שאלות

rocket

New member
שאלות

ל``אבוד עצות`` - על איזה תמונות דיברת? פספסתי משהו??? לmr man - למה הכינוי שלי מודגש פתאום בשחור??? לא שאכפת לי פשוט זה מוזר
 
תשובות

תמונות? איזה תמונות? ואם כבר מדברים על תמונות אני אשמח אם אנשים ישימו כאן תמונות של קאסדי ובוטש, זה ייפה את הפורום. בקשר להדגשה בשחור- אצלי השם שלי מודגש בשחור וכנראה אצל כל אחד השם שלו הוא זה שמודגש. בכלל כל העיצוב והסידור החדש של הפורומים לא מוצאים חן בעיני הכל מתבלגן ככה ואני מפחד להגיב להודעות כי הם יעלו למעלה ויורידו אחרות ואז אנשים בטח יכעסו עליי ויבואו אלי בלילה ו... טוב קצת הגזמתי.
 

Pikachuit!

New member
אני עדיין חושבת שזאת הפלייה!

אני גם רוצה שם צבעוני, ואם אפשר קישוטים בצד .. :)
 

rocket

New member
סליחה טעות קטנה!

זה היה ופוריאן שדיבר על איזה תמונות!!!! אז עכשיו השאלה מופנת עליו......: על איזה תמונות אתה מדבר?
 

ופוריאן

New member
מה?????? אה כן!

תסתכלי על ההודעה שמדברת על היומולדת שלי דרך אגב חל בעוד 4 ימים ואני בן 15!!!!!!!!!!! וויפי! וביקשתי מכולם להניח תמונות של פוקימון יפות ומיוחדות בפורום בתור מתנה! אז אני מצפה!
 

jessie_chan

New member
באמת העיצוב החדש על הפנים

היה מספיק קשה להבין איזו הודעה באה איפה ואחרי מה גם בלי שהודעות יקפצו למעלה כשמגיבים עליהם וכל התאריכים יתבלבלו
 

mr. man

New member
זה רק הביצוע

תאמינו לי, הקונספט של הודעות שקופצות למעלה זה גאוני. פשוט הביצוע של זה פה על הפנים... מי שמכיר את הפורומים של UBB יודע על מה אני מדבר.
 

Dragonite

New member
כן, הוא צודק

ואני ממש מצטער שהעליתי את ההודעה הזו בחזרה למעלה.............! בפורומום של UBB זה יוצא ממש טוב, וגם פה זה נראה דומה אם מעבירים לתצוגה ללא תגובות.... לכן באה שאלה מתבקשת: למה תפוז לא עושים מנוע של UBB?
 
למעלה