שאלת טעויות צבאיות חוזרת!

etayrapa

New member
שאלת טעויות צבאיות חוזרת!

אז ככה. קיבלתי מנילה לבנה. פרופיל 97. אחרי משהו כמו חודשיים - היום- זימון למיונים לחובלים בתל השומר. בלי יום סיירות ובלי כלום. מה קורה כאן? תשובה בבקשה ואם אפשר לתאר גם מה סדר הארועים הנורמלי!!!
 

0ren

New member
זה קורה ...

חובלים שולחים זימונים לאנשים בעלי קב``א 56 בלי לבקש.. או אם יש לך 56 וביקשת. מה שבטוח הוא שיש לך 56.. כי חובלים רוצים אותך בלי יום סיירות רק אם יש לך 56 קב``א. מזל טוב.. אתה מהעילית של החברה !
 

Scooter3000

New member
אז ככה...

אז הסיבה דיי ברורה... לפי מה שאתה אומר יש לך פרופיל 97. אבל מה שבטוח יש לך איזה שהם סעיפים שאתה יודע או לא יודע עליהם כמו משקפיים, פלטפוס וכו`... סעיפים אלו מונעים ממך לקבל זימון ליום סיירות. כידוע היחידות אליהם אפשר להגיע מיום סיירות הן: מטכ``ל, שייטת וחובלים. והסעיפים שיש לך פוסלים אותך ממטכ``ל ושייטת ולכן אתה מתאים רק לחובלים. אז חובלים הזמינו אותך אליהם ושם תמוין בין חובלים צוללות והביתה. ב ה צ ל ח ה.
 

0ren

New member
בלי שום קשר....

ועם הוא מתאים בריאותית לחובלים זה אומר שהוא צריך לקבל מייד את הזימונים? אך איך אתה מסביר את אלה שכן מגיעים ליום סיירות ולא מקבלים כלום ? הרי שהם כן מתאימים לאחד מהשלושה אבל לא מתאימים למטכל או שייטת , אז למה הם לא מקבלים זימונים לחובלים.. כי זה כמו שאמרתי זה רק לבעלי קב``א 56
 

guyt7

New member
אורן...

אורן זה בטוח שבעלי קב``א 56 מקבלים זימונים לחובלים בלי שום יום סיירות? ומה אם יש לי משקפיים? (שזה רק סעיף בפרופיל) האם זה פוגע?
 
כמעט כל דבר שקשור לעיניים (למעט

עיוורון צבעים ומספר מאוד-מאוד גבוה) לא פוסל אותך מלהגיע לחובלים. ד``א, גם קצת פלטפוס לא מונע. וזה לא בטוח, כי זה גם קשור בדפ``ר שלך.
 

guyt7

New member
וגם...

אם יש לי דפ``ר 80 אני בכל זאת יקבל את הזימונים? או שלא?
 
זה לא טעות, זה דבר שבשגרה.

מה שקורה זה ככה. סביר להניח שיש לך סעיף כלשהוא בפרופיל שמונע ממך להתקבל מלכתחילה לשייטת או מטכ``ל (ודרך אגב, זה גם ימנע ממך בעתיד ללכת לזימונים של שלד``ג, 669, מגלן ואגוז). יחד עם זאת, יש לך כנראה קב``א גבוה (מעל 54 כולל). בשל כך, הצבא לא רוצה ``לבזבז`` איכות כמו שלך, אז הוא מראש שולח לך את הזימון לדבר היחיד שיש לך אפשרות מבחינה רפאוית להתקבל אליו - חובלים (שים לב, שהזימון שלך כולל גם צוללות, מכיוון שזוהי יחידת העילית ההתנדבותית השנייה שאתה יכול להגיע אליה אם סעיפים פוסלים מסויימים). זה קורה לפעמים. דרך אגב, זה קרה גם לי. אני חייב לציין שזה לעיתים חיסרון, כי בגיבוש למשל הגיעו חבר`ה שלא בהיו אפילו ביום סיירות, והכושר שלהם היה די ירוד (כי הם עברו את המבחנים בתל השומר, ולא את יום הסיירות). סדר האירועים הנורמלי הוא יום סיירות, שלאחריו (אם מויינת לחובלים) אתה מקבל זימון, בדיוק זה שקיבלת עכשיו. זה ``סך הכל`` קיצור דרך קטן...
 
למעלה