בהחלט
אלריק הוא דמות די מעצבנת ושטוחה, ואת רוב עלילותיו אפשר לסכם ב"אלריק יוצא לטייל, פוגש אנשים (או שדים, או אלים), הורג אותם ואז מקטר על זה". בסט"ב, הוא די "פריק" במונחי השיטה, לא משהו שדמות שחקן יכולה לחקות בלי "עזרה" מאסיבית מהמנחה. בהמרה לק20, לעומת זאת, הוא "רק" לוחם8/אשף20, לא משהו שאי אפשר להגיע אליו עם מספיק היתקלויות מאוזנות.