שאלות לגבי רכישת מכשיר אייפון 16G 3GS

סנטה

New member
שאלות לגבי רכישת מכשיר אייפון 16G 3GS

שלום לכולם, ברצוני לבצע רכישת אייפון 16 G 3GS אני נמצא בסלקום וברצוני לבצע את הרכישה אבל ההתלבטות האמיתית היא אם לעשות את זה בארץ או לקנות מחול – ויש לי כמה שאלות: 1. ברצוני לרכוש את המכשיר ללא החבילות שסלקום מציעים, אלא רק את המכשיר (והחבילות גלישה שהם מציעים...) האם במידה ואני רוכש רק את המכשיר והחבילת גלישה אני עדין מחויב ל 18 חודשים או 36 חודשים? המחיר שהוצא לי על מכשיר האייפון הזה הוא 2880 ₪ כאשר אני מקבל חבילת גלישה של 1 גיג'ה האם זה בכלל מספיק ? במחיר של 58 שקלים בחודש. במידה ואני מדבר מעל 250 שקלים אני מקבל החזר של 80 שקלים בחודש על המכשיר. 2. האפשרות השניה שלי היא לרכוש בשבוע הבא, מאחר ואני בניו יורק, את המכשיר בבסט ביי – כמכשיר סים פרי. הבנתי שאין בעיה לרכוש אותו שם – בלי התחייבות. עדין לא הבנתי מה הכוונה למכשיר סים פרי, זה אומר שכשהוא יגיע לארץ אני אכניס את הכרטיס סים שלי לסלקום והמכשיר יעבוד ללא שום בעיה ? איך הענין הזה עובד. והאם הוא יוכל לתמוך בכל האפליקציות או שעדין צריך לבצע סוג של פריצה. אני ממש מתלבט אם לרכוש את המכשיר בחול כסים פרי או לקנות אותו בארץ – רק את המכשיר בסלקום... מה אתם אומרים? תודה מראש, שגיא. אגב - האם אפשר לרכוש חבילת גלישה אם קניתי את המכשיר בחול ?
 
תשובות:

1. על המכשיר תשלמי 36 תשלומים, ותתחייבי ל18 חודשים, אין אפשרות אחרת בסלקום, 2. אם המכשיר סים פרי זה אומר שפשוט לשים את הסים במכשיר וזהו, אפילו עברית מתקינים בלי בעיות, לא צריך לפרוץ אלא אם כן את מעוניינת בתוכנות נוספות שלא נמצאות בחנות של אפל (בחנות יש גם בחינם וגם בתשלום) ואז להתקין סידיה שגם שם יש מגוון תוכנות שלא קיבלו אישור של אפל, חלק בתשלום וחלק בחינם.
 

סנטה

New member
היי רונן

ראשית, תודה על התגובה. שנית אני זכר. אבל לא נורא. אם אני משלם תשלום אחד (הבנתי שאפשר) זה אומר שאני עדין מחוייב ל 18 חודשים...? האם ניתן לקנות בארה"ב מכשיר סימ פרי? כלומר בניו יורק...כי הבנתי שזה בעיה. ובמידה והמכשיר לא סימ פרי האם זה בעיה לפרוץ אותו, להתקין בו סידיה וכו... תודה.
 
בארה"ב -אין- סים פרי

אלא אם כן הבריחו אותו לשם ממקום אחר. אפשר לפרוץ מכשיר אמריקאי אבל אני מאוד מאוד ממליץ לא לעשות את זה. אחרי כל עדכון של אפל הסאגה מתחילה מחדש, ואם עושים טעות אפשר לנעול את הטלפון לתמיד.
 
לא כדאי לך לקנות בניו יורק.

קשה למצוא שם מכשיר סים פרי, רוב המכשירים מחויבים ל-AT&T, ואז צריך לפרוץ אותם. 2880 ש"ח למכשיר זה סכום סביר לגמרי (בחנויות הפרטיות דרשו עד לא מזמן הרבה יותר).
 

shacharr

New member
יש קאץ' מרגיז...

אמנם אתה מחוייב על ה"חבילה" רק 18 חודשים. אבל פרט מאד קטן - אתה מתחייב להשתמש בחבילת הדאטא למשך 36 חודשים. ז"א שעולה המכשיר באזור ה 3000 ש"ח ועוד 2160 של גלישה באינטרנט. אני לא אומר שלא צריך גלישה באינטרנט. רק שבעוד שנתיים 1 ג'יגה עבור 60 ש"ח לערך יהיה הרבה מאד...
 

CPUBOOM2

New member
אני לא יודע על מה אתה מסתמך אבל

כשאני ביצעתי את העסקה התחייבתי לחבילה של 18 חודש וזה כולל גם את חבילת הגלישה שלי .
 

AYELET1

New member
שים לב רק שהמכשיר אינו SIM FREE

אך אם יש לך SIM של סלקום לא תהיה בעיה. מה שכן, כשתבוא למכור אותו המכשיר לא יהיה כאמור SIM FREE
 

CPUBOOM2

New member
לא הבנתי את כוונתך .

מה זאת אומרת ,אם יש לו סים של סלקום לא תהיה בעיה ?
 

CPUBOOM2

New member
נכון , אני קניתי בסלקום וזה המחיר אבל

זה המחיר לפני מע"מ . לאחר מע"מ זה יוצא יותר .
 

AYELET1

New member
עדיין, התייחסתי לדברי הבחור

שכנראה לא כלל מע"מ בדבריו
 
למעלה