שאלות

haialutra

New member
שאלות

1. הכלבה החדשה עושה צואה רכה, זה לא שלשול אבל זה נורא רך ולכן בעייתי לאסוף את זה, האם לעובדה שהיא שותה המון מים יש קשר לרכות של הצואה? ואיך אוספים צואה שכזאת? 2. איך הכי יעל לנקות את השיערות מהשטיחים והספות? הכלבה היא ספרינגר ספנייל בת 10 חודשים, עם תיאבון בריא מאוד מאוד...
 

lilba33

New member
תשובות

לגבי השערות-אין לי כל כך תשובה-כי אנחנו פשוט לא מרשים לשבת על הספה. ידוע לי שיש בהום סנטר וחנויות מהסגנון גלגלת דבק שמיוחדת לאיסוף שיער.תנסי. לגבי הצואה-כשאני יורדת עם הכלב שלי למטה. איך שהוא מתחיל לעשות את הצואה שלו אני מניחה מיד מאחוריו חתיכת עיתון שאני מכינה מראש-ואז לא מתאמצים. מקפלים-וזורקים!!!
 

zabcde

New member
וואי הרעיון האחרון גאוני!! לא חשבתי

על זה אבל אצלי זה קצת בעיה כי קלי מתרחקת קצת כנראה מתביישת חחח אבל בעיקרון אחלה רעיון!
 

shunshun2

New member
נכון גם לדעתי רעיון מצויין

lilba33 יופי של רעיון-וסיפרתי את זה לשכנה שלי שכל הזמן מתלוננת שמגעיל אותה להרים את הצואה של הכלבה שלה גם היא עכשיו עושה את זה. תודה.
 

agam4

New member
כששותים הרבה מיים הצואה רכה

הפתרון הכי טוב להקטין בכמות המיים .. רק ליום - יומים הבכדי שהצואה תשתנה ותהיה נורמלית . אל דאגה היא לא תתיבש ..
 

slarti

New member
לאו דווקא!!!

כעקרון, מים מנוקים מהגוף באמצעות מערכת השתן ולא באממצעות הצואה. צואה רכה בד"כ מעידה על בעיית עיכול כזו או אחרת. אחד הגורמים הנפוצים לצואה רכה היא האכלת יתר. מעבר לזה - שימו לב שאתם לא מאכילים אותה זבל.
 

agam4

New member
זה לא ממש נכון

נכון שכשיש שילשול זה מעיד על משהו במערכת העיכול לא תקין , אבל פה היא לא מדברת על שישול אלה על צואה רכה . כשכלב שותה מעבר למה שהוא בדר"כ שותה יש צואה רכה . חוץ מזה עם זה מגיע לשלבים של שילשול ממומלץ לעשות צום שם מים ואוכל ליום - יומים זה מנקה את הגוף וחחזיר אותו למוטב
 
שינוי מזון=צואה רכה

אתה מציין שהכלבה "חדשה".לכן סביר להניח שצואה הרכה נובעת משינוי סוג המזון שלה.דבר זה יכול להמשך כחודש וחצי עד שהגוף מתרגל לשינוי בסוג המזון (לכן ממליצים להחליף סוגי מזון בהדרגה תוך העלאת אחוז המזון החדש במשך כשבוע.כדי לתת למערכת העיכול להסתגל לשינוי בהדרגה) *ניקוי ספות ושטיחים משערות אפשרי ע"י שואב אבק כשבקצהו מברשת.
 
למעלה