תלוי מאוד בהרבה דברים
מאיזה שיקולים נובעת ההתלבטות שלך בעצם? יש את עניין הקרבה למקום המגורים, בעיקר אם יש סיכוי להגיע לפגייה (ותמיד יש, מניסיון...) - ככל שתהיי יותר קרוב לבית, יהיה יותר נוח לך ולבני המשפחה לתזז לביה"ח במקרה הצורך. יש את עניין הרופאים- האם יש באחד מבתי החולים רופא/ים שאת מכירה ושמכירים אותך? שהיית אצלם בסקירות/ מעקב? שאת סומכת עליהם? ויש עוד שיקולים- איך את הולכת ללדת (אם את יודעת)? איפה היית במעקב הריון? אני עברתי קיסרי באסף הרופא לפני 4 ימים, ויש לי רק דברים חיוביים לומר. ד"ר טובבין רופא מעולה ומנוסה, ויש עוד כמה מעולים כאן. תה"ש - בי"ח ענקי, קולט הרבה יותר לידות וכנראה גם מנוסה יותר עם תאומים סה"כ, אבל ממש "מכונה", שמעתי חויות לידה טובות ופחות טובות משם, אני בטוחה שיש שם לא מעט רופאים מצויינים, אבל לא מכירה אישית, לכן לא באה לשפוט. בכל בי"ח יש צדדים טובים ופחות טובים, ותשמעי המוני סיפורי לידה טובים ופחות טובים מכל אחד ואחד מהם, לרוב זה ממש תלוי במזל- המשמרת של הרופאים, אחיות, מיילדות וכו' שנפלת עליה, העומס במחלקות באותו היום וכו'. קחי את זה בחשבון כשאת מחליטה- הסיפורים האישיים לא ממש מדד לשומדבר בעצם, כדאי להקשיב ולקחת בחשבון, אבל לא להחליט לפיהם, וזה תקף לגבי כל בי"ח שאת חושבת עליו.