רד בתחנת ת"א מרכז ומשם סע בקו 55שאלת הכוונה
איך אני מגיע לנמל תל אביב - אני מגיע מהצפון ברכבת? באיזו תחנה לרדת ואיזה קו של דן/אגד לקחת תודה מראש
ומה עם קווי דן????רד בתחנת ת"א מרכז ומשם סע בקו 55
של חברת קווים. הוא עוצר ממש ליד הנמל, ברח' הירקון. בחזרה תצטרך לקחת אותו מתחילת דיזנגוף (פינת התערוכה) או מבן יהודה.
זו ההצעה הטובה ביותרומה עם קווי דן????
כי אני מסתובב בתל אביב עם חופשי יומי
תודה אוהדזו ההצעה הטובה ביותר
אז רד באוניברסיטהומה עם קווי דן????
כי אני מסתובב בתל אביב עם חופשי יומי
תודה רבה!!!!אז רד באוניברסיטה
אם אתה מסתובב עם חופשיומי שקנית באוטובוס, הוא תקף גם לקווים. אם אתה מסתובב עם כרטיס דן-רכבת, אז הנה ההמלצה שלי: רד באוניברסיטה, משם עלה על 21/47/48. אם אתה מיטיב לכת: רד בתחנה הראשונה באבן גבירול ולך ברגל לכיוון רידינג והנמל, או שתיקח קו 21/26/48 תחנה אחת אחורה (התחנה הזו נמצאת רק לכיוון צפון) ותלך משם ברגל. אם לא - אם מגיע קו 21: סע איתו עד דיזנגוף, תחצה את הכביש ומשם קח קו 1/2/129 לרידינג. אם מגיע 47/48 רד בגן העיר (עיריית ת"א), תחצה את הכביש וקח קו 9 לרידינג.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.