כשאנחנו נוסעים לטיולים צפונה
בשבתות , אנחנו קונים ג'חנון על הדרך ב....וואי שכחתי את השם של המושב...נו לא משנה...בכל מקרה הם מוכרים אותו עטוף בניילון נצמד.... אבל אני חושבת שהם עוטפים אותו אחרי האפייה , ופשוט שומרים אותו חם על פלטה חשמלית. מה שלט יהיה מאחלת לך המון המון הצלחה.....אשמח לקנות ממך....חולה על ג'חנון...