שאלות של מתחילה

m i c h u s h

New member
שאלות של מתחילה

התחלתי לפני חודשיים לעשות הליכות בפארק הירקון. אני הולכת 6 ימים בשבוע מרחק של בין 7 ל10 ק"מ. אני חושבת לשלב גם ריצה בפעילות כדי להגביר את שרפת הקלוריות ואימונים במיתקנים בפארק פעמיים בשבוע כדי לחטב יותר את הגוף. 1. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנית אימון מומלצת למתחילים במיתקנים שבפארק? אילו מכשירים עדיפים? כמה חזרות? טכניקות כדי להעלות את רמת הקושי כי בחלק מהם ההרגשה היא שעובדים על ריק. 2. אילו נעליים מומלצות שישמרו על הברכיים והקרסול מפציעות? גם ככה הסחוסים שלי קצת שחוקים ולא בא לי לגמור עליהם לגמרי. 3. כמה ריצה זה בסדר ולא יותר מדי? כרגע הגעתי למקסימום של ק"מ רצוף פעמיים בבוקר ובין לבין הליכה. (יחסית אלי זה המון) תודה מראש על התשובות
 
אנדיור - כל התשובות שם (והכי טוב להצטרף)

 

rshilon

New member
התקדמות באימונים

המון שאלות ו.. כמו שענו כבר - בשביל לענות על כולן, ועל עוד הרבה אחרות שיעלו, הצורה הבטוחה ביותר בה תתקדמי, הכי טוב יהיה להצטרף לקבוצת אימון. ויש הרבה כאלה היום באזור המרכז ובלי קשר לזה, מצורף לינק לתוכנית אימונים בסיסית לגבי נעליים - לא הנעליים הן המגינות על הברכיים, אלא חיזוק השרירים ואיזון בין הרגלים (אם היה לי שקל על כל פעם שאמרו למישהו שהסחוסים שלו גמורים.. ). קיימות חנויות מקצועיות מצויינות שיעזרו לך להתאים ולגבי הכמה? זו כבר שאלת מליון הדולר ואי אפשר למצוא תשובות באנטרנט. הכמה תלוי בהמון גורמים וצריך למצוא את הכמה שמתאים לך. איך? על ידיד אימון מסודר בהצלחה
 
למעלה