שאלת בנות...

hila00011

New member
...

זה תלוי מה התפקיד שלך הולך להיות...אם את הולכת להיות קרבית,בתנאי שטח אז בטח שיש עדיפות לקצר.. אבל אם את הולכת לשבת במשר,עם מזגן,אז זה באמת לא משנה...
 

just4fun

New member
מה עם ראסטות ?...

יש שאומרים שזה יותר נוח,יש שאומרים שזה צובר לכלוך בצבא.....
 

AnGeLk

New member
בשביל just4fun

היי, תקשיבי, משו קרה במחשב שלי, קיצר אני לא יכולה לכתוב לך מסר, זה לא נותן לי... קיצר, גן אני זו עם הבעיות ברכיים, חחח, וכן, אני הולכת לקרקל כמו גדולה.... אז אני אסבול קצת, לא נורא, שווה את זה!!!
 

נ ו ם

New member
תלוי

עם את מתכוונת קצר-קצוץ אז ברור שזה יותר נוח אבל פחות יפה (בעיני). אם את מתכוונת סתם קצר (נגיד קארה עד הסנתר) זה מציק כי זה נכנס לעיניים ואת לא יכולה לאסוף את זה. בלי קשר צבא או לא.
 

AnGeLk

New member
תשובת בנות.... :)

תראי, אם את הולכת להיות פקידה\ג'ובניקית לכל דבר אז באמת שלא משנה (אולי קצת יציק בטירונות אבל זהו)... אם את הולכת להיות קרבית כמובן שיש עדיפות לקצר (כאילו קוצים וכאלה) אבל אני אומרת לך שאני מכירה כמה בנות קרביות ויש להן שיער ארוך עד הכתף.... משמע, ארוך, לא יותר מידי, אבל כזה שאפשר לאסוף!!!!! זה האורך שצריך אני חושבת..... בכל זאת, קרבי קרבי אבל נאי לא חושבת שאני אסבול עם ארוך ולא עם קצר!!! בהצלחה בהחלטה... חחחח נ.ב. מתי מתגייסת ולאן?
 
למעלה