שאלת דילמה

שאלת דילמה

אני לא יודעת אם זה בגלל שאני חולה או בגלל סיבות אחרות אבל לאחרונה אני לא אוהבת את האוכל של עצמי... מבחינתי תנו לי שוקולד כל היום או פסטה שלי אכלתי קצת המשפחה שלי, המשפחה של החבר ועוד אורחים אוהבים את האוכל שלי אך... אני לא
איך אצלכם?
 

kalah

New member
מסכימה עם דוכסית. לפעמים

אני מכינה המון דברים שבעלי וחברים מרוצים מאד, ואני מחפשת לי משהו אחר לאכול.. (רצוי שוקולד) זה קורה לי גם באגף הקינוחים- אני תמיד אחפש לי משהו אחר ממה שהכנתי - לדעתי זה גם "שובע" שחוטפים מרוב שמכינים ופה טועמים איך יצא, ומה חסר.. ואז את כבר "מכירה" את התבשיל/עוגה ולא סקרנית לגביו, ומחפשת משהו אחר.
 
כן אבל זה לפעמים קצת מבאס

נגיד אתמול אמרתי לו בוא נצא הוא אמר למה מסעדה יש לי פה בסוף את תפתחי. את מבשלת נורא טעים או שגם הוא וגם המשפחה שלו אומרים כל הזמן מעשה ידייך להתפאר אני לא מרגישה משהו מיוחד לא יודעת גם לפעמים במאכלים חדשים כי טעמתי אתמול קצת וזהו דיי לי נמאס
 

clcl

New member
אל תשאלי אם... תקבעי עובדה שהזמנת

מקום ותצאו יחד... תאמיני לי שזה עובד!
 
../images/Emo13.gif

אנחנו היום נוסעים ביחד לטייל בירושלים ואולי לשמוע גם איזו מיסה באחת מכנסיות העיר יש למישהי המלצה על מקום לראות או על מקום לאכול? תודה
 
כן, בטח מקומות נהדרים:

שכונת עין כרם על מנזריה , מדרגותיה ונופיה שכונת ימין משה עיר דוד טיילת ארמון הנציב העיר העתיקה והכותל כמובן מקומות מצויינים לאכול: מסעדת גבריאל מסעדת לימונים קפה בגינה בית אנה טיכו דרנא תהנו
 
למעלה