שאלת המלצה

magicyoni

New member
שאלת המלצה

אני מתאמן כבר חודש וחצי ועכיוש אני מתאמן עוד 3 חודשים לפני גיוס המטרה שלי היא להתחזק ולגדול בשל שאני רזה ודי חלש . השאלה שלי האם כדאי לי להשתמש באבקות או משקאת מוסוימות או שלא כדאי רק עבודה טובה וארוחות טובות
 

רן88

New member
זה תלוי

אתה צריך להגיע למצב שבו אתה אוכל כ-1.7 גרם חלבון לכל ק"ג בגופך (כך שאם אתה שוקל 60 אתה צריך לצרוך בערך 100 גרם חלבון ביום). אם אתה אוכל 5-6 ארוחות ביום (כאשר בכל אחת יש חלבונים) ועדיין מתקשה להגיע לכמות הרצויה אז יש לשקול שימוש באבקות חלבון. זה לא חובה וניתן להתפתח יופי גם בלי זה. מקווה שהכל מובן ובהצלחה.
 
למעלה