שאלות של בתולים

קודם כל תודה רבה. באמת.

חוץ מענייני בררנות וכו', הבעייה שלי, אני מניח, היא מה שסוקרטס כתב למעלה- שמההיכרות שלי עם נשים אני מתקשה להאמין שרוב הנשים מהסוג שלך באמת היו עושות את זה בפועל. אבל אולי אני טועה, וזאת בטח לא האשמה אישית כלפייך.
 

הזוייה

New member
הזכרת לי את הסרט

בתול בן ארבעים. שחרף המאמצים של החברים שלו לגאול אותו מייסוריו, זה גרם לו רק לעוגמת נפש ובסופו של דבר האמת שלו ניצחה.הוא היה אמיתי והבהיר לבחורה שאין לו ניסיון מיני והיא לקחה אותו באהבה רבה. החיים שלנו הם לא סרט ולכן צריך להיכנס לפרופורציות. בראשית תנחומי לכל אלו שחושבים שאתה פגום, ומי שחושב שהוא שכב עם עשרות נשים, או אם מישהי חושבת שהניסיון המיני שלה הוא מקור להתפעלות ולפרס פוליצר. אנא תתעלם מהיהירות ומנפנופי הסיסמאות והדגלים, כי אין מדד לאף אדם ביקום להיחשב לאחד שיודע מהו סקס טוב. הרי זה עניין אישיותי וסובייקטיבי לחלוטין. וגם מפני שכל אחד מאיתנו למד עם השנים להבין את הרצונות של הגוף שלו וליהנות מהם, גם אם זה קרה בגיל עשרים וגם אם זה קרה בגיל ארבעים. אין לך צורך להרגיש רע עם חוסר הניסיון שלך. להיפך זה כמו להיות מוכן להתחיל תפקיד חדש בגיל מאוחר, או ללמוד באוניברסיטה. אין אף אדם שיעמוד לך עם סטופר כאילו יורים עלייך ואתה חייב להציל את עצמך. לעולם לא אבין את אלו ששואלים שאלות קיטבג בפגישה ראשונה כגון- עם כמה שכבת. כאילו שזה ייתן להם איזשהו מדד אם הבחורה שרלילה או לא כדי לדעת היכן הם עומדים בהשוואה אליה. ואני אומרת, במקום להתעסק עם הבתולין שלך ולתת להם כזו חשיבות, תתעסק בבחורה שאתה הולך להכיר כדי שיהיה לך נעים בפגישה ושנושא הבתולין יהיה שולי ולא עיקרי. למען האמת אם לא תדבר עם קונוטאציות מיניות לא תגיעו בכלל לנושא הבתולין. וגם אם כן, קצת פוליטיקה לא תזיק - תעטוף את הנושא באור כזה שזה ישמע בסופו של דבר נעים ולא דרמטי כמו להגיד –אני לא יודע לשחות: )
 
מסכים עם זאת שמעליי.

 

just me 29

New member
שום קלון! תקרא את הצד שלי:

הנה קישור לשאלה שלי בפורום סינגלס: http://www.tapuz.co.il/forums/main/viewMsg.asp?id=378&msgid=105534718 אציין רק שקיבלתי המון מסרים, ועד שלא מדברים על הנושא פשוט לא מודעים עד כמה הוא נפוץ.
 
למעלה