שאלות קצרות

AMITDG

New member
חדר כושר+ חוג קפוארה

שלום, רציתי לדעת אם יש חדר כושר שאפשר ללמוד בו גם קפוארה באזור השרון? תודה,עמית.
 

wonder201

New member
שאלה לגבי חנויות למכשירי כושר

שלום משהו מכיר חנות למכשירי כושר באיזור הקריות ? חוץ מספורט מיכלין ומגה ספורט. או יותר טוב - אם משהו מכיר חנות בה אפשר לקנות את מכשיר ה ab sculptor (המכשיר המעוגל לבטן) זה יכול לעזור. תודה !
 

phantazmagoria

New member
שתי שאלות

1) מישהו יכול להפנות אותי למקור מידע על "דניס" הבנתי שזה ערבוב של כמה אומנויות לחימה, קרב מגע ועוד כל מני דברים 2) השאלה הבאה מנוסחת בצורה לא משהו אז עמכם הסליחה מראש: מהם היתרונות והחסרונות של תרגילים סטטים לאומת תריגלים שאינם סטטים?
 
תשובות

1. כנס לפורום אומנויות לחימה ותעשה חיפוש, הוא היה אורח שם לא מזמן. 2. לגבי איזה מרכיב של כושר גופני השאלה מתייחסת ? זה גם תלוי במטרות. באופן כללי, תרגיל סטטי ישפר את מרכיב הכושר בצורה הסטטית, ותרגיל דינמי ישפר את הרכיב הדינמי.
 

yyee

New member
ארוחה לפני אימון

מה לאכול לפני אימון משקולות בשש וחצי בבוקר (אחרי צום לילה)
 

And7

New member
מולטי ויטמין מתי לקחת?

אין לי מושג מתי לקחת אותו אולי בלילה? :)
 

And7

New member
ועוד שאלה קצרה

אין לי מנוחה בשבוע מאימונים מלבד יום שבת האם יש חומר (מינרל , ויטמין או כל דבר אחר) שאני יכול לצרוך שישחרר לי את השרירים (אמרו לי משהו אנטי אוקסידנט)...
 

T O M ER

New member
מספר שאלות קצרות

1.כמה חלבון ופחמימות עלי לצרוך לפני אימון(מתאמן 3 פעמים בשבוע) 2. אחרי הפסקה של מספר חודשים העליתי 4 קילו של שומן אני 89 קילו על 1.85 ס"מ. כמה זמן יקח לי להוריד כ 4 קילו שומן ולהוסיף 5 קילו של שריר? 3. כמה קלוריות עלי לצרוך -האם 2000 זה סביר ? 4. האם כדאי לשלב זאת באימוני קרב מגע ואומנויות לחימה? תודה
 

yyee

New member
תודה,אבל..

הבנתי ברמה התאורטית אבל הייתי רוצה לדעת מה לאכול(לחם,תמרים,ש"ש..חלבון...) ברמה הפרקטית. מה לגבי שעת האימון,האם בגלל שזה על הבוקר והקיבה מרוקנת לחלוטין צריך לאכול יותר?
 

Rossi46 ®

New member
אתה חייב לאכול על הבוקר

ובמיוחד לפני אימון . אתה יכול לאכול קערת דגנים עם חלב .
 
אימון וכוח

אני בן 13, לצערי הגעתי למצב שאני צריך להתחיל להתאמן כדי "לשרוד", בקיצור כדי להגן על עצמי. כמובן שאני לא יכול להתאמן בחדר כושר, אבל יש לי משקולות 3 קילו בבית. פרטים: עוד חודשיים 13, עושה 2 מתח בערך, גובה 1.58 יש התחלה של שריר אבל לא משהו רציני.. צריך תרגילים גם בלי משקולות, העיקר לחזק את היד מבחינת כוח. (לגבי ג'ודו\כול שאר החוגים- מבקש אימונים שאני יכול לעשות לבד) תודה:)
 

yyee

New member
בטן ותאומים

אני מתאמן 4 פעמים בשבוע ABCA ולכן יוצא שהבטן והתאומים עובדים פעם בשבוע (בשבועות 1,2) ובשבוע השלישי פעמיים. האם יש עם זה בעיה? האם יש צורך לאמן אותם לעיתים קרובות יותר?
 

Spit630

New member
2 שאלות.. קריאטין

גם אם אין לי בעיה ממש לעלות במשקל, אך בכל זאת אני רוצה לעלות בכח ולעשות עליה יעילה במאסה עם קצת עזרה.. מומלץ לקחת קריאטין? ואם כן, אז מתי? כשאני מגיע למשקל של לפני התקופת חיטוב? או מתי שאני מחליט לעשות עליה במאסה?
 

omer ok

New member
יום מנוחה...

פשוט לא עושים כלום שקשור לכושר??? (אני יודע את התשובה: כן) אבל זה עדיין מעצבן אותי עכשיו, כי אני מרגיש ממש לא מנוצל... והשאלה היותר חכמה שלי: הבנתי ממה נובעים DOMS ולמה הם גורמים, אבל עדיין לא הבנתי אם זה טוב או רע? וגם שלשום עבדתי על חזה וקיבלתי DOMS סבירים, אתמול עבדתי על גב ויד אחורית ורק כואב לי בחזה עוד יותר! זה ממש מוזר לי!
 

konda

New member
מה קורה עם דיוויד ארבל ?

פורסם בפורום על האבקות חלבון שהוא מוכר ממש בזול וניסיתי להתקשר אליו וכל פעם או שמבקשים ממני סיסמא או שהקו כאילו תפוס אבל בעצם מנותק, אמרו לי שהוא בחו"ל אבל הבנתי שהוא השתתף ביום שבת בדואתלון ברמה"ש, בקיצור שמישהו יבהיר לי מה קורה איתו.
 

d_style

New member
גם אני הייתי רוצה לדעת

אלא אם כן מישהו מוכר אבקת חלבון בזול.
 
למעלה