שאלת התפתחות
היי,המתוק הקטן בן 8.5 חודשים והצטברו כבר כמה שאלות, אז ככה: מלפני חודש בערך הוא התחיל לזחול גחון,ע"י דחיפה קדימה עם הידיים,הרגליים כמעט לא משתתפות בעניין..הוא עולה מידי פעם לשש ומתנדנד,מתהפך חופשי לכל הכיוונים כולל סיבובי ציר. לפני שבועיים למד להתיישב לבד ,לרב מתרומם משכיבה על הגב דרך הצד ומתיישב אבל עושה את זה גם בדרך הנכונה מעמידת שש לעיתים רחוקות. הוא מחזיק את עצמו די יציב בישיבה אבל לפעמים קצת מאבד שיווי משקל ונופל הצידה. לפני כמה ימים התחיל לנסות להעמד לבד,אתמול בלילה אפילו מצאתי אותו מחכה לי עומד במיטה ונשען על המעקה. מאז שגילה את עניין העמידה רק מחפש על מה אפשר להיתלות..ומאז שגילה שיכול לשבת גם אין לו כח לנסות לזחול.. ולשאלותי: מה לעשות עם עניין הישיבה? הוא ממש לא מתאמץ להמשיך ולזחול ,ולא משנה אילו מעודדי זחילה ניסיתי. אז האם זה יגיע לבד או לנסות שיטות נוספות לעידוד הזחילה? ובעניין העמידה,האם להמשיך ולעודד אותו לעמוד? לתמוך בו? והאם זה בסדר שכבר הגיע לשלב הזה לפני שהתחיל לזחול על שש..בקצב הזה נראה לי שילך לפני שיזחל.. אשמח לקבל את תשובת המומחיות
תודה ויום נפלא
היי,המתוק הקטן בן 8.5 חודשים והצטברו כבר כמה שאלות, אז ככה: מלפני חודש בערך הוא התחיל לזחול גחון,ע"י דחיפה קדימה עם הידיים,הרגליים כמעט לא משתתפות בעניין..הוא עולה מידי פעם לשש ומתנדנד,מתהפך חופשי לכל הכיוונים כולל סיבובי ציר. לפני שבועיים למד להתיישב לבד ,לרב מתרומם משכיבה על הגב דרך הצד ומתיישב אבל עושה את זה גם בדרך הנכונה מעמידת שש לעיתים רחוקות. הוא מחזיק את עצמו די יציב בישיבה אבל לפעמים קצת מאבד שיווי משקל ונופל הצידה. לפני כמה ימים התחיל לנסות להעמד לבד,אתמול בלילה אפילו מצאתי אותו מחכה לי עומד במיטה ונשען על המעקה. מאז שגילה את עניין העמידה רק מחפש על מה אפשר להיתלות..ומאז שגילה שיכול לשבת גם אין לו כח לנסות לזחול.. ולשאלותי: מה לעשות עם עניין הישיבה? הוא ממש לא מתאמץ להמשיך ולזחול ,ולא משנה אילו מעודדי זחילה ניסיתי. אז האם זה יגיע לבד או לנסות שיטות נוספות לעידוד הזחילה? ובעניין העמידה,האם להמשיך ולעודד אותו לעמוד? לתמוך בו? והאם זה בסדר שכבר הגיע לשלב הזה לפני שהתחיל לזחול על שש..בקצב הזה נראה לי שילך לפני שיזחל.. אשמח לקבל את תשובת המומחיות