shirshusha
New member
שאלות ממתחילה
הי לכולכן, חייבת לומר שהתמכרתי ואני נכנסת כל יום לפורום לראות יצירות חדשות היפות שכולכן מכינות וללמוד... יום ההולדת של בתי עוד שבועיים ואז יהיו תוצאות מעשיות. בינתיים כמה שאלות: 1. כדי שהבצק יהיה צבעוני האם לערבב אותו עם אבקת צבע או עם צבעים מוכנים נוזליים של וילטון? 2. האם אפשר לצפות גם עוגות רטובות יותר כדוגמת עוגת תפוחים בחושה? אם כן האם אין סיכוי שיתפתח עובש מתחת לבצק סוכר? 3. מחפשת חנות באזור המרכז פרט לגרובשטיין ותבליני הכפר מכירות משהו?
הי לכולכן, חייבת לומר שהתמכרתי ואני נכנסת כל יום לפורום לראות יצירות חדשות היפות שכולכן מכינות וללמוד... יום ההולדת של בתי עוד שבועיים ואז יהיו תוצאות מעשיות. בינתיים כמה שאלות: 1. כדי שהבצק יהיה צבעוני האם לערבב אותו עם אבקת צבע או עם צבעים מוכנים נוזליים של וילטון? 2. האם אפשר לצפות גם עוגות רטובות יותר כדוגמת עוגת תפוחים בחושה? אם כן האם אין סיכוי שיתפתח עובש מתחת לבצק סוכר? 3. מחפשת חנות באזור המרכז פרט לגרובשטיין ותבליני הכפר מכירות משהו?