שאלת יחסינו לאן

ערן1987

New member
שאלת יחסינו לאן

חברים יקרים, אני פותח את זה מולכם. נמאס לי. נמאס לי להרגיש שאני היחיד בפורום שמנסה להשאיר אותו חי. נמאס לי להרגיש שאני (פחות או יותר) היחיד בפורום שפעיל בו באופן אקטיבי. נמאס לי להיות (כמעט באופן מוחלט) היחיד שפותח שרשורים בנושאי קליפים חדשים, ידיעות חדשות, שרשורי מה אתם שומעים וכו'. נמאס לי להיות היחיד שפותח שרשורי התפקדות חודשיים (הפתעה: זה שאני המנהל לא אומר שאני היחיד שצריך לעשות את זה). נמאס לי שיש חוסר פעילות ענק מצידכם באופן קבוע. אני מבין שיש לכם את החיים שלכם ושאתם לא 24/7 מול המחשב ובטח שלא מול הפורום (עוד הפתעה: גם אני ככה), אבל בחייאת - זה כל כך מתסכל. אתם לא יודעים כמה זה מתסכל אותי לפתוח כל פעם מחדש את העמוד הראשי של הפורום ולראות שכלום לא נכתב או נוסף בו כבר יותר מיממה. לראות שאף אחד לא פתח שרשור על הקליפ החדש של איזה אמן גדול (מה שהוא כן טרח לעשות בפייסבוק הפרטי שלו, אם כבר נכנסים קצת לחיים פרטיים). זה מעצבן לראות שאתם לא מגיבים לחברים שלכם שמשקיעים מפעם לפעם בשרשורים כאלה ואחרים. זה מחרפן אותי לראות שבמקום לפתוח שרשור חדש של "מה אתם שומעים עכשיו?" אתם מגיבים על שרשור שהוא פג תוקף כבר כמה ימים. יש עוד כל כך הרבה דברים שמעצבנים אותי בהתנהלות פה שבאתי כבר לשלוח למנהל האשכול שלי הודעה שבה אני אומר לו שאני פורש מניהול הפורום מה שבעצם יהפוך את הפורום הזה, שפועל כבר יותר מ-9 שנים, לז"ל (כי בינינו, ואני חושב שכולנו יודעים את זה, אף אחד אחר לא ייקח את המושכות ויציע את עצמו לניהול הפורום. אתם לא משקיעים בכתיבה רגילה בפורום, אז בניהול שלו?). אבל אז החלטתי לתת צ'אנס אחרון לפורום. אני רוצה שתגידו בעצמכם מה לא טוב בפורום. אני רוצה שתגידו בעצמכם מה כן בפורום. מה אני יכול לעשות יותר, מה אני יכול לעשות פחות. מה אפשר לשפר, מה אפשר למתן. בקיצור: כל שעל ליבכם לגבי מה שאפשר לעשות בפורום (לא רק כלפיי כמנהל אלא גם כלפי עצמכם כחברים בפורום) - אני מבקש שתוציאו את זה כאן החוצה, בלי צנזורה ובלי רחמים. ואני מתכוון לזה - בלי צנזורה ובלי רחמים. אני מקווה שלפחות על השרשור הזה תהיה היענות ראויה.
 
2 דברים לפי דעתי :

1. השם של הפורום צריך להשתנות - זה לא באמת פורום של רק אומני MTV. רוב האנשים פה ממה ששמתי לב שונאים את בריטני וגהגא ושומעים יחסית הרבה מוזיקה אלטרנטיבית. לכן אין כאן אנשים חדשים - כי מי שבאמת אוהב מוזיקת MTV ופופ הולך לפורום פופ או מצעדים מה שמביא אותי לדבר השני. ובכלל MTV מחזיק כיום בזכות הריאליטי שבו,יש לו מקום אבל הוא הפסיק להיות רלוונטי. 2. הפורום הזה נופל בין הכסאות (לפחות במקרה שלי) - בפורום פופ למשל יש עדכונים וביקורות וכל מיני ריבי מעריצים של דיוות שהיו די נפוצים פה לפני 3 שנים ובפורום מצעדים שזה פורום כללי על מוזיקה ועם אנשים עם טעמים שונים ודיוני מוזיקה כלליים. פה בפורום הזה זה פשוט כמו שכתבת - שרשורים של מה אתה שומעים עכשיו ועדכונים שכבר הספקתי להתעדכן כבר במק' אחרים. ודבר נוסף : יש פה פלצנות מסויימת על מיינסטרים שהיא לגיטימית אבל הפורום עוסק בערוץ מוזיקה של המיינסטרים אז כך שאני חושב שכמו שכתבתי בסיבה הראשונה - להחליף את השם.
 

Bleed for Me

New member
מסכימה עם הכל..

אני גם מטיילת בפורום פופ והעובדה שהוא לא רק מיינסטרים, מדברים על המון אומנים שאני אוהבת שהם לאו דווקא מוכרים בטירוף ומיינסטרים..זה מושך קהל.. יש דיונים וכאלה על הכל... לא כל הפורום מסתכם בבריטני וגאגא, יש גם מעבר.. ויתרון שלנו יש זה שזה לא רק פורום שכולו פופ, אנחנו פורום מוזיקה (וכן אני מסכימה לגביי שינוי השם כי MTV באמת לא רלוונטי יותר..) פה המקום שלנו לדבר על רוק, היפ הופ, ר&בי וכ'ו..בגלל זה זה צריך להיות פורום מצליח, כמו פורום פופ אם לא יותר.. אבל בגלל שהכל פה באמת דיי מסתכם בגאגא והשאר אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים... וערן אני חייבת לומר שאני פתחתי לאחרונה את שרשורי הסכמ"ש ואנשים פשוט לא מגיבים..זה מוציא את החשק לפתוח עוד...אני מניחה שזה מה שהרוב חושבים.. צריך קצת חיים פה מעבר למיינסטרים...
 

ערן1987

New member
מסכים איתך לגבי הסכמ"שים, תסמכי עליי שגם אותי

זה מתסכל (זה בכלל מתסכל אותי שה"אחראיות" כביכול נפלה עלייך ושאחרים לא פותחים סכמ"שים בעצמם).
 

ערן1987

New member
אף פעם לא חשבתי על סעיף א' שלך

אבל עכשיו שאתה אומר אותו אני מוצא בו משהו נכון. תודה רבה על התשובה! אם יש לך עוד להעיר באמת שאל תתבייש.
 

Music Man XD

New member
עצוב לי לשמוע את הדברים האלה.

ואני באמת חושב שאנחנו צריכים להשקיע יותר כי תכל'ס, זה בשבילנו. אם לא נשקיע זה לא יהיה, אם לא נביע אכפתיות הפורום לא ימשיך לפעול, בטח שלא יגדל ויצמח. אני עושה מה שאני יכול. מודה שבזמן האחרון אני נמצא כאן פחות כי אני מאוד עמוס. מאוד מאוד מאוד עמוס. אני חושב שכולנו צריכים לפקוח עיניים ולעשות את מה שצריך. ערן, אתה לגמרי צודק - זה שאתה מנהל לא אומר שאתה צריך לעשות הכל. אתה לא סתם מנהל, אלא מנהל פורום - ופורום מבוסס על שיתוף פעולה ושיח בין אנשים. בקיצור, אנחנו צריכים להשתדל קצת יותר ויהיה כאן אפילו יותר נחמד מהמצב כיום! :)
 

Music Man XD

New member
לא משהו מיוחד.

פשוט חושב שצריך לקחת יוזמה לפעמים. לפתוח שרשורי מאש"ע או סכמ"שים לוקח בדיוק 15 שניות, אין סיבה שאנשים לא יעשו את זה. מעבר לכך, יהיה נחמד אם נעשיר את הפורום בשרשורים נוספים ונחמדים. אני אישית אקח לתשומת ליבי את זה, מקווה שגם אחרים! תמיד מצחיקה אותי המילה "הארות"
 

ערן1987

New member
אגב, אם אתם רוצים אתם יכולים לדבר איתי בפרטי

בין אם פה בתפוז או אפילו בפייסבוק שלי (אתם מוזמנים לצרף אותי או אפילו סתם לשלוח הודעה, אני מבטיח לענות - במיוחד אם מדובר בהטרדה מינית
) (ניסיתי פעמיים לכתוב פה את הפייסבוק שלי אבל הוא לא נתן לי, אז חפשו Eran Itzkovitch)
 

ערן1987

New member
חברים, אני מבקש מכם להגיב על הנושא

אני ומנהל האשכול קוראים את כל מה שאתם כותבים ונראה איך מתקדמים מכאן.
 

2Dirrty4U

New member
באמת שעצוב לקרוא את זה

אני מודה שנעלמתי קצת, אבל זה לא משהו שעשיתי מבחירה - צבא וזה, אתם יודעים נו... וחבל לחזור הביתה, להכנס לפה ולראות הודעה כזאת. ואני באמת לא מבינה מה קרה, הרי לפני לא כל כך הרבה זמן הפורום הזה היה פעיל למדי... אני גם מזדהה עם ההרגשה שלך כי גם אני מנהלת פורום וגם לי יש תקופות שהן ממש אבל ממש יבשות (עכשיו למשל) אבל אני לעומתך יודעת שזה נובע מחוסר פעילות של הזמרת ואחרי שדנו כבר בכל הדברים שאפשר לדון ועשינו כבר 5 שרשורי תמונות בחודש - מגיע הרגע שאין כל כך כבר מה לעשות חוץ מלשבת ולחכות שהיא תעשה משהו מעניין שאפשר יהיה לעדכן עליו ולדבר עליו. בסופו של דבר אני מאמינה שגם כאן זאת רק תקופה יבשה שתעבור.. הפורום הזה קם מהמתים בעבר ואין סיבה שזה לא יקרה גם עכשיו. אני חושבת שכל אחד צריך להשקיע מעצמו ובמינימום זה להגיב על שרשורים קיימים ועם הזמן אנשים גם יתחילו לפתוח בעצמם שרשורים חדשים (זה לא משהו שאפשר להכריח גולשים לעשות). אני בעצמי אשתדל להגיב קצת יותר שאני נמצאת בבית ואל תכח את זה אישית שנעלמתי, אתה יודע שאני אוהבת אותך ערן
הא, ולא שחכתי את פינתם הנעליים שאני חייבת לכם
(אם כי זה יקח קצת זמן בגלל הצבא)
 

inbal287

New member
טוב, כבר דיברנו באופן פרטני,

אבל בעיקרון: 1. לשנות את שם הפורום, גם אנחנו נרגיש שייכים יותר וזה ייתן אופציה לקהל חדש להיכנס. 2. בעיקרון אני חושבת שצריך ליצור מבנה מסוים, כלומר שפינות יהיו בימים קבועים ואז אפשר לחלק אותן בצורה שתתפרש על כל השבוע, מה שיעזור להשאיר אותו חי. 3. בשביל לבצע את הסעיף הקודם צריך שיהיו פינות ובזה אני מתכוונת לעזור לך, כמו שסיכמנו. 4. שרשורי חדשות שבועיים/דו שבועיים (לא רק על ליידי גאגא/בריטני/אדל... אלא גם על עוד). 5. אני מניחה שצריך ליזום תחרות או משהו, שיהיה אפשר לפרסם בהודעות היומיות של תפוז/בראשי. אבל חשוב שזה יהיה אחרי שהפורום יהיה קצת יותר יציב, כדי שלא יהיה עליה גבוהה בהשתתפות ופתאום נפילה. זו לא חוכמה. אני אנסה לחשוב מה עוד...
 
למעלה