שאלות ותשובות של הנהלת כביש 6 ב YNET

אלון ל

New member
יש להם תשובות מוכנות לכל השאלות

רק לא הצלחתי להבין באיזה חוצפה הם מעבירים למשטרה נתונים אודות מהירות הנסיעה הממוצעת של הנהגים לאחר שמצולמים בין קטע לקטע.
 

ערן שחר

New member
הם לא מעבירים וזה לא קביל בבית משפט

משהוא כתב שהוא קבל דו"ח כזה , אז כתב אפשר לכתוב הכול
 

yairp4

Active member
תשובות שטחיות....

ש: מתי ייפתח כביש מכבית? ת: פנה למע"צ. ש: למה מי שבא מכיוון דרום צריך לעשות סיבוב דרך מחלף בן שמן כדי לנסוע לירושלים? ת: אין הצדקה לפניות נוספות במחלף דניאל. ש: למה אין פניה חופשית במחלף קסם מכיוון צפון לכביש 6? ת: אין מקום לנתיב האצה. הם היו יכולים לעשות טיפה מאמץ ולתת תשובות קצת יותר נורמליות. לשאלה הראשונה הם היו יכולים בעצמם לפנות למע"צ (אז נכון שזאת לא אחריות של דרך ארץ, אבל בכל זאת היה די ברור שישאלו על זה ובוודאי לחברה יש מידע כלשהו לגבי כבישי הרוחב). לשאלה השנייה אפשר היה לענות שכביש 431 יפתור את הבעיה בקרוב. לסיכום, חובבני למדי.
 

Roobie

New member
לפחות בשתי השאלות הראשונות הם בסדר..

לגבי מי ששאל למה מי שבא מכיוון דרום ורוצה לנסוע לירושלים צריך להסתובב במחלף בן-שמן - כי זה פשוט מוטמטם לנסוע לירושלים מהדרום דרך כביש 6. אפילו כשייפתחו קטעים יותר דרומיים של כביש 6, אז עדיף לצאת במחלף שורק ולנסוע על כביש 3 עד לטרון ואז לעבור לכביש 1. אין שום היגיון בלהמשיך לנסוע בכביש 6... זה רק יאריך את הדרך אפילו אם תהיה פניה במחלף דניאל לכיוון המתאים. לגבי כביש מכבית - כמו שאמרת הם יכלו לפנות למע"צ, אבל זה היה בגדר הגדלת ראש נטו...
 

roni7086

New member
פנייה העתידית לירושלים

תהיה בכביש 431 במחלף נשרים למי שירצה לעבור מ-6 ל-1. לכן לא כדאי לבצע פנייה כזו בדניאל.
 

Roobie

New member
זה בכל מקרה חסר היגיון לחלוטין

עדיף לנסוע דרך כביש 3 מבחינת מרחק (וההבדל הוא עצום), בטח כשהוא יהיה מוכפל לאורך כל הדרך (וגם לפני כן).
 

Roobie

New member
זה כן.

לתושבי מודיעין ישתלם לנסוע מדרום על כביש 6 (בטח כשייפתח הקטע הדרומי עד בית-קמה), אבל דובר כאן על פניה לירושלים באזור מחלף דניאל לבאים מדרום - פניה שלא תהיה עדיפה עבור תושבי ירושלים על פני נסיעה בכביש 3, בטח אחרי שהוא יורחב לשני נתיבים והנסיעה בו תהיה בטוחה יותר ממשחק רולטה רוסית (המצב עד ההרחבה).
 
למעלה