שאלת בנושא תשלום לגן

שאלת בנושא תשלום לגן

הלכתי לרשום את הילד לגן........ מסתבר שעד 16 הגננת דורשת 1550 עד 17 - 1600 ש"ח...... נראה לכם הגיוני הפרש כזה קטן? אין לי מושג במחירים........... עד 13 היא גובה 1250 ש"ח....... מה דעתכם? נורמלי?
 

עדי 5

New member
בן כמה הילד?

המחירים נשמעים ממש טובים. אני משלמת יותר עד השעה 14:00
 
למעלה