ring the bell
New member
שאלות לגבי בן 4
הי לכולם,
שואלת לגבי בני בן הארבע.
הולך לגן חובה מאז תחילת השנה, התאקלם טוב בגן, הולך ברצון, יצר קשר קרוב עם הגננת ועם חבריו לגן.
הוא ילד נבון מאד, סקרן ובעל יכולות קוגניטיביות בולטות ומרשימות.
לצד יכולותיו הרבות קיימת נטייה להרעיש כל הזמן, בזמן מפגש, בזמן האוכל - הוא נוקש, זז הרבה, מתיישב וקם כל הזמן. לרוב הגננת מספרת שזה לא מאד מפריע אבל לאחרונה שיתפה אותי מספר פעמים לגבי רעש ותנועה בולטים בעוצמתם.
נושא נוסף הוא נטייתו לגעת בילדים אחרים. הוא נוגע, מלטף, מדבר קרוב, מגע עדין ונעים יכול מהר להפוך למגע מטריד ומעצבן.
אנחנו משוחחים איתו הרבה על כך, וחוששים שעל אף שהיום הוא ילד אהוב בגן, שאם ימשיך כך חבריו ידחו אותו. מושגים כמו פרטיות הגוף, מרחב וכו'.. נפגשים להרגשתי בחוסר הבנה שלו.
אנחנו חושבים בכיוון של הפרעת קשב, אבל הוא עדיין צעיר מאד ובתהייה מה עושים.
אשמח לעצות ומחשבות
הי לכולם,
שואלת לגבי בני בן הארבע.
הולך לגן חובה מאז תחילת השנה, התאקלם טוב בגן, הולך ברצון, יצר קשר קרוב עם הגננת ועם חבריו לגן.
הוא ילד נבון מאד, סקרן ובעל יכולות קוגניטיביות בולטות ומרשימות.
לצד יכולותיו הרבות קיימת נטייה להרעיש כל הזמן, בזמן מפגש, בזמן האוכל - הוא נוקש, זז הרבה, מתיישב וקם כל הזמן. לרוב הגננת מספרת שזה לא מאד מפריע אבל לאחרונה שיתפה אותי מספר פעמים לגבי רעש ותנועה בולטים בעוצמתם.
נושא נוסף הוא נטייתו לגעת בילדים אחרים. הוא נוגע, מלטף, מדבר קרוב, מגע עדין ונעים יכול מהר להפוך למגע מטריד ומעצבן.
אנחנו משוחחים איתו הרבה על כך, וחוששים שעל אף שהיום הוא ילד אהוב בגן, שאם ימשיך כך חבריו ידחו אותו. מושגים כמו פרטיות הגוף, מרחב וכו'.. נפגשים להרגשתי בחוסר הבנה שלו.
אנחנו חושבים בכיוון של הפרעת קשב, אבל הוא עדיין צעיר מאד ובתהייה מה עושים.
אשמח לעצות ומחשבות