פתוח, אך כנראה שלא תזכה לסיור רכוב
באופן רשמי איננו נוהגיפ לקחת נוסעים לנסיעה ברכבי המוזיאון, אך עבור חברי פורום אנו נוהגים לפנים משורת הדין. לגבי מחר, אני ואיל רכניץ נגיע יחסית מאוחר למוזיאון, ואילו כל הנהגים שמתנדבים במוזיאון עובדים מחר, לכן סיכוי קלוש מאוד שתזכה לנסיעה.