יפית של שליו
New member
שאלת בנושא תשלום לגן
הלכתי לרשום את הילד לגן........ מסתבר שעד 16 הגננת דורשת 1550 עד 17 - 1600 ש"ח...... נראה לכם הגיוני הפרש כזה קטן? אין לי מושג במחירים........... עד 13 היא גובה 1250 ש"ח....... מה דעתכם? נורמלי?
הלכתי לרשום את הילד לגן........ מסתבר שעד 16 הגננת דורשת 1550 עד 17 - 1600 ש"ח...... נראה לכם הגיוני הפרש כזה קטן? אין לי מושג במחירים........... עד 13 היא גובה 1250 ש"ח....... מה דעתכם? נורמלי?