שאלות לגברים



 

Jake Speed

New member
אני לא, אבל גם אם הייתי

היית יכולה להאשים אותי? כל הדיון הזה על אורגזמות, ואני פה במדינה שבה האידס פוגע אחת לשלוש. אשכרה נרות חנוכה. לראות ולא לגעת. ג'ייק, שמאמין שכשהוא יתפוצץ, זה יהיה בחדשות. ומלא נשים ירגישו אשמות כי הן יכלו למנוע את זה בקלות!
 

Jake Speed

New member
לא צריך קונדום

איידס לא עובר דרך רוק. ומכאן: מציצה ג'ייק, שעכשיו רק נשאר לו לשכנע מישהי ממש שווה לוותר על האורגזמה שלה, לטובת זו שלו
 
אתה רציני?

אתה מבייש את הגברים, גם אם אתה לא מייצג אותם.. לפחות אצלי ההנאה מסקס אינה מושלמת אם הפרטנרית שלי לא נהנת, אעשה הכל כדי שתגמור.
 

Jake Speed

New member
אני אף פעם לא רציני

אני גם לא מייצג אף אחד חוץ מעצמי. ג'ייק, שעד היום לא קיבל תלונות מפרטנריות. אולי כי הן היו עסוקות בלצעוק "אוי, אלוהים, זה טוב"
 

חופ שיה

New member
ואם תתעלו על עצמכם קצת יותר

לא תעשו סקס עם נשים לפני שאתם לומדים איך לענג אשה. לא תעשו סקס עם נשים אם אין לכם כוונה להשקיע לא תעשו סקס עם נשים כשכל מה שאתה רוצים זה להשפריץ ומהר. לא תגמרו עד שהאשה שאתכם לא מסופקת ונהנית. אני בכוונה מקצינה, כדי להבהיר את הנקודה.
 

קטניפ

New member
שאלה לוגית: איך ילמדו אם לא יתנסו??

אולי היה ראוי לומר: אל תתחילו לקיים יחסי מין אם אין לכם כל כוונה להיות קשוב לצד השני, אם כל המטרה היא לזיין ולרוץ לספר לחבר'ה איזה גבר אתה. אל תתחילו בכלל אם אתם מתעניינים רק בעצמכם, סקס הוא מעשה לשניים. את לגמרי צודקת!
 

חופ שיה

New member
מעבר ללימוד תוך כדי ניסיון

יש לימוד תיאורתי, יש הבנת האנטומיה המינית של האשה, יש ספרים לסקס של מתחילים, יש תוכניות על סקס והכי חשוב ניתן ללמוד מהאשה עצמה- כמו שאמרת, להיות קשוב לצד השני ולוודא שהיא נהנית, אחרת שיעשו ביד. בסופו של דבר, זה עניין של גישה, גישה ועוד פעם גישה לסקס ופחות של ידענות או ניסיון מיני מעשי. לי אין בעיה להיות עם בתולים כל עוד הם מגיעים לסקס עם הגישה המתאימה לי.:)
 
אבל איך זה אפשרי

להגיע למצב שלא תהיה אישה שלא הגיע לפורקן ? אם יש הרבה מאודנשים ואפילו הרוב שבעצמן לא מצליחות להגיע לאורגזמה, אל תשכי שעוד יותר, נדירות הנשים שגומרות מחדירה, לעומת הגבר שיש לו בעצם רק פונקציה אחת שזה שישפוץ האביר שמה שגורם לו בסוף לגמור, אצל האישה הפונקציה העיקרית היא החדירה והרבה לא גומרות מיזה, צריך לפעמים מגע על הדגדגן, בתנוחה כזאת, בצורה כזאת או אחרת, הרבה מאוד נשים לא יודעות בעצמן איך להגיע לזה כי זה מסובך. אז את מצפה שכל הנשים יצליחו להגיע לפורקן ? אם הייתן מגיעות כמונות, אז לא הייתה בעיה, זה שוני בין המינים. זה לא שאנחנו לא מקשיבים, זה זה שאפילו רבות מבחניכן לא הצליחו לבד להגיע לפורקן, אז איך את רוצה שאנחנו נעזור לכן בזה?
 
בקיצור, את מבקשת מגברים לדחות סיפוקים

הבעיה היא שרוב הגברים שאני מכיר אינם מסוגלים לדחות סיפוקים ולעיתים קרובות הם הופכים לילדים במסגרת חוסר היכולת לדחות סיפוקים. את מסתכלת על זה מנקודת מבט של יחסי מין אך מדובר בהתנהגות גברית נפוצה מאוד שקיימת כמעט בכל אספקט של החיים שלנו, דמייני לעצמך כמה מלחמות היו נחסכות מאיתנו אילו רק אותם מנהיגים גברים היו יושבים וחושבים קדימה במקום להיכנע ליצר שלהם. וקיימת נקודת מבט נוספת - לא מעט נשים מוותרות על עצמן ומקטינות את עצמן כדי להתאים את עצמן לגבר שאיתן או לחברה (Society) שמסביבם כך שדי מובן מדוע גבר שמקבל את מה שרוצה מאישה X ואחר כך מאישה Y, ימשיך לדרוש את אותם דברים מאישה Z. אין ספק שלחינוך יש חלק קריטי בשינוי התפיסה הנ"ל אך בהתנהלות הנוכחית של מערכת החינוך בישראל איני רואה כיצד הדברים ישתנו לטובה...
 

caja89

New member
נו אז בדיוק בגלל זה גבר אמור להשקיע בפרטנרית

שלו...הוא בכל מקרה יגמור
 

caja89

New member
לצערי

את כ"כ אבל כ"כ צודקת אני מוצאת את עצמי תמיד רוצה לספק את הצד השני אבל מצד שני אף פעם לא מסופקת. הם תמיד חושבים על איך לגמור וכמה שיותר מהר או עם כמה שיותר ביצועים. דווקא היה לי ידיד שלא עשיתי איתו מעולם סקס אבל עשה לי ביד וגמרתי איתו הפלא ופלא וזה היה עוד במקום ציבורי אז שאלתי אותו איך גרמת לי לגמור בעוד שאף אחד אחר לא הצליח לא מחדירה ולא מלעשות לי ביד והוא אמר פשוט לא חשבתי על זה שאני חרמן אלא התרכזתי בזה שאני גורם לך עכשיו לגמור ז"א הוא לא חשב על החבר שנמצא למטה! אגב הוא ועוד מישהו שגם עשה לי רק ביד ולא עשינו סקס הם היחידים שאיתם גמרתי חוץ מהם הפעמים היחידות שאני גורמת זה כשאני עושה ביד לבדי
 

איזבל210

New member
נו הנה את רואה? ענית לעצמך לבד

מגע מיני ממש לא חייב לכלול חדירה, אם את פוגשת מישהו חדש, תכווני אותו לעשות לך ביד או לרדת לך אם הוא רוצה חדירה תגידי לו "לאט לאט, בוא ניקח את זה לאט, עדיין בלי חדירה" ככה קודם תדאגי שאת נהנית, ולא רק דואגת לגבר שמולך
 

noam 83

New member
אחלה רעיון! וזו גם דרך מעולה לסינון!

מי שיהיה לחץ רק לחדור כבר- נפנפי אותו לכל הרוחות!
 

פונציק

New member
היו לי כאלו שלא היה אכפת להן מההנאה שלי

זה פשוט נגמר די מהר. אמנם רוב הדברים הסטנדרטים שנשים עושות בשביל ההנאה שלי בלבד לא עושים לי הרבה, אבל גם הכוונה חשובה וגם זה משפיע על כל חלק אחר בסקס. הייתה אחת שבשלב מסויים של החדירה החליטה שמספיק לה, ואז היא הייתה אומרת לי שאני אסיים בעצמי אם אני רוצה. ובהחלט זו הכללה. אם לא הייתי יודע איפה להכיר נשים שהן יותר כמוני בסקס, הייתי יכול באותה מידה להגיע פתאום ולהגיד שכל הנשים משעממות בסקס (לא רק בסקס האמת). ככה זה הרוב המוחלט. מוזר לי שהחלטת שנשים הן כל כך הרבה יותר אכפתיות בסקס מאשר גברים. עד כמה יש לך ניסיון עם נשים שהחלטת שהמצב יותר טוב איתן? במציאות, כל אחד צריך להתאמץ קצת (הרבה) בשביל סקס באמת טוב ובשביל מערכת יחסים טובה. החיים לא פשוטים.
 

חופ שיה

New member
וואו

כולי התרשמות מדוגמא שהבאת,היא בהחלט משקפת מציאות. | צינית| אתה יודע כמה פעמים אמרתי לגבר , תגמור כי החדירה כבר לא עניינה אותי. אז מה , זה לא אומר שיש לי גישה של סוציומטיות בסקס. זה רק אומר שבמקרה הספציפי הזה , העדפתי שהוא יגמור כבר כי לא נעים לי יותר, לגיטימי. מתי תבינו שאני כאשה הטרוסקסואלית, ישראלית יודעת לדבר רק על הגברים בחיי ומישראל. אין לי נשים בחיי, אני לא מנהלת איתן מערכות יחסים וסקס לשם סקס ולכן כל תשובותי יהיו על סמך ניסיון עם גברים בלבד. לרגע לא טענתי שאנחנו טובות יותר, רק טענתי שגברים לא פותחים שירשורים חדשות לבקרים על אשה שלא היה אכפת לה מההנאה שלהם, וזה לא בגלל שאתם מתלוננים פחות. אולי זה בגלל שהסטנדרטים שלכם פחות מורכבים משלנו הנשים.:) גברים לא כותבים במשך 8 שנים שאני פה ובשאר הפורומים שמדברים על סקס על גישה מסריחה של אשה שלא אכפת לה מהנאה של הגבר או מהאורגזמה שלו= לא קיים. הכל להזכירך עניין של יחסיות. יש יותר תלונות מנשים ומאשר על גברים על גישה מסריחה של סוציומאטיות בסקס. אנחנו לא מדברים על שיעמום מסקס, אנחנו מדברים על גישה סוציומאטית בסקס. אל תסיט את הדיון למה שנוח לך. צודק, כולם צריכים להתאמץ שלצד השני יהיה טוב. אני רק על הצד הגברי לספר ידעתי. אתה מוזמן לפתוח פה חדשות לבקרים סיפורים על נשים שהשאירו אותך עם ביצים כחולות כי סירבו לעזור לך להשפריץ ואז אנחנו הנשים נדע שגם לנו יש בעיה. אף אחד לא מושלם וזו לא תחרות (נשמע שאתה נותן לי קונטרה רק בשביל הפרוטוקול, לא כי יש לך דוגמא רצינית לתת על מקרה של אשה וגישה סוציומאטית בסקס). אנחנו בסך הכל מצביעות על בעיה שהרבה נשים נתקלות איתה. תעשו עם זה מה שאתם רוצים.:) כן, אני קרבית היום.
(ואולי לא רק היום:))
 
תשובות

1) זה לא מובן מאליו ? כשיש הרגל למשהוא שהוא נפוץ, וגם בגלל שמרבית האוכלוסיה היא שחומה תמיד יש את המשיכה למשהוא הלא נפוץ. אני מייחס את האשכנזיות האירופאיות למשהוא טוב ומעודן.. בכלל בולגריות ורוסיות זה עולם אחר מהישראליות, היה פה דיון לא מזמן על זה. ושהסכמתי פה אחד עם כמה מהכותבות, הישראליות הרגילות(אני מודה יש לי 3 אחיות כאלו), הן נשים מאוד חצופות שחושבות שהן מתנת אל וכול העולם בשבילהן. אני לא נכנס לדיון הזה עכשיו, רק להבהיר שיש קשר לצבע העור למרות שזה עצוב שאני מכליל את זה. אבל אין ספק שמרבית שהאירופאיות הן בהרבה יותר מעודנות, אני בכלל לא יכול להשוות אחת לאיטלקיה, צרפתית או רוסיה לישראלית הנפוצה - הבדלים של שמים וארץ. אבל לכל סיר יש מכסה ולפרחה ישראלית יש את הערס הישראלי, וגם לישראלית הרגילה(לא מבית שחום) חינוך מבית אירופאי - שמים וארץ. אולי זה למה מרבית הישראלים הרגלים יותר ויותר עם רוסיות ? פחות דרישות פחות טענות - אישה עובדת - אישה לא מתלוננת - אישה ליבלרית - אפשר לבקש יותר? 2) אני לא יודע על אלו גברים את מדברת, כנראה שהיית רק בסטוצים, בקשר תמיד יש, אני מאמין אצל מרבית הגברים הרצון לסיפוק של האישה - וכן גם אצל הדתיים משום מה זאת מצווה. מה לעשות שגם לזה אני לא אכנס פה, בגלל שלמדתי את האטונומניה של המינים(בלימודים האקדמאים שלי) אני לא מאמין שיש כזה דבר שנקרא גמירה או שפיכה נשית אצל נשים, זאת בעצם טעות, כמו שאומרים לדוגמא "האמפי תיארטרון בקיסריה" - גם זאת טעות - כי אמפי זה פעמים, תיאטרון - חצי עיגול - ובקיסריה יש רק חצי תיאטרון ככה שזה נקרא תיאטרון - לצורך השוואה אמפי תאטרון זה הקולסאום ברומא. שוב זאת טעות נפוצה. אישה היא כלי הקיבול ואין לך שום צורך אנוטומי להפריש, היא רק מכילה, גבר לעומתו גומר ובסוף הגמירה נפלט נוזל הזרע. יותר נכון להגיד שאישה מגיעה לאורגזמה. עוד נימוק זה, שיש את הטענה הרווחת שנשים מקשרות מין ברגש, וגברים לא או כמעט שלא - אני דיי תומך בטענה הזאת, כי שוב אני מסתכל על צרכים בילוגים בעבר שבכדי להתרבות על הגבר להפיץ את זרעו אצל כמה שיותר נקבות, כמו אחריות דובים או מרבית החיות בטבע, תחשיבי על זה כך, אם בעבר הגברים כמו הנשים היו מקשרים מין לרגש(אגב מרבית הגברים ככה, זה לא אומר שאין נשים כאלו) , אז כנראה שלא היינו מתרבים או מגיעיפ למספרים שאנחנו היום - אני דיי בטוח שכך, היום יכול להיות שהשתננו הרבה אבל עדיין היצרים הפייזים עדיין קיימים. הצורך להתרבות אצל הגבר הוא חזק. גבר מומצע בשיא הפוריות מגיע לפורקן 3-4 פעמים ביום בגיל 18. מעט מאוד נשים מגיעות לכזה דבר.
 
למעלה