שאלות לגבי המותג נביעות.

danchen

New member
שאלות לגבי המותג נביעות.

1. האם אתם זוכרים את הלוגו של נביעות ? 2. את הסיסמה ? 3. האם השם נביעות מתקשר אליכם למוצר ? 4. מה הוא אומר לכם ? תשובות לשאלה 1: כמו עיגול כחול , תשובה ל-2: לגוף ולנשמה. 5. האם הלוגו מתחבר למוצר ? 6. האם הסיסמה מתחברת למוצר ? 7. מה חשוב לכם כשאתם קונים מים מינרלים ? לצורך עבודה בשיווק באונ´ תל אביב.
 

danchen

New member
האם גם אתם מבדילים בטעם ?

הופתעתי לגלות שרבים (בעיקר בחורות) מרגישים שיש הבדל בין המים המינרלים השונים - נביעות, מי עדן, לייף וכו´. האם גם אתם מרגישים את זה ?
 

asafsi4U

New member
לנביעות יש טעם הרבה יותר טוב.

פעם שנאתי אותם בגלל הבקבוק הדוחה שהיה להם בצורה מוזרה כזאת. אבל עכשיו יש להם בקבוק בעיצוב חדש ויפה, לעומת מי-עדן ששינו את הבקבוק לצורה דוחה ומעצבנת כזאת בצורת בקבוק שמפניה. לפי דעתי יש קשר חזק בין האריזה של המוצר לבין הטעם. למשל, אתה לא תשתה מים מינרליים בבקבוק דוחה, ואם כבר תשתה אז המוח ישלב את חוש הטעם לבין חוש הראייה.
 

no bigi

New member
הטעם בהחלט שונה

לנביעות יש טעם לוואי ולא תשכנעו אותי אחרת.
 

סיווקס

New member
טעם

היה איזה דוקטור בארה"ב שעשה איזה ניסוי - נתן לכל האנשים מים מינרלים מסוגים שונים, לחצי אמר שהם קיבלו מים מנרלי ולחצי השני אמר שאלו מי ברז. אלו שנאמר להם שהם שותים מים מירלים העידו שבאמת, הטעם טוב והכל, ואלו שנאמר להם שהם שותים מי ברז טענו שהם באמת מרגישים טעם לוואי. ככה שבקשר לכל מים כלשהם - זה הכל בראש של השותה.
 

danchen

New member
אמרו אותו דבר לגבי פפסי קולה

כשהגיעה לארץ אמרו שבמבחני טעימה רבים לא הצליחו לזהות מה פפסי ומה קוקה קולה. לפי דעתי האישית קל מאד לזהות את ההבדל. לפי המבחנים שלהם - הרוב לא זיהה.
 
למעלה