שאלת דבק cmc

שאלת דבק cmc

אני בעיצומו של תהליך הפיסול לעוגת יום העצמאות ... ולא הכנתי רויאל , אני משתמשת ב cmc + מים כדבק בפעם הראשונה . מה דרך העבודה הנכונה ? לשים קצת cmc על צלוחית , לטפטף קצת מים ולערבב ? או שיש שיטה אחרת, כי זה יוצא לי כמו ג'ל דביק וגושי ...לא מתערבב בנוחות... ולא כל כך נוח לעבודה ... איפה טעיתי? תודה
 

t a l talim

New member
תשובה-

פשוט לערבב בקערית מעט אבקה עם מים, עד שהגושים נמסים. אם התערובת אינה נוזלית, יש להוסיף עוד מים לקבלת מרקם נוזלי על גבול הצמיג. להדביק בעזרת מכחול. מותר לשאול איזו עוגה? מזכירה לך לצלם שלבים ולהעלות לשירשור החגיגי ביום העצמאות אם תרצי...
 
תודה על התשובה, ולגבי העוגה ../images/Emo13.gif

עדיין לא החלטתי סופית על העוגה עצמה - כנראה משהו פשוט בלבן וכחול ... אבל הפסלים כמעט ומוכנים
אז יש איזה טיפוס ישראלי שיושב עם חולצה לבנה ומכנסיים כחולים וכובע מצחייה ומנפנף בדגל ישראל ... יש המון המון דגלים ... ויש חצי מנת פלאפל
יש פיתה מוכנה עם חלל פתוח ויש שני כדורי פלאפל ושתי פרוסות עגבניה , שתי פרוסות מלפפון, 4 צ'יפסים וקצת טחינה מרוחה ... הכל מוכן ומתייבש בצד ועכשיו כל שנותר הוא להדביק את הכל בתוך הפיתה ... מבטיחה תמונות
 
למעלה