שאלות על סנטרינו
יש לי מחשב נייד של HP חדש וכתוב במיפרט שלו שיש לו טכנולוגיית סנטרינו עד כמה שאני יודע זה קשור לאלחוט יש לי בייד כפתור שיש לו סימן של WiFi כשאני לוחץ עליו הנורה שלו נידלקת אבל אני לא רואה שום סימן לניסיות התחברות לרשת או משהו אחר השאלה שלי היא כזאת: מה זה הסנטרינו ולמה הוא מסוגל (בשיא התימצות אם אפשר) והאם אני צריך ליקנות כרטיס רשת אלחוטי או ראוטר(נתב)כדי להיתחבר לWiFi או מה ??? אם תפנו אותי למאמר כלשהו יהיה טוב יותר -אם אין לכם כח לענות על זה תודה
יש לי מחשב נייד של HP חדש וכתוב במיפרט שלו שיש לו טכנולוגיית סנטרינו עד כמה שאני יודע זה קשור לאלחוט יש לי בייד כפתור שיש לו סימן של WiFi כשאני לוחץ עליו הנורה שלו נידלקת אבל אני לא רואה שום סימן לניסיות התחברות לרשת או משהו אחר השאלה שלי היא כזאת: מה זה הסנטרינו ולמה הוא מסוגל (בשיא התימצות אם אפשר) והאם אני צריך ליקנות כרטיס רשת אלחוטי או ראוטר(נתב)כדי להיתחבר לWiFi או מה ??? אם תפנו אותי למאמר כלשהו יהיה טוב יותר -אם אין לכם כח לענות על זה תודה