לא וכן.
הוא לא השתבח, כיוון שהוא משקה מזוקק, ועל כן הוא לא עובר תהליכים נוספים שמשבחים אותו. וויסקי משתבח בתקופת היישון בחבית - זאת כיוון שהחבית מעבירה אליו טעמים וארומות נוספים ומעניינים. הוא כן ראוי לשתייה כי הוא מכיל אחוזי אלכוהול גבוהים שלא מאפשרים לו להתקלקל. בקיצור, כנראה שהוא טוב עכשיו כמו שהוא היה ביום בו נקנה.