תמי של ה 3
New member
שאלת דבק cmc
אני בעיצומו של תהליך הפיסול לעוגת יום העצמאות ... ולא הכנתי רויאל , אני משתמשת ב cmc + מים כדבק בפעם הראשונה . מה דרך העבודה הנכונה ? לשים קצת cmc על צלוחית , לטפטף קצת מים ולערבב ? או שיש שיטה אחרת, כי זה יוצא לי כמו ג'ל דביק וגושי ...לא מתערבב בנוחות... ולא כל כך נוח לעבודה ... איפה טעיתי? תודה
אני בעיצומו של תהליך הפיסול לעוגת יום העצמאות ... ולא הכנתי רויאל , אני משתמשת ב cmc + מים כדבק בפעם הראשונה . מה דרך העבודה הנכונה ? לשים קצת cmc על צלוחית , לטפטף קצת מים ולערבב ? או שיש שיטה אחרת, כי זה יוצא לי כמו ג'ל דביק וגושי ...לא מתערבב בנוחות... ולא כל כך נוח לעבודה ... איפה טעיתי? תודה