שאלת אוכל ושאלת כסא בטיחות

שאלת אוכל ושאלת כסא בטיחות

שאלת האוכל היא כזו - שמתי לב שכשאני מוסיפה לארוחה של 150CC עוד כפית אחת של דייסת אורז, פז פולטת הרבה הרבה פחות, וחשבתי לעשות את זה על בסיס קבוע, אבל הפנו את תשומת לבי לכך שאולי הדייסה הזו מאד משמינה, ומאחר ופז גם ככה באחוזון 90 מבחינת משקל (שקלה בגיל 4 חודשים 7 ק"ג) אולי לא כדאי לתת לה כל היום דייסות. בלילה אני נותנת לה פעם אחת דיסת קורנפלור, אבל אולי אני צריכה להסתפק בה? ואגב באותו עניין (הגנבתי עוד שאלה) - מה ההבדל בין חור מספר 1 בפטמה הרב שלבית של אוונט לבין פיטמה מספר 1? על הדייסה כתוב להשתמש בפיטמה משולבת, ואני נותנת מחור 1 אבל פעמים רבות פז נחנקת מזה, בעוד שתמ"ל רגיל היא אוכלת גם מפיטמה 2 בלי להחנק.. ושאלת הכסא בטיחות היא איך תולים צעצועים? אנחנו עוד לא חייבים לעבור לכסא בטיחות, אבל חשבתי להתקין אותו באחד מהרכבים שלנו, אלא שפתאום שמתי לב שאין לי איפה לתלות לה צעצועים והיא נורא משתעממת... יש רעיונות מבעלי הנסיון?
 

עינבלית

New member
על כסא בטיחות לא תולים צעצועים

אפשר עם מתקנים מיוחדים על גב המושב, מול העיניים של הילד. דייסה אכן מוסיפה קלוריות. לגבי הפליטות- הייתכן שזה קורה אחרי שפז על הבטן? כי על הבטן לוחץ את הקיבה ומשחרר אוכל החוצה, לא רצונית.
 
כן, זה אכן אחרי שהיא מתהפכת על הבטן

אבל מאחר וזה מה שהיא יודעת לעשות, כמו כל תינוק, היא עושה את זה כל הזמן, ואי אפשר לשכנע אותה להשאר על הגב ולו לדקה... איפה משיגים מתקנים לתליה?
 
לגבי הפליטות

בת דודתי הוסיפה לבן שלה קורנפלור מגיל מאוד צעיר, בגלל בעיה של פליטות, בהמלצת רופא, הדייסה עושה את האוכל יותר כבד ולכן הוא לא עולה בקלות. לדעתי כדאי להתיעץ עם רופא. הילד כן עלה במשקל והיה שמנמן עד שהתחיל מוצקים ואז באופן טבעי ירדה כמות הפליטות והמשקל התאזן. לגבי צעצועים - בגיל שמעבירים לכסא בטיחות כבר אפשר לתת להם צעצוע ביד.
 
כסא הבטיחות שלנו הוא מגיל 0

ואמנם פז כמעט בת 5 חודשים ותופסת דברים, אבל הרבה יותר נחמד לה שהם תלויים...
 
יש עוד תשובות, אולי?

מישהו יודע אם זה בסדר להוסיף כפית דייסת אורז לכל ארוחה? ומה הקטע של הפיטמה הרב שלבית?
 
למעלה