שאלות על top coat

noa y be normal

New member
שאלות על top coat

1. האם הטופ באמת כזה חיוני למניקור? 2. מה ההבדל בין טופ למייבש? 3. אם התשובה לשאלה 1 היא "כן", אז מאיפה אני יכולה להשיג טופ טוב ולא יקר?
 

poynter

New member


1. בהחלט כן! 2. יש טופ - שהוא השכבה השקופה האחרונה על הציפורן, שנועד לשמור את הלק כמה שיותר זמן ונותן גימור מבריק, ציפורן חלקה וכו'. ויש את המייבש שהוא מייבש מהר את הלק אבל לא בהכרח שומר עליו לאורך זמן. יש מוצרים שמשלבים את שני הפעולות יחד שהם העדיפים בעיניי 3.אם זה כולל קניות אונליין - POSHE, אם זה ישראל - של וואו
 

cockta

New member
בחנויות של וואו,

שהיא רשת. ויש שני סניפים בירושלים- בקניון רמות ובישפרו סנטר.
 

noa y be normal

New member


זאת הפעם הראשונה שאני שומעת על הרשת הזאת, אבל אני בהחלט אלך לבדוק! תודה רבה :)
 

noa y be normal

New member
יווו פוינטר


את לא מבינה כמה צדקת. יצאתי משם עם נזק של 112 ש"ח, וזה אחרי שהחזקתי את עצמי. ממש חזק. קניתי טופ מייבש, לק אפור מס' 333, לק לבן עם צייר, מנקד, חותמת ללק+שבלונה נוספת, משייף עם באפר, מברשות, אייליינר, מגבונים להסרת איפור... ועוד קיבלתי במתנה סט צלליות
נהיה לי שמח רק מלספר על זה
 

poynter

New member
חחחח איזה כיף לפתוח את החודש ככה


תתחדשי על הכל, יש להם אחלה דברים במחירים מצחיקים. והמייבש לק שלהם לא נופל מהפושה (אהבת חיי
)
 
למעלה