שאלות ברפורמת דרך שווה

מצב
הנושא נעול.

N641

New member
שאלת הבהרה:

לא הבנתי סופית האם לפני הטענת הרב קו, כדי לקבוע את סוג הכרטיס שעלי להטעין מראש, עלי לחשב את סה"כ המרחק האווירי בק"מ שאעבור באותו היום כולו, או שעלי לחשב רק את הנסיעה הבודדת הארוכה ביותר שאבצע באותו היום ולפיה לרכוש כרטיס מתאים (יש מידע סותר בעמוד של "דרך שווה").

למשל, נתנו שם דוגמה של נסיעה מתל אביב לקצרין וחזרה באותו היום, שם כתוב שהחישוב הוא לפי הנסיעה הארוכה ביותר ואילו במחשבון מופיע החישוב הכללי של סך הקילומטרים לאותו היום.

אם ללכת לפי הטקסט בדוגמה, צריך להטעין חוזה כחול, ואילו לפי המחשבון (ואגב, גם אם היציאה היא מארלוזורוב וגם אם היציאה היא מהתחנה המרכזית), צריך להטעין חוזה ארצי. הצילומים מעמוד דרך שווה.

איזה מהם הוא הנכון?

01.PNG 02.PNG
 

arseny92

Well-known member
מנהל
שאלת הבהרה:

לא הבנתי סופית האם לפני הטענת הרב קו, כדי לקבוע את סוג הכרטיס שעלי להטעין מראש, עלי לחשב את סה"כ המרחק האווירי בק"מ שאעבור באותו היום כולו, או שעלי לחשב רק את הנסיעה הבודדת הארוכה ביותר שאבצע באותו היום ולפיה לרכוש כרטיס מתאים (יש מידע סותר בעמוד של "דרך שווה").

למשל, נתנו שם דוגמה של נסיעה מתל אביב לקצרין וחזרה באותו היום, שם כתוב שהחישוב הוא לפי הנסיעה הארוכה ביותר ואילו במחשבון מופיע החישוב הכללי של סך הקילומטרים לאותו היום.

אם ללכת לפי הטקסט בדוגמה, צריך להטעין חוזה כחול, ואילו לפי המחשבון (ואגב, גם אם היציאה היא מארלוזורוב וגם אם היציאה היא מהתחנה המרכזית), צריך להטעין חוזה ארצי. הצילומים מעמוד דרך שווה.

איזה מהם הוא הנכון?

צפה בקובץ המצורף 57300 צפה בקובץ המצורף 57301
לפי התיאוריה של @שמונו בהוודעה זו בעמוד הקודם, נראה שזה הולך לפי הנסיעה הבודדת הארוכה ביותר, אבל שני המחשבונים באתר נותנים מידע אחר וסותר אחד את השני
 

שמונו

Active member
לפי התיאוריה של @שמונו בהוודעה זו בעמוד הקודם, נראה שזה הולך לפי הנסיעה הבודדת הארוכה ביותר, אבל שני המחשבונים באתר נותנים מידע אחר וסותר אחד את השני
א. זה לא תאוריה שלי, זה כתוב מפורש בדוגמאות שהם מביאים לדוגמא בדוגמא הזאת של קצרין-תל אביב
ב. כבר 3 ימים הם מחקו את המחשבון 'כמה זה עולה לי' והשאירו רק מחשבון אחד
 

שמונו

Active member
שאלת הבהרה:

לא הבנתי סופית האם לפני הטענת הרב קו, כדי לקבוע את סוג הכרטיס שעלי להטעין מראש, עלי לחשב את סה"כ המרחק האווירי בק"מ שאעבור באותו היום כולו, או שעלי לחשב רק את הנסיעה הבודדת הארוכה ביותר שאבצע באותו היום ולפיה לרכוש כרטיס מתאים (יש מידע סותר בעמוד של "דרך שווה").

למשל, נתנו שם דוגמה של נסיעה מתל אביב לקצרין וחזרה באותו היום, שם כתוב שהחישוב הוא לפי הנסיעה הארוכה ביותר ואילו במחשבון מופיע החישוב הכללי של סך הקילומטרים לאותו היום.

אם ללכת לפי הטקסט בדוגמה, צריך להטעין חוזה כחול, ואילו לפי המחשבון (ואגב, גם אם היציאה היא מארלוזורוב וגם אם היציאה היא מהתחנה המרכזית), צריך להטעין חוזה ארצי. הצילומים מעמוד דרך שווה.

איזה מהם הוא הנכון?

צפה בקובץ המצורף 57300 צפה בקובץ המצורף 57301
שים לב מה הם כותבים, 'בהנחה שאתה נוסע מקצרין לטבריה ומשם לתל אביב'
לכן, אם תלחץ ב'מחשבון דרך שווה' על הכפתור של הוספת תחנת החלפה בטבריה, מיד תראה את הקטנת המרחק ביחס לכל נסיעה
 

Rov61

New member
שאלת הבהרה:

לא הבנתי סופית האם לפני הטענת הרב קו, כדי לקבוע את סוג הכרטיס שעלי להטעין מראש, עלי לחשב את סה"כ המרחק האווירי בק"מ שאעבור באותו היום כולו, או שעלי לחשב רק את הנסיעה הבודדת הארוכה ביותר שאבצע באותו היום ולפיה לרכוש כרטיס מתאים (יש מידע סותר בעמוד של "דרך שווה").

למשל, נתנו שם דוגמה של נסיעה מתל אביב לקצרין וחזרה באותו היום, שם כתוב שהחישוב הוא לפי הנסיעה הארוכה ביותר ואילו במחשבון מופיע החישוב הכללי של סך הקילומטרים לאותו היום.

אם ללכת לפי הטקסט בדוגמה, צריך להטעין חוזה כחול, ואילו לפי המחשבון (ואגב, גם אם היציאה היא מארלוזורוב וגם אם היציאה היא מהתחנה המרכזית), צריך להטעין חוזה ארצי. הצילומים מעמוד דרך שווה.

איזה מהם הוא הנכון?

צפה בקובץ המצורף 57300 צפה בקובץ המצורף 57301
The longest trip seems to be the correct answer, according to my recent travels. See screenshot.
I have combined both city and long-distance bus travel on the day, and the final total was correctly 32 - bus day pass for 75/120 km. But before that, the application has already capped for another pass (5.5 Haifa bus + 5.5 Haifa bus + 1.5 Netanya bus = 12.5 bus pass for 15 km). The long distant bus in between counted separately at that moment. Moreover, another Netanya bus later in the evening was also counted towards 15 km pass and thus cost nothing. Then another long distant bus trip was capped for the 75/120 km pass.

Screenshot_20220807-005239_ -.jpg
 

N641

New member
לפי התיאוריה של @שמונו בהוודעה זו בעמוד הקודם, נראה שזה הולך לפי הנסיעה הבודדת הארוכה ביותר, אבל שני המחשבונים באתר נותנים מידע אחר וסותר אחד את השני
האמת שלפי ההגיון (שלי לפחות), נראה שיותר הגיוני החיוב של סך הקילומטרים שעוברים בפועל באותו היום, כי אחרת אמת אפשר לכסות שטח של 200 ק"מ בחילוק לנסיעות קצרות שכל נסיעה פחותה מ-15 ק"מ.

נראה שכל העניין של החישוב מסובך יותר ממה שחשבתי בהתחלה ומרגיש שממש נותנים את כל הסיבות לזנוח את הרב קו ולעבור לאפליקציה.

לפחות באפליקציה, מעבר לפרטים אישיים, אין צורך בתמונת פספורט אני מניח?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לפחות באפליקציה, מעבר לפרטים אישיים, אין צורך בתמונת פספורט אני מניח?
פרטים אישיים וכרטיס אשראי*
צילום תעודה מזהה רק בעת בקשת פרופיל מיוחד

*אפשר גם שם אנגלית, כרטיס אשראי זר ולהמציא מספר זהות המתחיל ב-9. זה עובד, אבל החיוב יומי ללא צבירת חוב אשראי חודשי. עדיין אמור להנות מהמכסה החודשי של חוזה חודשי אזור 1 או חודשי ארצי (אמור להפסיק לחייב כשמגיעים למכסה)
 
האמת שלפי ההגיון (שלי לפחות), נראה שיותר הגיוני החיוב של סך הקילומטרים שעוברים בפועל באותו היום, כי אחרת אמת אפשר לכסות שטח של 200 ק"מ בחילוק לנסיעות קצרות שכל נסיעה פחותה מ-15 ק"מ.

נראה שכל העניין של החישוב מסובך יותר ממה שחשבתי בהתחלה ומרגיש שממש נותנים את כל הסיבות לזנוח את הרב קו ולעבור לאפליקציה.

לפחות באפליקציה, מעבר לפרטים אישיים, אין צורך בתמונת פספורט אני מניח?
ככל שאני קוראת יותר על הרפורמה, זה רק נשמע יותר מסובך ומבלבל. זו הפעם הראשונה שאני שומעת על שיטה כלשהי שבה הלקוח אמור לחשב לבד כמה הוא אמור לשלם. תארו לכם מצב שאדם שמבקש לקנות ירקות, יצטרך להביא איתו משקל מהבית על מנת לחשב את המשקל ולדעת כמה לשלם... כנראה שמי שישב ועשה חישובים במשרד, לא חשב איך זה אמור לעבוד עבור הנוסע שעולה לאוטובוס, כאשר אין תיקוף בירידה והמערכת הקיימת פשוט לא תומכת באופן החישוב החדש. לא מפתיע בהתחשב בכך שמקבלי ההחלטות לא נוסעים בעצמם בתחבורה ציבורית בוודאי לא על בסיס יומיומי.

מלבד זה, כפי שנכתב כאן, נראה שאנשי משרד התחבורה פועלים לקידום אפליקציות, שמופעלות על ידי מפעילים פרטיים ומן הסתם יש להם אינטרס להרוויח גם מפרסומות באמצעות המידע האישי שיאספו ממשתמשים, במקום שאפשר יהיה בקלות ובנוחות להשתמש ברב קו.
 
נערך לאחרונה ב:

arseny92

Well-known member
מנהל
ככל שאני קוראת יותר על הרפורמה, זה רק נשמע יותר מסובך ומבלבל. זו הפעם הראשונה שאני שומעת על שיטה כלשהי שבה הלקוח אמור לחשב לבד כמה הוא אמור לשלם. תארו לכם מצב שאדם שמבקש לקנות ירקות, יצטרך להביא איתו משקל מהבית על מנת לחשב את המשקל ולדעת כמה לשלם... כנראה שמי שישב ועשה חישובים במשרד, לא חשב איך זה אמור לעבוד עבור הנוסע שעולה לאוטובוס, כאשר אין תיקוף בירידה והמערכת הקיימת פשוט לא תומכת באופן החישוב החדש. לא מפתיע בהתחשב בכך שמקבלי ההחלטות לא נוסעים בעצמם בתחבורה ציבורית בוודאי לא על בסיס יומיומי.

מלבד זה, כפי שנכתב כאן, נראה שאנשי משרד התחבורה פועלים לקידום אפליקציות, שמופעלות על ידי מפעילים פרטיים ומן הסתם יש להם אינטרס להרוויח גם מפרסומות באמצעות המידע האישי שיאספו ממשתמשים, במקום שאפשר יהיה בקלות ובנוחות להשתמש ברב קו.
יש חנויות אשר בהם יש צורך לבד לשים את השקית עם הפריט על משקל, לבחור קוד מוצר ולהדביק את הקוד על השקית לפני שהוא יתקבל בקופה.. ירקות, מאפה, סוכריות וכו'
 
יש חנויות אשר בהם יש צורך לבד לשים את השקית עם הפריט על משקל, לבחור קוד מוצר ולהדביק את הקוד על השקית לפני שהוא יתקבל בקופה.. ירקות, מאפה, סוכריות וכו'
נכון, אבל פשוט שוקלים במקום, המשקל מחשב את המחיר על פי המשקל ומקבלים תווית. או שבמקרה של מוצר ארוז, סורקים בקופות שירות עצמי. לא מתבקשים לחשב לבד משקל ואז לחשב מחיר לפי המשקל... נוסע שמבקש לעלות לאוטובוס לא צריך לעשות עבודת הכנה מוקדמת עם מחשבון מרחק ואז לבדוק את המרחק באתר דרך שווה בשביל לדעת איזה תעריף הוא צריף לשלם..
 
האמת שלפי ההגיון (שלי לפחות), נראה שיותר הגיוני החיוב של סך הקילומטרים שעוברים בפועל באותו היום, כי אחרת אמת אפשר לכסות שטח של 200 ק"מ בחילוק לנסיעות קצרות שכל נסיעה פחותה מ-15 ק"מ.

נראה שכל העניין של החישוב מסובך יותר ממה שחשבתי בהתחלה ומרגיש שממש נותנים את כל הסיבות לזנוח את הרב קו ולעבור לאפליקציה.

לפחות באפליקציה, מעבר לפרטים אישיים, אין צורך בתמונת פספורט אני מניח?
מניסיון קצר נראה שהאפליקציה אכן מתייחסת לכל נסיעת אוטובוס בנפרד. מספר נסיעות - כל אחת קצרה מ 15 ק"מ - תשלם לפי תעריף נמוך, גם אם המרחק הסופי שעשית באותו יום הוא 40 ק"מ.
לי האפליקציה שווה מבחינה כלכלית, אבל מאוד לא נוחה מבחינה תפעולית. כבר כמעט נפלתי באוטובוס בניסיון לסרוק ברקוד. טוב שנחסך לקשישים 75+.
כמה זריזים במגזרים מסויימים כבר מנסים להעתיק את אותו באג לרב קו, ואף ללא החלפה פיזית של האוטובוסות ( כתבה קצרה ב"חדרי חרדים").
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מניסיון קצר נראה שהאפליקציה אכן מתייחסת לכל נסיעת אוטובוס בנפרד. מספר נסיעות - כל אחת קצרה מ 15 ק"מ - תשלם לפי תעריף נמוך, גם אם המרחק הסופי שעשית באותו יום הוא 40 ק"מ.
לי האפליקציה שווה מבחינה כלכלית, אבל מאוד לא נוחה מבחינה תפעולית. כבר כמעט נפלתי באוטובוס בניסיון לסרוק ברקוד. טוב שנחסך לקשישים 75+.
כמה זריזים במגזרים מסויימים כבר מנסים להעתיק את אותו באג לרב קו, ואף ללא החלפה פיזית של האוטובוסות ( כתבה קצרה ב"חדרי חרדים").
יש מעלה דוגמת נסיעות של @Rov61 אשר בו נקזזו נסיעותיו לחופשי יומי צהוב על אף נסיעות מרוחקות ואז אל היומי הכחול בגלל ה-947 פעמיים

עדיין מעניין מה יקרה כאשר תגיעי למכסה החודשי

אך למרות שאפשר לחצות מרחק רב בנסיעות קצרות, זה לא אומר שזה יעבור במקרה ביקורת כי אזור המעבר שלך נקבע ממיקום תחילת הנסיעה הראשונה בטווח 90 הדקות
לחצות מרחק רב עם חוזה חופשי יומי בטווח קצר עם החלפות אפשר, אבל מעבר שעתי ארוך מהטווח תוך שעה וחצי לא
תיקוף פעם נוספת באותו אוטובוס הוא לנוסע נוסף ולא מזכה מעבר שעתי
הרצליה-ראשל"צ זה יותר מ-15 ק"מ, נסיעת מעבר שעתי ממיקום התיקוף הראשון בראשל"צ לא תהיה תקפה על אף תיקוף במיקום ההחלפה בתל אביב במקרה ביקורת כי אז מכסה רק קצת מעבר פארק הירקון, כלומר נסיעת המעבר תקפה רק אם אתה יורד בפארק או קצת אחרי בתלות מיקום תחנת העלייה שלך בראשל"צ (מצב דומה אילו היית נוסע לפני הרפורמה עם קוד 42 שאז האזור היה מסתיים לך בצומת הכפר הירוק)
כנ"ל נסיעה חדשה לאחר תום 90 הדקות אם היא מתחילה בהרצליה, האזור המכסה מסתיים ביפו, אם ממשיך לנסוע דרומה באוטובוס עם תיקוף מעבר שעתי שהחל בהרצליה ולא ירדת ביפו לפני קו ה-15 ק"מ ולאחר מכן עלה מבקר, חטוף קנס

עליך לטעון יומי צהוב, כי הנסיעה הארוכה ביותר שלך (עבור יומי כל נסיעה בפני עצמה) פחותה מ-15 ק"מ (מניח שאתה מחליף בכרמלית?)

זה אמור לעבוד, בהנחה שבכל האוטובוסים אשר תשתמש בהם מכשיר התיקוף מעודכן ולא תקוע ברפורמה הישנה.



המערכת אומנם תיתן לתקף בקוד נסיעה נמוך, אבל אם אתה ממשיך לנסוע מעבר לקו ה-15 ק"מ מתחנת העלייה הראשונה ואז עולה מבקר, אתה אוכל אותה, כמו האזורים הישנים במטרונית
 

N641

New member
פרטים אישיים וכרטיס אשראי*
צילום תעודה מזהה רק בעת בקשת פרופיל מיוחד

*אפשר גם שם אנגלית, כרטיס אשראי זר ולהמציא מספר זהות המתחיל ב-9. זה עובד, אבל החיוב יומי ללא צבירת חוב אשראי חודשי. עדיין אמור להנות מהמכסה החודשי של חוזה חודשי אזור 1 או חודשי ארצי (אמור להפסיק לחייב כשמגיעים למכסה)
תודה על התשובות :)
זוכר אותך משנים עברו עוד במתכונת הישנה של הפורומים, תמיד עונה לעניין (y)

אם יהיה לי מידע סופי וודאי לגבי החישוב מרחקים, אעדכן.
 
יש לי 2 דברים שאני רוצה אחד לברר והשני לשאול אז נתחיל מ לברר משהו לא ברור לי לגבי המעבר של ה 90 דקות אז ככה
היום בבוקר עליתי לאוטובוס נסעתי כמו כל הזמן מבית שאן לצים סנטר והיה כתוב לי בפתקית מעבר של ה 90 דקות ובחזרה כשנסעתי מקודם זה לא הופיע לי בפתקית מדוע האם זה יכול להיות בגלל שנותרה לי יתרה נמוכה מהסכום שעולה מחיר הנסיעה או שאין קשר יש לציין שהיה מדבור באותו קו 2 של סופרבוס רק מספר רישוי אחר וכעת אני רוצה לברר לגבי הטענת חוזה חופשי חודשי איזור 1 עד 40 ק"מ של ה 99 שקל אני מתכוון להטעין אותו בשבת הקרובה ולבחור שהחוזה יתחיל מיום ראשון הקרוב כמו שזה נותן שם לבחירה יום שבו ברצוני מתי החוזה יתחיל והשאלה היא אם בשבת הקרובה אני בוחר שהחוזה יתחיל יום למחורת אז זה אומר שביום ראשון מיד לאחר יום שבת ב 0:00 זה כבר בתוקף
 

arseny92

Well-known member
מנהל
יש לי 2 דברים שאני רוצה אחד לברר והשני לשאול אז נתחיל מ לברר משהו לא ברור לי לגבי המעבר של ה 90 דקות אז ככה
היום בבוקר עליתי לאוטובוס נסעתי כמו כל הזמן מבית שאן לצים סנטר והיה כתוב לי בפתקית מעבר של ה 90 דקות ובחזרה כשנסעתי מקודם זה לא הופיע לי בפתקית מדוע האם זה יכול להיות בגלל שנותרה לי יתרה נמוכה מהסכום שעולה מחיר הנסיעה או שאין קשר יש לציין שהיה מדבור באותו קו 2 של סופרבוס רק מספר רישוי אחר וכעת אני רוצה לברר לגבי הטענת חוזה חופשי חודשי איזור 1 עד 40 ק"מ של ה 99 שקל אני מתכוון להטעין אותו בשבת הקרובה ולבחור שהחוזה יתחיל מיום ראשון כמו שזה נותן שם לבחירה יום שבו ברצוני מתי החוזה יתחיל והשאלה היא האם החוזה יפעל מ יום ראשון 0:00 אם אני ביום שבת מגדיר אותו להתחיל מיום ראשון ? תודה רבה
כל חוזה פועל מחצות עד תום השירות
ניתן לבחור תאריך התחלה עתידי
אם יש קווי לילה, הם מחשבים ליום קודם, פועל גם היומי של יום לפני וגם היומי של אותה היממה, כך גם עם היום האחרון של חודשי
במידה ומחוייב תעריף לא נכון בעת הימים הראשונים לרפורמה, חיוב בקוד ישן של מלפני הרפורמה, חיוב נוסף במהלך 90 הדקות מהתיקוף הראשון אם הנסיעה היא בתעריף 5.5 עד 15 ק"מ, או חיוב מהערך הצבור על אף קיום חופשי יומי/חודשי טעון בתוקף, יש לפנות למפעיל לקבלת זיכוי
 
כל חוזה פועל מחצות עד תום השירות
ניתן לבחור תאריך התחלה עתידי
אם יש קווי לילה, הם מחשבים ליום קודם, פועל גם היומי של יום לפני וגם היומי של אותה היממה, כך גם עם היום האחרון של חודשי
במידה ומחוייב תעריף לא נכון בעת הימים הראשונים לרפורמה, חיוב בקוד ישן של מלפני הרפורמה, חיוב נוסף במהלך 90 הדקות מהתיקוף הראשון אם הנסיעה היא בתעריף 5.5 עד 15 ק"מ, או חיוב מהערך הצבור על אף קיום חופשי יומי/חודשי טעון בתוקף, יש לפנות למפעיל לקבלת זיכוי
חוייבתי רגיל 5.50 בהלוך והופיע לי בפתקית שיצאה מהמכשיר התיקוף מעבר עד 9:57 או משהו כזה כי תיקפתי 8:27 למיטב זכרוני ובהלוך שזה הרבה אחרי שעה וחצי כשעליתי לאוטובוס ותיקפתי את הרב קרו אז בפתקית שיצאה חוייבתי רגיל 5.50 ש"ח אך בפתקית לא הופיע לי מעבר עד 13:19 כי תיקפתי ב 11:49 פשוט יש לציין שלא ניסיתי את הנסיעות המעבר אלה רק שאלתי עליהן לצורך העניין איך זה עובד וכו
 
אני יודע ששאלתי לא מעט שאלות עד כה בימים האחרונים וקיימת שאלה שאני מסקרן אותי לדעת את התשובה שלה נכון ב קטגוריה חוזי נסיעה באתר של רב קו אונליין יש ערך צבור 30 גמיש וראיתי שם מן סרגל הזזה כזה ורשום שלם 30 קבל 30 שיעני אתה בוחר סכום מ30 ועד 300 ש"ח מה זה אומר שאפשר למלא רב קו גם בסכומים כמו 31 32 וכו ועד כולל 300 שקל או לא? ומה ההבדל בין ה 30 הגמיש הזה ל 30 הרגיל ?אני אשמח אם מישהו שיודע ויוכל בבקשה לענות לי תודה רבה
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אני יודע ששאלתי לא מעט שאלות עד כה בימים האחרונים וקיימת שאלה שאני מסקרן אותי לדעת את התשובה שלה נכון ב קטגוריה חוזי נסיעה באתר של רב קו אונליין יש ערך צבור 30 גמיש וראיתי שם מן סרגל הזזה כזה ורשום שלם 30 קבל 30 שיעני אתה בוחר סכום מ30 ועד 300 ש"ח מה זה אומר שאפשר למלא רב קו גם בסכומים כמו 31 32 וכו ועד כולל 300 שקל או לא? ומה ההבדל בין ה 30 הגמיש הזה ל 30 הרגיל ?אני אשמח אם מישהו שיודע ויוכל בבקשה לענות לי תודה רבה
אין הבדל
לפני הרפורמה היית יכול לקבל גם את ההנחה בטעינה אשר ביטלו, הסרגל של ערך צבור פרופיל רגיל היה כותב שלם 30 קבל 37.5 ועולה בהתאם לאחוז ההנחה והסכום שנרשם (שלם 46 קבל 57.50)
פרופיל מיוחד עדיין מקבל את ההנחה בהתאם
עד 300 בפעולה אחת, אף אחד לא מונע ממך לטעון מספר טעינות ברצף ולמלא עד 999.90
כן, אפשר לטעון סכומים כמו 31, אבל לא מומלץ לטעון סכומים אשר גורמים להיווצרות מאיות אגורה ביתרה, כי מזה שנים יש באג מערכת אשר גורם למעבר שעתי לא לפעול כאשר יש יתרה כמו 12.87, לא יודע אם מפעילי האוטובוס תיקנו את זה, אבל תעריפי אילת החדשים של 10.26, 13.68, 23.08 יגרמו להופעת יותר נוסעים עם מאיות אגורה (אם יש לך 30, חיוב 10.26 לנסיעה 40 ק"מ באזור אילת, 19.74 ביתרה, ואז נסיעה של 4.70 עד 15 ק"מ אומנם תוריד ל-15.04, אבל האם מעבר שעתי יפעל עם חיוב כזה או יחייב נסיעה נוספת זו השאלה)
היווצרות יתרה עם מאיות אגורה יכולה גם לנבוע מהמרת יתרת ערך צבור בין פרופילים שונים. ערך צבור גמיש נועד לאפשר לאזן יתרה כזו אשר נוצרה אחרי המרה. בשדות שלם/קבל ניתן לרשום סכומים עם נקודה
 
אין הבדל
לפני הרפורמה היית יכול לקבל גם את ההנחה בטעינה אשר ביטלו, הסרגל של ערך צבור פרופיל רגיל היה כותב שלם 30 קבל 37.5 ועולה בהתאם לאחוז ההנחה והסכום שנרשם (שלם 46 קבל 57.50)
פרופיל מיוחד עדיין מקבל את ההנחה בהתאם
עד 300 בפעולה אחת, אף אחד לא מונע ממך לטעון מספר טעינות ברצף ולמלא עד 999.90
כן, אפשר לטעון סכומים כמו 31, אבל לא מומלץ לטעון סכומים אשר גורמים להיווצרות מאיות אגורה ביתרה, כי מזה שנים יש באג מערכת אשר גורם למעבר שעתי לא לפעול כאשר יש יתרה כמו 12.87, לא יודע אם מפעילי האוטובוס תיקנו את זה, אבל תעריפי אילת החדשים של 10.26, 13.68, 23.08 יגרמו להופעת יותר נוסעים עם מאיות אגורה (אם יש לך 30, חיוב 10.26 לנסיעה 40 ק"מ באזור אילת, 19.74 ביתרה, ואז נסיעה של 4.70 עד 15 ק"מ אומנם תוריד ל-15.04, אבל האם מעבר שעתי יפעל עם חיוב כזה או יחייב נסיעה נוספת זו השאלה)
היווצרות יתרה עם מאיות אגורה יכולה גם לנבוע מהמרת יתרת ערך צבור בין פרופילים שונים. ערך צבור גמיש נועד לאפשר לאזן יתרה כזו אשר נוצרה אחרי המרה. בשדות שלם/קבל ניתן לרשום סכומים עם נקודה
כן יש משהו בדברך לגבי הסעיף סכומים אשר גורמים להיווצרות מאיות אגורה יבתרה צודק לגמרי בגלל זה אני תמיד שואל לפני שאני הולך על משהו תודה רבה
 

mm007

New member
שאלה בנושא תעריף נסיעה בחופשי יומי
רציתי לשאול בהנחה שאני נוסע ב 2 אוטובוסים לכיוון הרצליה בגלל שאין לי קו ישיר: אוטובוס אחד מראשל"צ לת"א( 13 ק"מ קו אוירי) ואוטובוס שני מת"א להרצליה (כ-11 ק"מ בקו אווירי) האם אני יכול לעשות חופשי יומי של 15 ק"מ ולתקף באוטובוס מראשון לת"א ובפעם השניה מת"א עד להרצליה? או שאני מחויב לרכוש חוזה נסיעה אחר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה