m i c h u s h
New member
שאלות של מתחילה
התחלתי לפני חודשיים לעשות הליכות בפארק הירקון. אני הולכת 6 ימים בשבוע מרחק של בין 7 ל10 ק"מ. אני חושבת לשלב גם ריצה בפעילות כדי להגביר את שרפת הקלוריות ואימונים במיתקנים בפארק פעמיים בשבוע כדי לחטב יותר את הגוף. 1. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנית אימון מומלצת למתחילים במיתקנים שבפארק? אילו מכשירים עדיפים? כמה חזרות? טכניקות כדי להעלות את רמת הקושי כי בחלק מהם ההרגשה היא שעובדים על ריק. 2. אילו נעליים מומלצות שישמרו על הברכיים והקרסול מפציעות? גם ככה הסחוסים שלי קצת שחוקים ולא בא לי לגמור עליהם לגמרי. 3. כמה ריצה זה בסדר ולא יותר מדי? כרגע הגעתי למקסימום של ק"מ רצוף פעמיים בבוקר ובין לבין הליכה. (יחסית אלי זה המון) תודה מראש על התשובות
התחלתי לפני חודשיים לעשות הליכות בפארק הירקון. אני הולכת 6 ימים בשבוע מרחק של בין 7 ל10 ק"מ. אני חושבת לשלב גם ריצה בפעילות כדי להגביר את שרפת הקלוריות ואימונים במיתקנים בפארק פעמיים בשבוע כדי לחטב יותר את הגוף. 1. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנית אימון מומלצת למתחילים במיתקנים שבפארק? אילו מכשירים עדיפים? כמה חזרות? טכניקות כדי להעלות את רמת הקושי כי בחלק מהם ההרגשה היא שעובדים על ריק. 2. אילו נעליים מומלצות שישמרו על הברכיים והקרסול מפציעות? גם ככה הסחוסים שלי קצת שחוקים ולא בא לי לגמור עליהם לגמרי. 3. כמה ריצה זה בסדר ולא יותר מדי? כרגע הגעתי למקסימום של ק"מ רצוף פעמיים בבוקר ובין לבין הליכה. (יחסית אלי זה המון) תודה מראש על התשובות