שאלת בית חולים

שאלת בית חולים

האם יש עדיפות כלשהיא של בית חולים אחד על פני השני? אני מתלבטת בין אסף הרופא לתל השומר. תודה רבה :)
 

אנה 83

New member
תלוי מאוד בהרבה דברים

מאיזה שיקולים נובעת ההתלבטות שלך בעצם? יש את עניין הקרבה למקום המגורים, בעיקר אם יש סיכוי להגיע לפגייה (ותמיד יש, מניסיון...) - ככל שתהיי יותר קרוב לבית, יהיה יותר נוח לך ולבני המשפחה לתזז לביה"ח במקרה הצורך. יש את עניין הרופאים- האם יש באחד מבתי החולים רופא/ים שאת מכירה ושמכירים אותך? שהיית אצלם בסקירות/ מעקב? שאת סומכת עליהם? ויש עוד שיקולים- איך את הולכת ללדת (אם את יודעת)? איפה היית במעקב הריון? אני עברתי קיסרי באסף הרופא לפני 4 ימים, ויש לי רק דברים חיוביים לומר. ד"ר טובבין רופא מעולה ומנוסה, ויש עוד כמה מעולים כאן. תה"ש - בי"ח ענקי, קולט הרבה יותר לידות וכנראה גם מנוסה יותר עם תאומים סה"כ, אבל ממש "מכונה", שמעתי חויות לידה טובות ופחות טובות משם, אני בטוחה שיש שם לא מעט רופאים מצויינים, אבל לא מכירה אישית, לכן לא באה לשפוט. בכל בי"ח יש צדדים טובים ופחות טובים, ותשמעי המוני סיפורי לידה טובים ופחות טובים מכל אחד ואחד מהם, לרוב זה ממש תלוי במזל- המשמרת של הרופאים, אחיות, מיילדות וכו' שנפלת עליה, העומס במחלקות באותו היום וכו'. קחי את זה בחשבון כשאת מחליטה- הסיפורים האישיים לא ממש מדד לשומדבר בעצם, כדאי להקשיב ולקחת בחשבון, אבל לא להחליט לפיהם, וזה תקף לגבי כל בי"ח שאת חושבת עליו.
 
אנה יקרה

קודם כל המון המון מזל טוב להולדת הקטנטנים. בהתחלה חשבתי ללכת לאסף הרופא- קירבה לבית, נוחות וטובבין שהוא גם רופא המעקב שלי עד ששבוע שעבר הוא אמר לי אין מצב שבעלי יהיה איתי בלידה. אני מתוכננת ללדת לידה רגילה. עצם זה שבעלי לה יהיה איתי מאוד מלחיץ ומעציב אותי כך שהתחלתי לחשוב על תל השומר. אם הייתי הולכת לקיסרי והייתי יודעת שטובבין יהיה המנתח שלי בכלל לא הייתי חושבת פעמיים, אבל אני לא יודעת אם הוא בבכלל יהיה בלידה שלי אז זה גם שיקול. בתל השומר, אני מכירה את אחד הרופאים שעובדים שם והכי חשוב מבחינתי זה שהבנתי שבעלי יכול להיות איתי בלידה. ולכן אני מאוד מאוד מאוד מתלבטת.....
 

אנה 83

New member
וואו, אני ממש מבינה אותך...

תודה רבה על האיחולים! אני מאוד מבינה את ההתלבטות שלך. לא פשוט להחליט, בעיקר אם את במעקב אצל טובבין עצמו... ממש דילמה. טוב, כמו רוב ההחלטות שלנו בהריון הזה, לא? זה ממש רצף של החלטות קשות ומעצבנות שמכריחים אותנו לקבל לבד ובלי יותר מדי מידע לקראת מה בדיוק את הולכת... לצערי, לא יודעת הרבה על תה"ש מעבר למידע "יד שנייה" מאנשים אחרים ומהרשת. שולחת לך המון
ומקווה שתקבלו החלטה בקרוב, והעיקר שתהיו סגורים עליה ולא תתלבטו, כי כל מה שתחליטו - יהיה לטובה!!
 

במבית5

New member
למה בעלך לא יכול להיות איתך בלידה רגילה?

מה הסיבה שהרופא קבע זאת?
 
הסיבה...

באסף הרופא, לפי מה שהבנתי מדר' טובבין, לא מאשרים לבעל להיות בחדר ניתוח. את כל השלבים שלפני הלידה שיהיו בחדר לידה בעלי יוכל להיות איתי, אבל בזמן הלידה ממש שזה בחדר ניתוח הנהלים של אסף הרופא זה שאין אף אחד חוץ מהצוות הרפואי.
 

במבית5

New member
אבל כתבת שאת מתוכננת ללדת לידה רגילה

לכן לא הבנתי.... ובכל מקרה אם זה יהיה קיסרי מתוכנן מראש אז אולי כן תהיה אפשרות לנוכחות הבעל (כך היה אצל אנה).
 

dalidas

New member
באסף הרופא גם בלידה רגילה מכניסים לחדר ניתוח

לכל מקרה ש.... ולכן בלידה עצמה הבעל לא נוכח וזה מבאס..... היום התלבטתי יחד עם הרופא שלי האם ללדת בבלינסון או באסף הרופא השיקול היחיד שלי הוא הקרבה לבית (אסף הרופא קרוב יותר) במקרה של פגייה הנסיעות עד לבלינסון יהיו בעייתיות אבל בכל מקרה כרגע אני נוטה ללכת לכיוון בלינסון - גם בגלל שהרופא שלי הוא מבלינסון, גם הפגייה שם היא מצויינת, בלינסון נראה לי יותר נורמלי מאסף הרופא (ואני מכירה אותו טוב מהלידה הראשונה שלי - למרות שאין מה להשוות בכלל לידת תאומים ללידה של יחיד)... טוב יש לי עדיין זמן כך שאני עוד אשקול את הנושא -הכי מבאס אותי אם בעלי לא יהיה איתי בזמן הלידה
 

MolyMoly

New member
גם בתל השומר מכניסים בכל מקרה לחדר ניתוח

בשלב של הלידה אבל שם מותר לבעל להיות (בתנאי שמדובר בלידה נרתיקית כמובן).
 

במבית5

New member
ממש מוזר. דודה שלי ילדה שם תאומים בלידה רגילה

אמנם לפני 7 שנים, אבל אני כמעט בטוחה שבעלה היה נוכח. אני אברר את זה איתה. אם זה כך - נחסכה לי ההתלבות בקשר לאסף הרופא. אני אברר איך זה בוולפסון. יש למישהי מושג האם הבעל יכול להיות נוכח בלידה רגילה/ קיסרי?
 
למעלה