שאלת ג'חנון

ashlaya

New member
שאלת ג'חנון

האם מישהי ניסתה לאפות את הגחנון שהוא מחולק בסיר עם ניילון ז"א כל מנה עטופה? יש לכן עיצות איך לחלק אם לא עם ניילון?
 
לא הבנתי למה צריך לחלק../images/Emo12.gif

הרי כשזה מוכן זה יוצא אחד אחד
 

MAORBIKE26

New member
אין צורך לעטוף אופים אותו בסיר עם

מרגרינה במצב שבת מהערב עד הבוקר. לא לפחד גחנון לא יכול להדבק, אם מדובר בגחנון קנוי אני ממליץ בחום על הגחנון של "שלישיית האופים" שזה הגחנון הכי טעים ומוצלח שיש
 

ashlaya

New member
אסביר לכם למה

נכון יוצא אחד אחד ולאור המחמאות שאני מקבלת בכל שבת מחדש (תמיד יש אורחים לג'חנון) חשבתי להתחיל למכור לפי הזמנות מראש פשוט אם זה עטוף בטוח זה יצא מושלם ולא יתפרק אפילו אחד אני חושבת על הרעיונות לפני שאני אתחיל בזה
 

ashlaya

New member
עסק?

לא ממש ראיתי את זה ככה אנסה להתחיל מפה לאוזן מעדיפה אפילו בהזמנות ממש בודדות לראות איך הולך
 

big mama 2

New member
בכל מקרה כשאת מחליטה להפעיל את

העיניין תודיעי.... אנחנו נשמח למשלוחי ג'חנון מידי פעם....[ בתשלום ורק בתשלום....]
 

big mama 2

New member
כשאנחנו נוסעים לטיולים צפונה

בשבתות , אנחנו קונים ג'חנון על הדרך ב....וואי שכחתי את השם של המושב...נו לא משנה...בכל מקרה הם מוכרים אותו עטוף בניילון נצמד.... אבל אני חושבת שהם עוטפים אותו אחרי האפייה , ופשוט שומרים אותו חם על פלטה חשמלית. מה שלט יהיה מאחלת לך המון המון הצלחה.....אשמח לקנות ממך....חולה על ג'חנון...
 
אין בעיה לאפות עם ניילון נצמד ויש

שאומרים שאפילו הוא משחים טוב יותר ככה אבל בכל מקרה הצורה תשאר אותה צורה כי הצורה תלויה בסידור בסיר מה שכן זה יהיה אסתטי יותר אפשר במסר איזור מגורים? אשמח לקנות כבר לשבת הזו חולה על ג'חנון מתעצלת להשאיר תנור לילה שלם בהצלחה!
 

big mama 2

New member
ברוכה הבאה אליינו - מכורה לפורום של

שוש-
אני יכולה להזדהות עם הניק שלך..... מסתבר שכולנו כאן מכורים...
 

בלבלה

New member
אמא שלי הייתה עושה ככה

היא הייתה עוטפת כל אחד בניילון נצמד ודווקא יצא ממש טעים
 
למעלה