שאלות ממתחילה

shirshusha

New member
שאלות ממתחילה

הי לכולכן, חייבת לומר שהתמכרתי ואני נכנסת כל יום לפורום לראות יצירות חדשות היפות שכולכן מכינות וללמוד... יום ההולדת של בתי עוד שבועיים ואז יהיו תוצאות מעשיות. בינתיים כמה שאלות: 1. כדי שהבצק יהיה צבעוני האם לערבב אותו עם אבקת צבע או עם צבעים מוכנים נוזליים של וילטון? 2. האם אפשר לצפות גם עוגות רטובות יותר כדוגמת עוגת תפוחים בחושה? אם כן האם אין סיכוי שיתפתח עובש מתחת לבצק סוכר? 3. מחפשת חנות באזור המרכז פרט לגרובשטיין ותבליני הכפר מכירות משהו?
 

מרי-לו

New member
ברוכה הבאה

1. לגבי צביעת בצק סוכר לא רצוי להשתמש בצבע מאכל בנוזל כי הוא מרטיב את הבצק שלא ממש אוהב נוזלים... 2. אני לא יודעת
3. יש את 4שף ברחוב קרליבך בת"א
 

Nיכל

New member
הנה התשובות שלי

את צריכה צבעי ג'ל- האבקות משאירות נקודות מגעילות, הנוזל מרטיב מדי את הבצק. אפשר גם עוגות רטובות ואת העוגות היבשות יש (כמוני) שמרטיבים. הרבה פעמים ציפיתי את עוגת האפרסקים וקינמון של על השולחן והיא רטובה בהחלט. עוגה שכזו לא צריך להרטיב עוד לפני הציפוי. יש גם מר קייק באזוה"ת הישן של נתניה, לא ממש מרכז אבל שווה ביקור. הייתי אצל גרובשטיין והיה לי ממש מגעיל, הייתץי ב-4 שף והחנות יפה מאוד אבל לא ממש סיפקה אותי, לא יודעת למה. נדמה לי גם שמר קייק הכי זול והוא נורא קרוב לרכבת אז אפשר לנסוע ברכבת וללכת מהתחנה ברגל
 

shirshusha

New member
Nיכל תודה

מיכל תודה. לא יודעת למה אבל בתבליני הכפר אמרו והמליצו לי על הצבעים הנוזליים של וילטון, היא טוענת שניתן לערבב את הבצק איתם וגם את הרויאל והפונדנט מה את אומרת כדאי לנסות או שכלל אין טעם? עוד שאלה, האם צריך לחכות שהבצק סוכר קצת יתיבש לפני הציור או שאפשר ישר לצייר עליו? אני אנסה את מר קייק. הייתי בגרובשטיין וממש לא נהניתי, קודם כל אין מקום חניה מעבר לכך החנות קטנה, חנוקה ומבולגנת - מה שאני ממש לא אוהבת ומבחינץ מחירים יותא יקר מתבליני הכפר בראשל"צ בקיצר אני אנסה...
 

Nיכל

New member
צבעים נוזלים נוסו כבר ע"י רבים,

לדעתי אין טעם בהתנסות כושלת נוספת והייתי פונה אליהם להחזיר את הצבעים ולהחליפם במשהו אחר. צריך להיות להם צבעי ג'ל לא? מר קייק מומלץ בחום רב, אני מכורה לחנות הזו. בתבליני הכפר לא הייתי. מגרובשטיין יצאתי בגועל מהחנות עצמה והשירות הגועלי והמחירים הגבוהים. 4 שף הייתי ראיתי, חנות יפה מאוד אבל לא קניתי כלום משתי סיבות- אני מאוד אוהבת את מר קייק ולכן שומרת אמונים והשניה לא היה שם משהו מהפכני שאין אצל מר קייק. אני מעדיפה לתת לעוגה להתייבש לפחות קצת לפני הציור. בהצלחה
 
למעלה