שאלת סקר

שאלת סקר

אם בן הזוג מבקש מימכם לשמור על הפרטיות ולא לדווח או להעלות כל פיפס מהחיים ביחד בפייסבוק הייתם מכבדים זאת?

מה אתם אומרים על הצפות וכל מה שכיבוכל מעלים שם ,לי באופן זה נמאס כי זה כבר לשדר תראו כמה החיים שלי מאושרים ובלה בלה ,וזה כבר מעצבן מה שנקרא זה כבר יוצר ריחוק אם אין לי קשר במציאות עם החבר.
מה אתם אומרים?
 

BW37

New member
תלוי...

תלוי למה הבחורה מבקשת
אם היא סוכנת מוסד, זה משהו אחד, אם היא סתם פראנויידית או ביישנית ברמות קשות
אז זאת בעיה
לא בגלל פייסבוק
התנתקתי מפייסבוק
אבל עדיין יש המון דרכים ומדיה שונות להתבטא, שיחות עם חברים, מיילים, בלוג...

אם בחורה היא חרדתית \ ביישנית גדולה וכו, הבקשה היא רק סימפטום
אני לא אהיה איתה בגלל הסיבה לא הבקשה.
אם היא סוכנת מוסד, אני לא אעלה תמונות שלנו, כל עוד היא הורגת את הרעים

אחרת אני לא רואה סיבה לבקשה כזו...
 
היי

תראה זה כבר נהיה מוגזם אני מחכה בצחוק כבר למי שתפליץ ותעלה את זה לפייסבוק :):)
ראבק הכל עולה זה פשוט כבר נמאס לראות .
את מי זה מעניין שיצאת מטומטמת ושכחת משהו?
מילה בוא נאמר אם זה באמת חברים קרובים ניחא ,אבל כולה מדיה של אשלייה.

אני מתכון לעלות לדוגמא תמונה אחת של בת זוגתי לעתיד תמונה של שנינו ולא כל פיפס מהקשר או מהחיים שלי שיועלה לפייס.
 

puma141

New member
היי

סתם היי, אף פעם לא אמרתי לך היי


אז היי.
 

BW37

New member
אנשים מחפשים אהבה

אם קנית רכב חדש, אייפון 17S או כל פריט אחר
זה לא כיף, אם אף אחד לא יודע, אם אף אחד לא מקנא

מיליונים ימכרו את הנשמה שלהם, הגוף שלהם או הכבוד שלהם
רק כדי להופיע רבע שעה בכוכב נולד \ טבח נולד \ חנון נולד

כבר עשו על הנושא מחקרים, רוב האנשים מעלים את אותם תמונות לפייסבוק או לאינסטגרם
לא תמצא בפייסבוק תמונות מכוערות, אנשים עצובים, כשלונות
פייסבוק הוא הזמנה לנשף של ברבי וקן.
 

BW37

New member
פרטיות ?

זה אומר שאסור לשבת עם חבר ולספר על הזוגיות שלי ? כולל הפרטים ?
זה אומר שאסור לי לצלם את שנינו בטיול לשנגחאי ?
זה אומר שבארוחת ערב משפחתית אסור לי לספר על מקרה שקרה לנו ?
זה אומר שאסור לי לכתוב בלוג ולספר על חיי ?

נכון, פייסבוק הוא פלטפורמה בעיתית, במיוחד אם יש לך 110030 חברים
למרות שפייסבוק יכול להיות מקום פרטי שלך עם רק עוד 10 חברי משפחה וחברים קרובים
אף אחד לא אמר שצריך לאשר לכל אחד שאת מכירה גישה למדיום

אם בחורה כל כך חרדה לפרטיות שלה שהתשובות לשאלות שלמעלה הם לא,
אז לא, היא לא מתאימה
 

ebi83

New member
והקשר בין זה לבין השאלה המקורית?

כל דבר שאתה מספר עליו או מתעד אתה מעלה לפייסבוק או לשאר הרשתות החברתיות הקיימות??

הוא בסה"כ מדבר על העובדה שאנשים מדווחים על כל שטות שהם עושים בפייסבוק, לא על זה שמישהי לא מוכנה שתתעד כלום בלי קשר להעלאה לרשת או לא.
 
דובר על הפייסבוק

לא על רוב מה שמנית כאן.

וכן הפייסבוק זו פלטפורמה מאוד בעייתית.
בעיקר אם מדובר בקשר חדש ושלא בא לי שאנשים ידעו על משהו שאני עוד לא בטוחה בו.
גם אם דודה שלך עשתה לך לייק.. אז החברים שלה רואים את זה.
אפשר להבין למה מישהי/ו לא ירצו שיפרסמו את זה.
 
אז מה שאתה בעצם אומר זה

שמי שלא מוכן שכל פיפס מחייו יעלה לפייסבוק, זו בקשה לא לגיטימית, ומעידה על כך שהוא חרדתי או ביישן גדול?

ומה אם היא חושבת שהתמונות שהעלת לא מחמיאות לה? או שהיא לא רוצה לשתף בכל אירוע של חייה את כל העולם ואישתו?

אני מסכים איתך עם התפיסה הכללית שעדיף שאתה ובת זוגך תשדרו על אותו הגל, כלומר אם אתה חובב פירסום, עדיף שגם היא תהיה כזו. אבל להשחיר את מי שלא מתחבר להתנהגות שלך זה לא לעניין.

וסתם שאלה, מדוע אתה לא מעלה תמונות שלך לכאן? אתה ביישן? אתה חרדתי? מה הקטע כאילו? (אל תענה לי בשאלה).
 

BW37

New member
המממ

כמו שכבר כתבתי, פייסבוק לא חייב להיות פתוח לכולם
סביר והגיוני שלפייסבוק שלך\ גוגל פלוס \ בלוג, יהיה גישה רק לחברים או משפחה קרובים בלבד, 10 אנשים

כמו שכבר כתבתי, שיתוף מידע, הוא לא רק בפייסבוק
לשבת עם חבר ולספר ולשאול על חיי, זה גם לשתף מידע עליה,
ואת זה כולם עושים, או רצוי שיעשו
אם היא אוסרת לדבר עליה, היא גם אוסרת לדבר עליה עם חבר.

ובקשר לתמונות שלי
אני בעד שיוויון
אם כולם כאן היו מפרסמים את עצמם בשמם האמיתי, והם לא, גם אלו שכותבים שם, ברוב המקרים זה שם מומצא
ואם כולם היו מפרסמים תמונה שלהם
אז גם אני הייתי מפרסם תמונה את כל הפרטים שלי.
זה הוא פורום אנונימי, ולכן אני אנונימי
נפגשתי עם כמה וכמה בחורות מהפורום, דיברתי בטלפון עם כמה בחורים מהפורום
אני לא מסתיר את עצמי ולא חרדתי
רק מקבל על עצמי את חוקי הפורום
(להיות ערום בחוף נודיסטים זה בסדר, ללכת ערום ברחוב ראשי זאת בעיה)
 
לגבי התמונות, אלו לא חוקי הפורום

יש פה אנשים שמשתמשים בשם האמיתי, ויש אנשים שמפרסמים את תמונתם. ויש כאלו שלא. כל אחד איך שבא לו. כמו בפייסבוק שיש כאלו שמדווחים על כל דבר, ויש כאלו שממש לא, אין חוק בפייסבוק שאומר שצריך לעדכן על כל פיפס.
 
לא בעד לעלות לפייס כל דבר קטן שקורה לנו בחיים

ואני לא צריכה בן זוג שיבקש ממני את זה.
לא מבינה את הקטע הזה שיש הרבה אנשים שרושמים כל חירבון ופלוץ שקורה להם ולא איכפת להם שחצי עולם קורא את זה... ממש איחסה פיחסה לדעתי
 

אביeג7

New member
מכבדת.. האקס שלי בזמנו היה נטול פייס ואסר

עליי לעלות תמונות שלנו ביחד או תמונות של הילד שלו.

ולא היה לי שום בעיה עם זה..הוא לא סוכן מוסד ולא פרנואיד,אבל פשוט לא אוהב את כל הקטעים האלה. זכותו.
 
היי

אני חושב שגם זה יותר מכובד שלא כל דבר עולה לפייס,יש טיפוסים כאלו שצריכים חיזוקים וכו כמו סטלייסטיות יחצניות ובעלות צורך בתשומי חזק.

מה גם שכיום הפייס יכול לשמש כנגדך על ידי מה שאתה כותב וכו כלפייך וחשוב מאוד לזכור זאת.

הגזימו עם הרשתות החברתיות האלו!
 

ebi83

New member
אין לי בעיה עם בקשה כזו..

הפסקתי להעלות תמונות לפייסבוק בזמנו כי אנשים (בעיקר בלי א'
)היו מבקשים ממני להוריד תמונות או תיוגים- מאז אני פשוט שולח דרך אתרים פרטיים ושמי שרוצה להעלות שיעלה בעצמו ויתמודד עם השאר


לדעתי הרשתות החברתיות בכלל ופייסבוק בפרט הן פלטפורמה להעברת מסרים קולקטיבית. מעין יומן פתוח שאתה יכול לכתוב בו מה שבא לך. יש בו הרבה כלים ויכולות שאין בעולם הרגיל, הוא לא בא כתחליף אלא ככלי נוסף במכלול הזה שנקרא עולם


אני בכל מקרה נגד להעלות כל שטות שקוראת לך בפייסבוק. אבל בעד שימוש מושכל ומבוקר בו.
 
משהו שאני לא מבינה

אם נמאס לך למה אתה לא:

1. עושה hide לתוכן?
2. מסיר את האנשים האלה מרשימת החברים שלך?
3. מתנתק מהפייסבוק?

מה המטרה של השאלה?
זוהי רשת חברתית שבה אנשים משתפים דברים.
לא נעים לך - צא.
לא בא לך טוב בעין - תלחץ על האיקס למעלה.
 
איך אני שונא את אלו שכל חצי שעה מעדכנים סטטוס

ללספר לנו מה הם עשו בדיוק ב10 דקות האחרונות

או את הגברים האומללים האלו של "ת"א צהובה !, ביום שבת נדרוס אותכם, מלחמה ! "

בחיאת העולם, שמישהו ישמיד אותם כבר
שיצאו חוקים ראלים לגבי המתת חסד
 
למעלה