שאלת וויסקי.

genghis

New member
שאלת וויסקי.

ברשותי בקבוק שיבאס סאלוט רויאל שנקנה לפני כ 17 שנים הוא מעולם לא נפתח ואפילו לא יצא מהקטיפה הכחולה שלו. עמד כל הזמן במקום חשוך. האם הוא השתבח וראוי לשתייה? תודה מראש איתי
 

LaDjA

New member
לא וכן.

הוא לא השתבח, כיוון שהוא משקה מזוקק, ועל כן הוא לא עובר תהליכים נוספים שמשבחים אותו. וויסקי משתבח בתקופת היישון בחבית - זאת כיוון שהחבית מעבירה אליו טעמים וארומות נוספים ומעניינים. הוא כן ראוי לשתייה כי הוא מכיל אחוזי אלכוהול גבוהים שלא מאפשרים לו להתקלקל. בקיצור, כנראה שהוא טוב עכשיו כמו שהוא היה ביום בו נקנה.
 

amircn1

New member
לא יכלתי לנסח את זה יותר טוב בעצמי

תשובה מצויינת !!!
 
למעלה