שאלות קאטלבג.

שאלות קאטלבג.../images/Emo13.gif

אז אחרי שהבנתי שלאמא שלי אין כבר שמץ של מושג מה לקנות לי, חשבתי וחשבתי והחלטתי לבקש מכשיר חיתוך. אז קראתי שוב את מה שנתנאלה כתבה על הקאטלבג בבלוג שלה לפני כמה חודשים, ורציתי לשאול כמה שאלות.^^ איפה בכלל משיגים את הקאטלבג? אני זוכרת שארגנו בעבר קבוצות קנייה, אבל אז לא ממש התעניינתי (בגלל המחיר וגם כי לא ידעתי כמה אני אתמיד ואמשיך לאהוב ולרצות להתעסק בכל העניינים האלה, אבל יום ההולדת היא סיבה למסיבה.
ובהחלט המשכתי להתעניין.), ועכשיו אין לי ממש מושג איפה ואם בכלל אפשר להשיג בארץ. אם כן יש איפה להשיג - למישהי יש מושג כמה עולה הקאטלבג, פחות או יותר? כל התבניות עדיין מתאימות לו, נכון? זאת אומרת, ברור שמה שהתאים לו עדיין מתאים, אבל האם הוציאו מאז תבניות שלא מתאימות לו בשום אופן? (יכול להיות שמי שמכירה את המכשיר תגיד שהשאלה מיותרת, אבל בגלל שאני לא מבינה גדולה אז אין לי מושג איך זה ממש הולך.) וטוב, בעצם אני אשמח לשמוע כל דבר שרק יש לכן להגיד על הקאטלבג, וגם המלצות על מכשירים אחרים שנראים לכם עדיפים עליו יתקבלו בברכה.
 

ק ר מ י

New member
מציעה לך

לשלוח מסר ליפוצוקית האחת, אני יודעת שיש לה בחנות קאטלבאג. ואיזה כיף לך, מאחלת לך כבר עכשיו שתתחדשי !
 
ראיתי בארטישוק שכרגע חסר.

אם לא אמצא פתרון אחר אפנה אליה באמת ואשאל. תודה.:)
 

סתיו love

New member
אני מעוניינת להיכנס לקבוצה

לקניית הקאטל בג,מה עושים? למי פונים? מי מארגנת?
 
מזל טוב ליומולדת!

ובקשר לקאטלבאג.... בחודשים האחרונים התארגנו כמה קבוצות לרכישת הקאטלבאג וכל הקאטלבאגים נמסרו לבעליהם החדשים... לא ידוע לי על קבוצה חדשה שהתארגנה, מה שכן כדאי מאד ליצור קשר עם יפית מארטישוק שמוכרת את המכשיר באתר שלה ואולי היא תוכל לעזור לך או שלפחות תוכלי להיכנס לרשימת המתנה או משהו כזה... המחיר עולה בארץ בסביבות ה-500 שקל. אם את קונה בארה"ב בלי משלוח זה עולה בין 50$-80$ במרבית החנויות אבל לפחות 20$ נוספים על משלוח בתוך ארה"ב וזה רק בתנאי שיש מי שיביא לך לארץ..... משלוח לארץ עולה המון ורוב האתרים שמצאתי בכלל לא שולחים אותו לארץ. ב-cretivexpress למשל הקאטלבאג נמכר במבצע עכשיו ב-50$ והמשלוח עולה לך לארץ 80$, כלומר סה"כ 130$ שזה אומר שאיבדת את אפקט החסכון..... אבל מצד שני זה נשלח בפדקס וזה יכול להגיע די מהר.... עד כמה שידוע לי כל התבניות מתאימות לקאטלבאג, רק צריך לעשות התאמה לכל תבנית (יש תבניות ארוכות / עבות / דקות... צריך לעשות התאמה כדי להגיע לעובי המתאים כדי להעביר את זה במכונה, ע"י הוספת פלטפורמות וכו'.... אבל זה לא קריטי עכשיו, רק שתדעי...). אני אישית מאד בעד הקטאלבאג, לא ניסיתי מכשירים אחרים וגם לא חסר, אבל לדעתי הוא אידיאלי.
 

ק ר מ י

New member
בג'ואן יש את הקאטלבאג

ב- 50$ והמשלוח פחות מ 10$ (בתוך ארה"ב כמובן). אם יש מי שיביא זה שווה ביותר.
 
תודה.:) יכול להיות שיש מי שיביא לי מארה"ב,

אבל אני צריכה לברר מתי הוא נוסע וחוזר ולפי זה אחליט. אם זה לא מתאפשר, נראה לך שאפשר לנסות באיביי? ראיתי שיש שם הרבה מכשירים, כולל משלוח זה יעלה פחות מ-80$ בחלק מהמקרים.
 
אני קניתי באיביי

יצא לי טוב בבידינג, קניתי ב-30$ אבל הוספתי עוד 20$ משלוח... תעשי חשבון שהסכום שאת מציעה בבידינג לא יהיה יותר מ-60$ *כולל* משלוח (כי אז כבר עדיף לך לקנות מג'ואן כמו שהציעה קרמי, רק שימי לב שלגו'אן צריך ישראכרט!) מישהי העלתה כאן שבוע שעבר קישור לאתר אם קאטלבאג ב-40$ (לא יודעת מה המשלוח אבל זה בהחלט מפתה), מציעה לך לדפדף אחורה ולבדוק את האפשרות הזו.
 

ענבר100

New member
אני העלתי את האתר ואכן המכשיר הוא 40 דולר

אבל המשלוח לארץ הוא כמעט 80, אז זה משתלם רק בחו"ל, וגם אז אישית אני מעדיפה להוסיף עוד כמה דולרים ולקנות בסוף מג'ואן - מעדיפה מקום שאני בטוחה לגביו.בקיצור המחירים משתלמים בעיני רק אם יש מישהו בחו"ל שיכול להביא לך את זה לארץ.
 
אה ולמקרה שלא הייתי ברורה

התכוונתי כמובן ל-20$ דמי משלוח *בתוך* ארה"ב...... רק עכשיו שמתי לב שלא כתבתי את זה...
 
את ממש מתבלבלת....רק המשלוח של הקאטל לארץ

בלי העלות של המכשיר עצמו זה 74 דולר.....תבדקי שוב....
 

ניצנץ1

New member
המשלוח לארץ בקישור שלך הוא מתחיל מ 79 דולר

את רואה את המשלוח לארה"ב. את צריכה לבדוק את האחד לישראל. ויש גם אחד של 92 דולר- לא בדקתי איזה סוג. בקיצור- זה 4.5 קילו משקל, זה לעולם לא יעלה פחות מ 60 דולר לשלוח את זה לארץ - ניקודה! אולי בקופסת FLAT RATE ללא אריזה חיצונית- הקופסה הגדולה זה דווקא יצליח, אבל שם אתר מכובד לא ישלוף את המכשיר בקופסה בגלל עלות המשלוח שלו לארץ. וגם אז זה מינימום 49.95 דולר לקופסה זו. אז גם אם זוכים במכישר זה בדולר- בקישור הזה פה זה כבר 80 כולל משלוח.. אז קני פה דרך הקבוצה או אצל יפצוקית באותו מחיר בערך ותהני..
 
המשלוח עולה 70-75$ והמכשיר באמת דולר אחד.

אבל כן, אני פשוט אצטרף לקבוצה שמתארגנת. תודה.
 
למעלה