שאלת הגיון לחכמים שבינכם

mr dish

New member
אולי במזרח קוראים ל"זה" שכל...במערב זה סתם

מוח על האש....

זה מה יש לך. לא יותר.
 

yairls

New member
תשובה פשוטה

סביר להניח שלראש הממשלה יש הרבה יותר מידע מהמפה המצחיקה הזו,כך גם לשר הביטחון שהוא במקרה החייל הכי מעוטר בצה"ל. 2 אנשים שהיו בסיירת מטכ"ל סביר להניח שיש להם הרבה יותר ידע בנושא התקיפה מאשר לכל חברי הפורום יחד. למרות שהנחה שלי(שוב רק ניחוש מושכל) ישראל לא תתקוף לבד-אלא בשיתוף ארה"ב.
וגם אם ישראל תתקוף לבד-אני משער שהיית במצב צבירה נוזלי שהכור בעיראק פוצץ למרות שאז כמו בימינו התקשורת ושמאלנים תבוסתניים כמוך מנסים להפחיד.
כמו כן ראש הממשלה בעצמו אומר שתקיפה היא אופציה אחרונה כאשר יעבור הדד ליין,כך שאם לצערינו השלטון לא יחליף מדיניות(והוא לא...) ישראל תאלץ לתקוף ולהיגרר למלחמה קשה,אך זה עדיף מאשר שלאירן תהיה יכולת גרעינית..
 

mr dish

New member
כמה טוב שאתה היחיד...ואין ממך עוד כמה... תגיד

אם היית חי לפני 36 שנים...והיה מתנהל הויכוח המטומטם, ההזוי והתבוסתני הזה בקשר לחילוצם של עשרות יהודים, מידי נאצים גרמניים וערביים (שאחת מהכותבות פה בחרה לה כינוי ע"ש אחת מהערביות הללו)שחטפום לאדמת אוגנדה העוינת...

גם היית כה חכם?
 

shmoelk55

New member
אין כאן לא שמאל ולא ימין

זה לא שאלה של הגיון -זה שאלה של סבירות והשערות -ואל זה נאמר " רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום .
שלא נזדקק לכך שמעשים מטופשים או בלתי אחראים יאלצו התערבות ניסית משמים (לא שזה לא טוב -להפך -אבל זה לא רצוי -רצוי שהדברים יתנהלו על פי הטבע הרגיל והמוכר )
נקווה שמה שיהיה ,יהיה לטובה ומי שיחליט מה שיחליט ה' יעזור -אחרת אנחנו בבעיה גדולה.(שליח ציבור שטעה סימן רע לשולחיו -כאן ראש הממשלה -כשליח ציבור )
לפני יותר מאלפים שנה קם עלינו המן הרשע - ואז ידע מרדכי מה צריך לעשות.
גם כשהיה צריך לבוא חורבן על נינווה - ידע מלכם מה צריך לעשות (שמעו בקול יונה הנביא )
לצערינו השואה היתה לפני זמן לא רב -ולקח לא למדנו .(למה שנלמד -הן עם קשה עורף )
וזה הרי כתוב במפורש " "אם אין ישראל עושין תשובה - אין נגאלין לעולם, שנאמר: בשובה ונחת ... אלא הקדוש ברוך הוא מעמיד להן מלך שגזרותיו קשות כהמן, וישראל עושין תשובה, ומחזירן למוטב. -אינני נביא זעם אבל ...כל הנוטל עצה מחכמים אינו נכשל
ואין צורך להתוכח על יש אלוהים ,אין אלוהים -זה כבר נדוש וזה דומה לטחינת מים - מי שמאמין לא מפחד , מי שלא מאמין על פי דעת המאמין יש לו בעיה .
וסוף דבר במחשבה תחילה והרבה סיעתא דשמיא .
 

deathOrat

New member
זו לא המפה מלאה והתשובה היא לא, ישראל

צריכה קואליציה ומעבר לזה, העולם צריך קואליציה כנגד אירן

אני כרגע לא אכנס לכוונות של אירן וציטוטיהם של אחמדינג'אד וחמנאי(שהוא פי 100000000 יותר מסוכן מאחמדינג'ד) וכו'

אלא תופעת הwildcard,
קח את צפון קוריאה, זוהי מדינה שכאשר היא התחילה להשיג נשק גרעיני העולם בזבז את הזמן בסנקציות כלכליות שעדיין מתקיימות, באיומים אבל באפס מעשה מבחינה צבאית אמיתית ומה התוצאה?
http://news.walla.co.il/?w=/16/984771
http://news.walla.co.il/?w=/16/2523406
וכו'
ומה קורה? הניסויים האלה הם לא סתם, זה לא כמו שבגן אתה עושה הר געש עם סודה וזה מלכלך קצת ת'בית, מדובר בזיהום וכו' אבל יותר גרוע מזה- זה גורם לשיתוק כללי של מדינות האיזור. צ' קוריאה היא קלף משוגע- קלף לא צפוי ובניסויים האלה היא בעצם מסמנת לשכנותיה "אנחנו יכולים לתקוף בכל רגע" בגלל זה העולם ואותן מדינות מגיבות באופן רופס כאשר צ' קוריאה יורה טיל לכיוון יפן וכו' מתוך פחד מהקלף המשוגע הזה.

המזה"ת הוא איזור משוגע גם כך, שטחה של ישראל הוא קטנטן ויריית טיל גרעיני תפגע בנו ובאיזור, הסכנה היותר גדולה זה שאנחנו והשכנים שלנו ומעבר לזה העולם החופשי יפחד משחקן מסוכן,פודמנטליסטי ובעיקר לא צפוי. כאשר מדובר בנשק קונבנציונלי מילא, אבל פה מדובר בנשק לא קונבנציונלי ולכן אסור בתכלית האיסור לאירן לפתח יכולות גרעיניות
כי גם כך יש לה מוניטין של קלף משוגע- קלף משוגע גרעיני כמו שהדגמתי משתק איזורים ומדינות , אירן גרעינית יכולה לשתק בקלות מדינות שסוחרות בנפט עם העולם החופשי ופשוט לסכן את כולם ולכן על העולם כולו לדאוג לכך שאירן לא תהיה חמושה בנשק גרעיני או ביכולת לפתח נשק גרעיני
 

צבריקו 1

New member
אפשר גולדי . לא צריך להיות

חכם גדול לדעת איך עושים את זה. ב. לא חייבים לספר לך ולדומיך איך . אבל אגיד לך כך . להשמיד " מוקשים " בדרך . להציב "מארבים ומחסומים" לאפשרות של התקפת נגד . אחכ , אחד אחד , לאט ובטוח . באין מפריע. אין צורך לחדור , אפשר פשוט לקבור . ואם אתה חכם ,- אז הבנת . אפשר גם ללחוץ על כפתורים נכונים ולגרום ש"הם" ילחצו לשוא על הכפתור שלהם.
הבנת ?
 
אולי לא את כולם אבל מספיק איזה צ'רנוביל אחד

לשכנע את העם האירני לשלוח את משטר האייטולות לגילוטין.
 

סוהי

New member
אתה תבוסתן שמאלני גם לפני ההודעה הזו.

אבל לשאלתך שמתוכה מבצבצת עמדתך הרופסת אשיב לך:

אני לא יודע אם ישראל יכולה או בכלל תיכננה להשמיד את כל מתקני הגרעין האיראנים - נראה לי שלא צריך להשמיד את כולם אלא נקודתית את אלה הרלוונטים ליצור הפצצה.אני מציע לך לא לזלזל ביכולותיו של צה"ל ונסה להיזכר במספר מבצעים על גבול הדימיון שהוא כבר הוציא לפועל בעבר.בכל מקרה - בעיית פיתוח פצצה גרעינית ע"י איראן היא בעיית העולם כולו לפני וגם אחרי תקיפה ישראלית אם תבוא.
 
מה שאני אוהב אצלכם אנשי הימין הקיצוני

שאתם חושבים שהעולם מונח בכיס שלנו
אז זהו שלא
תקיפה ישראלית באירן רק תעצור את תוכנית הגרעין שלהם לזמן מוגבל
מה שכן, היא תתן להם לגיטימציה בעיני חלק מהעולם רוסיה למשל, לפתח פצצה כזו
ואז לא יעזרו כבר שום סנקציות
עכשיו להערכתי אף אחד גם לא אמריקה יכול למנוע מהם לחלוטין לפתח פצצה כזו
בעיקר אם הם יותקפו אלא אם יותקפו בנשק גרעיני מה שלא סביר שיקרה
כמו שכתבתי למעלה ביבי יודע את זה והוא רק משחק את המשחק של "תחזיקו אותי"
וזה גם נותן לו כח אצל נמוכי המצח שלו
נ.ב. אותך דווקא לא חשבתי כמשתייך אליהם , אז אל תפתיע אותי
חגשמח
 
למעלה