שאלת יחסינו לאן
חברים יקרים, אני פותח את זה מולכם. נמאס לי. נמאס לי להרגיש שאני היחיד בפורום שמנסה להשאיר אותו חי. נמאס לי להרגיש שאני (פחות או יותר) היחיד בפורום שפעיל בו באופן אקטיבי. נמאס לי להיות (כמעט באופן מוחלט) היחיד שפותח שרשורים בנושאי קליפים חדשים, ידיעות חדשות, שרשורי מה אתם שומעים וכו'. נמאס לי להיות היחיד שפותח שרשורי התפקדות חודשיים (הפתעה: זה שאני המנהל לא אומר שאני היחיד שצריך לעשות את זה). נמאס לי שיש חוסר פעילות ענק מצידכם באופן קבוע. אני מבין שיש לכם את החיים שלכם ושאתם לא 24/7 מול המחשב ובטח שלא מול הפורום (עוד הפתעה: גם אני ככה), אבל בחייאת - זה כל כך מתסכל. אתם לא יודעים כמה זה מתסכל אותי לפתוח כל פעם מחדש את העמוד הראשי של הפורום ולראות שכלום לא נכתב או נוסף בו כבר יותר מיממה. לראות שאף אחד לא פתח שרשור על הקליפ החדש של איזה אמן גדול (מה שהוא כן טרח לעשות בפייסבוק הפרטי שלו, אם כבר נכנסים קצת לחיים פרטיים). זה מעצבן לראות שאתם לא מגיבים לחברים שלכם שמשקיעים מפעם לפעם בשרשורים כאלה ואחרים. זה מחרפן אותי לראות שבמקום לפתוח שרשור חדש של "מה אתם שומעים עכשיו?" אתם מגיבים על שרשור שהוא פג תוקף כבר כמה ימים. יש עוד כל כך הרבה דברים שמעצבנים אותי בהתנהלות פה שבאתי כבר לשלוח למנהל האשכול שלי הודעה שבה אני אומר לו שאני פורש מניהול הפורום מה שבעצם יהפוך את הפורום הזה, שפועל כבר יותר מ-9 שנים, לז"ל (כי בינינו, ואני חושב שכולנו יודעים את זה, אף אחד אחר לא ייקח את המושכות ויציע את עצמו לניהול הפורום. אתם לא משקיעים בכתיבה רגילה בפורום, אז בניהול שלו?). אבל אז החלטתי לתת צ'אנס אחרון לפורום. אני רוצה שתגידו בעצמכם מה לא טוב בפורום. אני רוצה שתגידו בעצמכם מה כן בפורום. מה אני יכול לעשות יותר, מה אני יכול לעשות פחות. מה אפשר לשפר, מה אפשר למתן. בקיצור: כל שעל ליבכם לגבי מה שאפשר לעשות בפורום (לא רק כלפיי כמנהל אלא גם כלפי עצמכם כחברים בפורום) - אני מבקש שתוציאו את זה כאן החוצה, בלי צנזורה ובלי רחמים. ואני מתכוון לזה - בלי צנזורה ובלי רחמים. אני מקווה שלפחות על השרשור הזה תהיה היענות ראויה.
חברים יקרים, אני פותח את זה מולכם. נמאס לי. נמאס לי להרגיש שאני היחיד בפורום שמנסה להשאיר אותו חי. נמאס לי להרגיש שאני (פחות או יותר) היחיד בפורום שפעיל בו באופן אקטיבי. נמאס לי להיות (כמעט באופן מוחלט) היחיד שפותח שרשורים בנושאי קליפים חדשים, ידיעות חדשות, שרשורי מה אתם שומעים וכו'. נמאס לי להיות היחיד שפותח שרשורי התפקדות חודשיים (הפתעה: זה שאני המנהל לא אומר שאני היחיד שצריך לעשות את זה). נמאס לי שיש חוסר פעילות ענק מצידכם באופן קבוע. אני מבין שיש לכם את החיים שלכם ושאתם לא 24/7 מול המחשב ובטח שלא מול הפורום (עוד הפתעה: גם אני ככה), אבל בחייאת - זה כל כך מתסכל. אתם לא יודעים כמה זה מתסכל אותי לפתוח כל פעם מחדש את העמוד הראשי של הפורום ולראות שכלום לא נכתב או נוסף בו כבר יותר מיממה. לראות שאף אחד לא פתח שרשור על הקליפ החדש של איזה אמן גדול (מה שהוא כן טרח לעשות בפייסבוק הפרטי שלו, אם כבר נכנסים קצת לחיים פרטיים). זה מעצבן לראות שאתם לא מגיבים לחברים שלכם שמשקיעים מפעם לפעם בשרשורים כאלה ואחרים. זה מחרפן אותי לראות שבמקום לפתוח שרשור חדש של "מה אתם שומעים עכשיו?" אתם מגיבים על שרשור שהוא פג תוקף כבר כמה ימים. יש עוד כל כך הרבה דברים שמעצבנים אותי בהתנהלות פה שבאתי כבר לשלוח למנהל האשכול שלי הודעה שבה אני אומר לו שאני פורש מניהול הפורום מה שבעצם יהפוך את הפורום הזה, שפועל כבר יותר מ-9 שנים, לז"ל (כי בינינו, ואני חושב שכולנו יודעים את זה, אף אחד אחר לא ייקח את המושכות ויציע את עצמו לניהול הפורום. אתם לא משקיעים בכתיבה רגילה בפורום, אז בניהול שלו?). אבל אז החלטתי לתת צ'אנס אחרון לפורום. אני רוצה שתגידו בעצמכם מה לא טוב בפורום. אני רוצה שתגידו בעצמכם מה כן בפורום. מה אני יכול לעשות יותר, מה אני יכול לעשות פחות. מה אפשר לשפר, מה אפשר למתן. בקיצור: כל שעל ליבכם לגבי מה שאפשר לעשות בפורום (לא רק כלפיי כמנהל אלא גם כלפי עצמכם כחברים בפורום) - אני מבקש שתוציאו את זה כאן החוצה, בלי צנזורה ובלי רחמים. ואני מתכוון לזה - בלי צנזורה ובלי רחמים. אני מקווה שלפחות על השרשור הזה תהיה היענות ראויה.