שאלות על השיר "Crazy"

SharoNofit

New member
שאלות על השיר "Crazy"

1. יש לכם פה בפורום תירגום לשיר הנ"ל? [ואם יש עוד תירגומים לשירים של אלאניס אז בכלל עדיף] 2. מישהו יכול להסביר לי בבקשה את הסוף של הקליפ? תודה! [=
 
הסוף פשוט נותן טוויסט לכול הקליפ

שנדמה שבו אלאניס כועסת על הגבר כי הוא הלך עם הבחורה אך בעצם הכעס מופנה כלפי הבחורה שהיא בעצם היתה הבת שלה והלכה עם גבר.
 

Rוית

New member
מה?! איך הגעת לתרגום הזה?!

הבת שלה?! רק אני הבנתי את זה שהיא היתה הבת זוג שלה?.... ותירגומים ופירושים לשירים נוספים יש במאמרי הפורום!
 

SharoNofit

New member
שאלאניס הייתה הבת זוג שלה?

אני חשבתי שזה בגלל שהיא לקחה לה את החבר והם הרי חברות אז איך היא עושה לה את זה אבל גם התיאוריה שלי וגם שלך לא כ" מסתדר כי הבחורה התייחסה לאלאניס כאילו היא לא מכירה אותה בכלל ורק רוצה לצאת מהמועדון כדי לא לעשות באלגן לא...?
 

Rוית

New member
טוב, מזמן לא ראיתי את הקליפ.

שאגיע הביתה היום אראה אותו שוב. למרות שממה שזכור לי שראיתי אותו בזמנו זה הרושם שלאורך כל הקליפ חושבים שאלאניס אחרי הבחור שבעצם היא אחרי הבחורה. הרי בסוף יש תמונה שלהן יחד בחדר.. (אולי אני כבר מתבלבלת בקליפ?)
 

SharoNofit

New member
אבל את כתבת שהיא הבת שלה לא...?

והיא כתבה שהם היו בנות זוג. אז מה נכון...?
 

SharoNofit

New member
את לא מתבלבלת זה כן הקליפ הזה [=

מחכה לשמוע מה את חושבת אחרי שתצפי שוב חח הווידיאו הזה מסקרן אותי
 

Rוית

New member
דעתי בהחלט נשארת בעינה עומדת!

עכשיו צפיתי שוב בקליפ (אוי, אלאניס, כמה אני מתגעגעת!) ואני עומדת בפירושי לקליפ. קודם כל, זה ברור הרי שהקשר של אלאניס הוא עם הבחורה ולא הבחור. הסיבה שהיא כביכול עוקבת אחרי הבחור זה כי אלאניס יודעת שיש לו משהו עם הבחורה שהיא מכירה. במועדון אלאניס תופסת אותם יחד ואז מהפנים של הבחור מבינים שהבחורה מכירה את אלאניס ונותנת לה מבט של "אני לא מאמינה שאת עושה לי עכשיו סצינה" ומהבחור מבינים שהוא לא מכיר את אלאניס אבל הוא מבין שאלאניס והבלונדה שאיתו כן מכירות. והסצינה בסוף מסבירה את הכל - אלאניס חוזרת הביתה כשבמיטה שלה (!) יש את הבחורה ועל השולחן זר פרחים מתנצל. שלא לדבר על התמונה של שתיהן יחד. הייתי מקבלת את הפירושים האחרים (בנוגע לזה שזאת הבת שלה או שזאת חברה טובה שלה) אם לא היו רואים את הבחורה בסוף שוכבת במיטה בחדר של אלאניס (הרי ממנו היא יצאה בתחילת הקליפ). אני אישית מבינה את זה שאלאניס והבחורה יחד. דן, אין לי מושג איך הגעת לזה שזאת הבת שלה (לאלאניס?! בת בגיל הזה?! ועוד בלונדה?! ועוד מחכה לה במיטה?!?!?!) זהו. בחיים לא חפרתי ככה בנוגע לקליפ של אלאניס לדעתי
 

SharoNofit

New member
תשמעי

מה זה תודה לך
סופסוף הבנתי!!!
בכלל לא שמתי לב שאלאניס חוזרת לבית שלה בסוף הקליפ כמו בתחילת הקליפ... והייתי בטוחה שזאת היא שבאה וביקשה סליחה מהבחורה ולא הבנתי למה ומה ומו... עכשו הסצנה הובנה לי! [היא חוזרת לבית אחרי כל מה שקרה במועדון, רואה את הפתק התנצלות ואז קולטת שהבחורה במיטה שלה ליד התמונה של שניהן, הבנות זוג] חחחח עכשו הכל הגיוני ומובן!! אמממ כבר אמרתי לך תודה..?
את לא יודעת איך זה שיגע אותי.... ואגב ראיתי את הקליפ הזה ממש ממש במקרה [ביוטיוב, דרך הלינקים האלה שבצד ימין] ומאז הקליפ והשיר לא עוזבים אותי!! חחח אפילו הפכתי אותו לצילצול שלי[= תודה רבה!
 

Rוית

New member
../images/Emo6.gif!!

אמרתי לעצמי שאו שהזוית ראיה שלך מוזרה לחלוטין או שברחה לך מילה. קיוותי שזה השני
 
חחחח למרות

שזה גם יכולה להיות תפנית בקליפ וזה זה בכלל הופך את כל הקונספט לנקמתה של אמא! חחחח
 

SharoNofit

New member
חחחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

הרגת אותי!!
וטוב שתיקנת את עצמך עכשו הבנתי למה גם אתה התכוונת(=
 

pollyanna

New member
אני לא מאמינה שזה קורה לי!

פאדיחה...אבל אני משום מה לא מצליחה להגיע לקליפ! ביוטיוב עולות לי רק גרסאות בלייב ואחרי כל הדיונים פה אני מתה לראות שוב את הקליפ, בבקשה מישהו יכול לשלוח לינק? אני אהיה אסירת תודה!
 
למעלה