שאלות של בתולים

robbar

New member
להלן המדריך למנשק

קודם כל דע את הזמן לנשק - כשנדמה שכבר הגעת לסוף הפגישה רק אז תנשק. לא על ההתחלה - אתה לא בסרט. רוב הבחורות משחקות אותה חסודות וירגישו בתת מודע היהודי שלהן לא נוח עם זה שאתה מנשק אותן על ההתחלה . כשמסגרת הזמן הוסדרה מה שנותר לך לעשות זה לבחור את הלוקיישן. אני לא יודע באיזה איזור אתה חי אבל במידה ואתה חי במרכז הארץ הייתי ממליץ על יפו. המדובר באיזור ערבי עם אווירה מיזרחית פתוחה ולא אזור תעשייתי.כיוון שגרים שם ערבים אז המקום הוא שילוב של אותנטיות מזרחית עם הזנחה סביבתית - מה שמותיר הרבה מקומות אפלולים(העיריה לא התקינה פנסים בכל פינה). אז מקם את עצמך ככה באופן נונשלנטי באזור הזה ואחרי שעשיתם טיול נחמד בין הסמטאות הגיע הזמן להתחיל את הקטע היותר רציני- היא רוצה את זה לא פחות ממך. באמצע טיול כזה כשאתם נמצאים באזור שהוא יותר חשוך מלא חשוך(אפלולי בעברית) תספר לה שאתה יודע לעשות מסאז ותושיט את ידיך אל הגב שלה ותעשה תנועות עדינות של מסאז- אתה מסזיסט חובבן ולכן אל תתחיל להשתולל עם שרירי הגב - ליטופים עדינים זה מספיק. תסיט את השיער שלה לצד ותעסה בעדינות את הצוואר . אחרי 3-5 דקות של עיסוי מאוד עדין ספר לה שהעור שלה מאוד רך ןתשאל אותה מה היא משתמשת ואם זה קרמים מיוחדים מאירופה . תחמיא לה על הבגד שלה ותגיד לה שראית אותה פעם ראשונה נזכרת בשער של ירחון שהציג דוגמנית לפני שלושה חודשים - WHATEVER. ברגע הזה היא תרגיש שהיא מרחפת כי האדרנלין יזרום בגופה. זה הזמן לעבור לשלב הבא. מכיוון שאמרת לה שהעור שלה מאוד רך - תצמיד את שפתיך אל העורף שלה כשאתה מאחוריה ותתחיל בנשיקות עדינות על העורף . מאוד עדינות. בלי שנייםותוציא את השפתיים החוצה את השפתיים כך שהרכות תהיה מקסימלית. בעדינות תעבור עם הלשון מצד אחד של העורף לצד השני וחוזר חלילה . כל מה שתגיד לה מעכשיו ואילך אתה לוחש . ואל תגזים בדיבור - מקסימום משפט והוא חייב לכלול מחמאה . זה יכול להיות שוב על העור הרך והנעים שלה. " את מדהימה אותי עם הרכות של העור- בחיים לא הרגשתי דבר כזה" קאפיש? לאט לאט תתחיל לטפל גם באוזניים . שני איזורים מאוד נעימים לנישוק באוזניים הם התנוך והאזור שמאחורי התנוך. בעדינות הכנס את התנוך לפה ותמצוץ אותו כמו סוכריה אבל ממש בעדינות ומדי פעם תוציא את הלשון ותעביר מתחת לתנוך . עכשיו הזמן לשלב בין העורף לתנוך. פעם זה ופעם זה . אם אתם באיזור מבודד אין בעיה להרים מעט את חולצתה ולהעביר קצה (לא את כל הלשון- אתה לא כלב) לאורך עמוד השידרה. בזמן הלשון על הגב מצד לצד ולאורך עמוד השידרה אתה יכול להמשיך ללטף את העורף אזהרה: בשום מצב אתה לא מוציא את ה**ן שלך החוצה או עושה משהו מגונה כזה. ושלא תחשוב על זה אפילו מנוול! המשך: כשעתה נמצא באחד מאותם מחזורים של גב-עורף-אוזן באזור האוזן אתה בעדינות מקסימלית מסיט את הפנים שלה לכיוונך ומכוון את השפתיים שלך בעדינות כלפי השפה העליונה שלה ומתחיל לנשק רק אותו. אחרי זה תנשק אר את השפה התחתונה . אחרי זה בא תור המעגלים . תעבור בעדינות מסלול היקפי את שני השפתיםם שלה ובעדינות תכוון את הפה שלך מול הפה שלך ותפתח פתח קטן עם הלשון שלך את הפה שלה- בלי פטיש קונגו! בעדינות. היא תתן לך (קרוס פינגרס) בשלב הזה מפתח קטנציק שנותן פתיחה קטנה - אל תלך על נשיקות צרפתיות כמו בסרטים בשלב הזה אלא המתן. המשך יבוא מחר . אני כבר עייף ומאוחר לי .
 
זה מדריך לחירמונים

ולא לנשיקה וכל המשפטים האלה, צר לי נשמעים כמו קלישאות ובכלל אני לא בעד נשיקה בפגישה ראשונה. בקיצור- אל תנסו את זה בבית
 

yuli c

New member
תראה...

אני חושבת שדייט וביחוד כשמדובר בבלינד דייט זו סיטואציה די מלחיצה (כמובן שבעוצמות שונות) גם לאנשים למודי ניסיון. תמיד יש את התהיות של מה הצד השני יחשוב, איך הוא רואה אותי וכן הלאה וכן הלאה... אז דבר ראשון עד כמה שידוע לי בדייט ראשון כמעט ולא שואלים ישירות לגבי מערכות יחסים קודמות ובטח שלא לגבי ניסיון מיני. לפעמים השיחה מתגלגלת לשם וזה בסדר. אבל אני לא חושבת שזה הביג אישיו בדייט ראשון ובכלל בדייטים ראשונים. דבר שני, טוב שאתה לא בעניין של לשקר אני באמת לא חושבת שזה מקום נכון להתחיל ממנו קשר. אז כמו שנאמר כאן אתה יכול לענות בהומור,אתה יכול להחליף נושא באלגנטיות. ומעבר לזה זה כמובן תלוי בדינמיקה שלך עם הבחורה אם אתה נשאל אתה צריך לנהוג כפי שנוח לך בסיטואציה ובהקשר הספציפי בו אתה נמצא. אתה יכול גם לומר את האמת הכל שאלה של איך שאתה מציג את זה. אם אתה מציג את זה כבעיה המרכזית בחיים שלך וכאיזשהו פרט שאתה מתבייש בו העניין יתפוס את מרכז תשומת הלב. אם תבין שניסיון מיני וניסיון במערכות יחסים זה חלק מהמכלול אבל יש לך עוד הרבה מה להציע מעבר לזה ולא תשדר את זה כאיזו מצוקה או בעיה סביר להניח שגם הצד השני יתייחס לזה אחרת. אני חושבת שהרבה מזה זה שאלה של איך אתה מרגיש עם הנושא ואיך אתה מציג אותו. שיהיה בהצלחה!
 

DanDan1

New member
טיפול פסיכולוגי + סרוגייט אולי.

מותר לשאול למה באמצע-חייך עדיין לא הכיר אף בחורה בחייו? לא יצא לדייטים ולא התנשק עם אף בחורה? ברור שזה ירתיע בנות, אחרי הכל ישנה כנראה סיבה פסיכולוגית רצינית למה בחור שמתקרב לגיל 30 עדיין לא נישק בחורה, והסיבה הזו כנראה תרתיע חלק נכבד מהבנות. בכל מקרה, אני לא היתי מציע לך ללכת לזונה, אבל כן היתי מציע לך ללכת לטיפול פסיכולוגי בשילוב סרוגייט. סרוגייט היא אישה המטפלת(מינית) בגברים עם בעיות פסיכולוגיות הקשורות למין. חשוב לציין שלא מדובר בזונה.
 

טל קר

New member
חשוב לציין למי ועל סמך מה?

למי שמגדיר זנות כקיום יחסי מין לא מתוך חרמנות ורצון במין אלא עבור תשלום בתור "מקצוע" אז מה שלדעתך 'חשוב לציין' פשוט לא נכון.
 
חשוב לציין

אז איך באמת מוגדרת זנות - (בראייה פמיניסטית), ומה עם עקרות בית ונשואות? האם זונה נהנית מאותה הגנה ובחירה כמו כמו סרוגייטית או שאולי יש לה יותר אפשרויות בחירה
 

טל קר

New member
השאלה לאיזו מטרה מגדירים

השאיפה בפמיניזם היא לקיום יחסי מין מתוך רצון במין ולא מתוך צורך כלכלי או אילוץ כלכלי. בנוגע למידת ההגנה בסוגי הזנות השונים - זה שונה מהקשר להקשר. מעבר לכך, זה שמצבן של הנשים הנסחרות הוא הגרוע ביותר, לא אומר שמצבן של אחרות בסוגי הזנות השונים טוב.
 
כלומר להשקפתך עקרת בית היא זונה

הנה משהו מוכר- The argument between wives and whores is an old one; each one thinking that whatever she is, at least she is not the other. אז המצב של מי גרוע יותר?
 

Old Girl

New member
למה זה היה טוב עכשיו?

יש כל מיני עקרות בית. יש עקרת בית שתקועה במצב הזה מחוסר ברירה, ויש עקרת בית שנוח לה וטוב לה. יש עקרת בית שנגעלת מבעלה אבל אין לה אמצעים להתגרש, ויש עקרת בית שאוהבת את בעלה ולא יכולה לנשום בלעדיו. יש עקרת בית שמצחצחת כל היום פאנלים, ויש עקרת בית שלומדת ועושה ספורט. יש עקרת בית שבעלה מעריץ אותה, ויש עקרת בית שבעלה מכה אותה. אין ספק שיש עקרות בית שמצבן בקאנטים. אבל מה זה בכלל קשור ולמה צריך להיכנס עכשיו להשוואות "למי רע יותר". יש מספיק אנשים שחרא להם, בשביל מה צריך עכשיו תחרות בין עקרת בית לזונה.
 
טוב להרבה דברים

כמעט נפתח פה דיון על זנות , הוזכר די בבוטות שסרוגייט=זנות ושזנות כשלעצמה זה לא מי יודע כמה , אז חשבתי בואו נלך עוד צעד קדימה הזכרתי משהו של פמיניסטית די ידועה , השאלה אם מצב של נישואים / עקרת בית זה כמו זנות במובן הרע של המילה האם זו כפייה והאם כל מה שאישה עוסקת בו הופך מיידית לנורא ולקטגוריית "יש מספיק אנשים שחרא להם" יכול להיות שכל מקצוע בראייה פמיניסטית הוא מחורבן :ברמנית/מלצרית/מאבטחת/מנכלי'ת משרד פרסום אם זה ככה אז מעניין יהיה לשמוע את זה ומה הפיתרון , אחרת זה סתם דיבורים בעלמא ופנטזיות המתאימות יותר לסיפורי בדים
 

Old Girl

New member
אני מכירה את הספר הזה

וזה ספר מעניין שיש בו הרבה דברים נכונים. אבל מי צריך עכשיו שרשורפלצת בנושא זנות בפורום?
 
השאלה למי המילה האחרונה

או בניסוח ספרותי טוב יותר השאלה לא איך אפשר לכפות על מילים מובנים כה רבים ושונים שיתאימו לצרכים שונים(פמיניזם) אלא מי כאן האדון (יותר נכון הגברת) זה הכול
 
תשובות לשאלות שלך

"מותר לשאול למה באמצע-חייך עדיין לא הכיר אף בחורה בחייו? לא יצא לדייטים ולא התנשק עם אף בחורה?" מותר לשאול, ומותר לענות: כי הוא לא רצה. כיום הוא רוצה, ויש לו זכות. ו"סרוגייט" זה לא רק אישה. שמעתי על גברים שעובדים בעבודה הזאת. וסרוגייט זה זונה, מכיוון שהיא מקבלת תשלום עבור שירותים מיניים. נכון, לא נעים להודות בזה (סרוגייט זה שם הרבה פחות משפיל מאשר זונה), אבל "סרוגייט" זה מכבסת מלים. זה שהזונה עובדת בפיקוח של פסיכולוג, זה לא אומר שהיא לא זונה.
 
למה שקר מחוץ לתחום?

אני חושב ששקר במקרה הזה יכול להביא אותך לנסיון אמיתי, טוב או גרוע ככל שיהיה, ובהיכרות הבאה כבר תהיה "בעל נסיון" זה נשמע רע אבל זה אולי פיתרון קל, כמובן, רק כל עוד חוסר הנסיון הוא החסם היחידי. סביר שיש עוד חסמים שצריך לפתור ואז שקר או לא שקר - אי אפשר יהיה להתחמק מלהתמודד עם הבעיה.
 
אני אגיד לך למה

קודם כל, אני לא יודע לשקר. אבל חוץ מזה, מול החסרונות הבולטים שלי- מראה חיצוני ממש לא משהו וחסר-נסיון (ואולי עוד דברים), אחד היתרונות הבולטים שלי זה שאני אדם ישר מאוד לטוב ולרע. ואני גם מחפש בחורות ישרות מאוד לטוב ולרע. תאר לך אני מוצא אחת כזאת, ודווקא לה אני משקר. אם מתישהו היא מגלה ששיקרתי, הלך עליי ובצדק. למה לקחת את הסיכון ולהקריב דווקא יתרון?
 

Old Girl

New member
הי פלפלון

אני חייבת להגיד לך, שאני מלאת הערכה כלפי הגישה שלך. השבת לכל אחד באיפוק ובנימוס, הסברת את עצמך בבהירות. אתה עושה רושם נפלא, אם הייתי רווקה הייתי שמחה לצאת עם בחור כזה בלי קשר לרקע שלו.
 
למעלה