
לא ממש טועה ולא ממש צודקת

הקטע עם בעית זרע זה שקל מאד למדוד את זה ולאבחן אצלו הנשים יותר קשה להצביע על בעיה ספציפית כי המנגנון פי 10000 יותר מורכב. יש גם מלאן תלאפים זוגות לא מוסברים.
 

26may

New member
לפי מה ששמעתי אתמול מאחד הרופאים

אחוז הבעיות אצל נשים ואצל גברים הוא 50%-50% . כך שאני לא יודעת אם ניתן להגיד שיש יותר נשים או יותר גברים
 

אלה 2

New member
לפי המחקרים והסטטיסטיקות למיניהן

יש 33% של בעיות בפוריות הגבר יש 33% של בעיות בפוריות האישה יש 33% של בעיות לא מוסברות...
 
רק 2% לא מוסברים

וזה לפי הרופא שלי. מה שמעניין הוא מה אחוז הגם וגם (גם אצל האשה וגם אצל הגבר)?
 

פּוֹנְג

New member
רק שלא מוסברות זה לא בעייה

של זרע משום שזרע מאד קל לבדוק ולדעת אם יש בעייה.
 

רוני ש 28

New member
תוצאות הורמנליות של הבעלול

רציתי לברר אומרות הבדיקות הבאות אשר נעשו ע"פ המלצתו של אורלוג הטסטוסטרון וה LH בתחום ה- FSH נמוך (1.2 כאשר התחום הוא בין 1.4 ל - 18.1) תודה
 

רוני ש 28

New member
מקפיצה

 

נועם@בת

New member
אני לא יודעת מה המשמעות

אבל הסטיה היא ממש קטנה. האם קיימת בעית זרע מוכחת? יתכן ורמת הFSH משפיעה על הזרע, כדאי לך לשאול בפורום רופאי פריון הגבר (קישורים בשורה הכחולה בראש העמוד). נועם
 

I N K A

New member
קצת ארוך-ציטוט מספר של זיידמן

הלכתי לארון עבורך ופתחתי את הספר "המדריך המלא לפיריון" של פרופ' זיידמן ופרופ' בן רפאל, וזה מה שכתוב שם תחת הכותרת "רמה נמוכה של ההורמונים LH ו- FSH": באופן כללי, רמת נמוכה של LH ו-FSH מעידה על בעיה תפקודית בפעילות בלוטת יותרת המוח. כאשר נמדדת רמה נמוכה, יש לברר האם מקורה בהפרעה בבלוטת יותרת המוח, או כפי שיותר שכיח-בהיפותלמוס. ההיפותלמוס הוא מרכז במח המפקח על הפרשת בלוטת יותרת המוח באמצעות הפרשות "הורמון משחרר גונדוטרופינים (GnRH)". כיום ניתן להשתמש בהורמון מלאכותי דמוי הורמון זה. אם מתן הורמון זה גורם לשחרור של LH ו-FSH, סימן שאין בעיה בבלוטת יותרת המוח, כי אם בהיפותלמוס. אם אין שחרור של LH ו-FSH, מאובחנת הפרעה ביותרת המוח. ניתן לטפל בחוסר LH ו-FSH על ידי מתן תכשירים המקובלים בטיפול בפוריות האישה, כגון מטרודין (שהוא FSH נקי), פרגונל(שהוא צירוף של LH ו-FSH), או כוריגון (בעל פעילות דמויית LH). זהו לפי זיידמן, המבין יבין. יקירתי, נראה לי שבעלך מצטרף למזריקות בפורום
שיהיה בהצלחההההההההההההההה ושנה טובה :)
 

פוּ

New member
30%-אישה,30%-גבר,30%-אישה+גבר,10%במ

ברב המקומות שבהם קראתי זה חולק בצורה הזו: 30% בעיות בפוריות האישה 30% בעיות בפוריות הגבר 30% בעיות בפוריות הגבר והאישה גם יחד 10% בלתי מוסברים
 
למעלה