קצת ארוך-ציטוט מספר של זיידמן
הלכתי לארון עבורך ופתחתי את הספר "המדריך המלא לפיריון" של פרופ' זיידמן ופרופ' בן רפאל, וזה מה שכתוב שם תחת הכותרת "רמה נמוכה של ההורמונים LH ו- FSH": באופן כללי, רמת נמוכה של LH ו-FSH מעידה על בעיה תפקודית בפעילות בלוטת יותרת המוח. כאשר נמדדת רמה נמוכה, יש לברר האם מקורה בהפרעה בבלוטת יותרת המוח, או כפי שיותר שכיח-בהיפותלמוס. ההיפותלמוס הוא מרכז במח המפקח על הפרשת בלוטת יותרת המוח באמצעות הפרשות "הורמון משחרר גונדוטרופינים (GnRH)". כיום ניתן להשתמש בהורמון מלאכותי דמוי הורמון זה. אם מתן הורמון זה גורם לשחרור של LH ו-FSH, סימן שאין בעיה בבלוטת יותרת המוח, כי אם בהיפותלמוס. אם אין שחרור של LH ו-FSH, מאובחנת הפרעה ביותרת המוח. ניתן לטפל בחוסר LH ו-FSH על ידי מתן תכשירים המקובלים בטיפול בפוריות האישה, כגון מטרודין (שהוא FSH נקי), פרגונל(שהוא צירוף של LH ו-FSH), או כוריגון (בעל פעילות דמויית LH). זהו לפי זיידמן, המבין יבין. יקירתי, נראה לי שבעלך מצטרף למזריקות בפורום
שיהיה בהצלחההההההההההההההה ושנה טובה
