שאלות ברפורמת דרך שווה

arseny92

Well-known member
מנהל
לפני שאלת שאלתכם יש לקרוא במלואו את הנושא הקודם, ייתכן ותשובה לשאלתכם כבר ניתנה


תקלות? בנושא התקלות
 

שמונו

Active member
סיכום בוקר ראשון 1/8

נסיעה ראשונה בעירוני סופרבוס
לי יש חופשי שעובר בלי בעיות
לנוסע שעלי אחרי היה ערך צבור לא שמתי לב כמה ירד לו
על המסך של הנהג היה רק אופציה לקבל תשלום של חוזה של 1.5 שקל

נסיעה שניה בינערוני פחות 15 קילומטר סופרבוס
לי יש חופשי שעובר בלי בעיות
לנוסע שעלי אחרי היה ערך צבור, לנהג היה את מסך המחירים הישן (3.5, 5.5, 7.5, 10)
אבל מכיון שהוא היה מבוגר הנהג הכניס בחינם והדריך אותו להגיע לעמדת על הקו לקבל זהב
הנהג סיפר לי שמהבוקר הוא לא יודע איזה חוזה לתקף, כי ה5.5 שבאופציות זה רק לטווח קרוב מחוץ לעיר ולא אמור לכסות עד סוף המסלול
כשירדתי עלה פקח כדי לעשות ביקורת..

נסיעה שלישית עירוני פחות 15 קילומטר נסיעות ותיירות
לי יש חופשי שעובר בלי בעיות
לנוסעים שעלו אחרי חלק היו חוזי חופשי כל שהם
לחלק היה ערך צבור, לנהג היה על המסך רשימת תחנות, כשבפועל הוצגה רק התחנה האחרונה של הקו עם המחיר של 5.5 (לכאורה כי הקו כולו הוא לא יותר מ15 קילומטר)
אחרי שהנהג תיקף המוכנה נבהלה מאוד ואיפסה את עצמה, והנהג סיפר לי שככה זה מהבוקר שכל הזמן יש תקלות

עוד כפתור שהיה לנהג על המסך 'המרת ערך צבור'
מיועד לזכאים שמגדילים את ההנחה שלהם ויש להם אופציה של להמיר את הערך צבור הישן לחדש? (הנהג לא ידע מה זה)
 

שמונו

Active member
שאלה מעניינת שראיתי בפייסבוק:
1659343113664.png
השאלה היא האם ה40 ק"מ הם לכל כיוון מהחנה הראשונה כפי שנכתב עד עתה כאן בפורום (ואז הנסיעה מתל אביב לירושלים היא יותר מ40 ק"מ מרחק, אבל בתוך ה40 ק"מ לכל כיוון של מזכרת בתיה)
או שהמרחק 40 ק"מ מחושב מחדש בכל נסיעה, ובכל מקרה לא יותר רחוק מ40 ק"מ מהחתנה הראשונה..
 
סיכום בוקר ראשון 1/8

נסיעה ראשונה בעירוני סופרבוס
לי יש חופשי שעובר בלי בעיות
לנוסע שעלי אחרי היה ערך צבור לא שמתי לב כמה ירד לו
על המסך של הנהג היה רק אופציה לקבל תשלום של חוזה של 1.5 שקל

נסיעה שניה בינערוני פחות 15 קילומטר סופרבוס
לי יש חופשי שעובר בלי בעיות
לנוסע שעלי אחרי היה ערך צבור, לנהג היה את מסך המחירים הישן (3.5, 5.5, 7.5, 10)
אבל מכיון שהוא היה מבוגר הנהג הכניס בחינם והדריך אותו להגיע לעמדת על הקו לקבל זהב
הנהג סיפר לי שמהבוקר הוא לא יודע איזה חוזה לתקף, כי ה5.5 שבאופציות זה רק לטווח קרוב מחוץ לעיר ולא אמור לכסות עד סוף המסלול
כשירדתי עלה פקח כדי לעשות ביקורת..

נסיעה שלישית עירוני פחות 15 קילומטר נסיעות ותיירות
לי יש חופשי שעובר בלי בעיות
לנוסעים שעלו אחרי חלק היו חוזי חופשי כל שהם
לחלק היה ערך צבור, לנהג היה על המסך רשימת תחנות, כשבפועל הוצגה רק התחנה האחרונה של הקו עם המחיר של 5.5 (לכאורה כי הקו כולו הוא לא יותר מ15 קילומטר)
אחרי שהנהג תיקף המוכנה נבהלה מאוד ואיפסה את עצמה, והנהג סיפר לי שככה זה מהבוקר שכל הזמן יש תקלות

עוד כפתור שהיה לנהג על המסך 'המרת ערך צבור'
מיועד לזכאים שמגדילים את ההנחה שלהם ויש להם אופציה של להמיר את הערך צבור הישן לחדש? (הנהג לא ידע מה זה)
מכל מה שרשמת היה חשוב לי משפט אחד שחזר על עצמו "חופשי עובר בלי בעיות"
 

שמונו

Active member
מכל מה שרשמת היה חשוב לי משפט אחד שחזר על עצמו "חופשי עובר בלי בעיות"
נכון
כי יש לי חופשי ישן של סטודנט..
אז ברור שהוא יעבור, כי הוא אמור לעבוד גם בתיקוף בישן וגם בתיקוף בחדש

כל הבעיה מתחילה במכשירים שעובדים רק על הישן (כמו שראיתי בסופרבוס)
הפייסבוק מלא באנשים שחוזה החדש לא עבד להם (ראיתי רק בקבוצת הפייסבוק תחבורה בדרך שלנו)
 

שמונו

Active member
נסיעה מירוחם לבאר שבע באוטובוס, ובאר שבע לתל אביב ברכבת סה"כ מעל 120 קילומטר
אם אתה שואל את המחשבון על נסיעה ללא רכבת - הוא מבין שאתה רוצה ליסוע באוטובוס אחד ומציע יומי סגול של מעל 120 קילומטר (54 שקל)
אם אתה שואל את המחשבון על נסיעה עם רכבת - הוא מבין שאתה רוצה ליסוע באוטובוס אחד פחות מ120, ורכבת פחות מ120 ומציע יומי כחול (42 שקל)
אך אם משתמשים ב'מחשבון דרך שווה' הוא מציע את החוזה היקר ביותר של ה74 שקל
 

שמונו

Active member
נסיעה מירוחם לבאר שבע באוטובוס, ובאר שבע לתל אביב ברכבת סה"כ מעל 120 קילומטר
אם אתה שואל את המחשבון על נסיעה ללא רכבת - הוא מבין שאתה רוצה ליסוע באוטובוס אחד ומציע יומי סגול של מעל 120 קילומטר (54 שקל)
אם אתה שואל את המחשבון על נסיעה עם רכבת - הוא מבין שאתה רוצה ליסוע באוטובוס אחד פחות מ120, ורכבת פחות מ120 ומציע יומי כחול (42 שקל)
אך אם משתמשים ב'מחשבון דרך שווה' הוא מציע את החוזה היקר ביותר של ה74 שקל
מסקנא שלי:
חופשי יומי/חודשי של עד X קילומטר, זה לא באמת מתחנת הנסיעה הראשונה באותו בוקר/חודש
אלא כל נסיעה מחושבת בפני עצמה אם היא בטווח הקילומטר
כל הסימנים מראים על כך
לכן גם נסיעה באוטובוס שהמסלול שללו הוא פחות מ15 קילומטר הוא לא נותן לך בכלל אופציה לבחור תחנה
1659350332495.png
מה אומרים, אז אפשר ככה לחצות את כל הארץ?
 
נערך לאחרונה ב:

arseny92

Well-known member
מנהל
עוד כפתור שהיה לנהג על המסך 'המרת ערך צבור'
מיועד לזכאים שמגדילים את ההנחה שלהם ויש להם אופציה של להמיר את הערך צבור הישן לחדש? (הנהג לא ידע מה זה)
המרה של חוזה פרופיל נעול כמו ברב-קו אונליין, כאשר עולה נוסע עם פרופיל פג תוקף ויש יתרת חוזה נעולה, או כאשר היתרה אינה בפרופיל הנכון (נוסע טען פרופיל זכאי/סטודנט/ותיק אבל לא המיר יתרה קיימת של רגיל בעצמו)
אין המרות זכאים או כל פרופיל אשר נשאר באותו קוד זכאות
אילו היתה - היה אפשר להמיר לבד בסריקה

והעברה מהנושא הקודם:
לאור קיום יומי אילת 40 ק"מ, מהו תעריף לנסיעה בודדת מעל 15 עד 40 ק"מ באילת? לא מוצא בשום מקום
 
המרה של חוזה פרופיל נעול כמו ברב-קו אונליין, כאשר עולה נוסע עם פרופיל פג תוקף ויש יתרת חוזה נעולה, או כאשר היתרה אינה בפרופיל הנכון (נוסע טען פרופיל זכאי/סטודנט/ותיק אבל לא המיר יתרה קיימת של רגיל בעצמו)
אין המרות זכאים או כל פרופיל אשר נשאר באותו קוד זכאות
אילו היתה - היה אפשר להמיר לבד בסריקה

והעברה מהנושא הקודם:
לאור קיום יומי אילת 40 ק"מ, מהו תעריף לנסיעה בודדת מעל 15 עד 40 ק"מ באילת? לא מוצא בשום מקום
בדקתי עכשו המקרה נוגע ל3 יישובים בדיוק , באר אורה אליפז וסמר. נראה שמעטים יסעו בנסיעה בודדת מ\לשם
אז אפשר לצרף את זה לתעריף אחר כל עוד הגיוני.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
בדקתי עכשו המקרה נוגע ל3 יישובים בדיוק , באר אורה אליפז וסמר. נראה שמעטים יסעו בנסיעה בודדת מ\לשם
אז אפשר לצרף את זה לתעריף אחר כל עוד הגיוני.
אז התעריף הבודד בין אילת לבאר אורה/אליפז/סמר הוא ₪12 כמו במרכז?
 

tal#

Member
המרה של חוזה פרופיל נעול כמו ברב-קו אונליין, כאשר עולה נוסע עם פרופיל פג תוקף ויש יתרת חוזה נעולה, או כאשר היתרה אינה בפרופיל הנכון (נוסע טען פרופיל זכאי/סטודנט/ותיק אבל לא המיר יתרה קיימת של רגיל בעצמו)
אין המרות זכאים או כל פרופיל אשר נשאר באותו קוד זכאות
אילו היתה - היה אפשר להמיר לבד בסריקה

והעברה מהנושא הקודם:
לאור קיום יומי אילת 40 ק"מ, מהו תעריף לנסיעה בודדת מעל 15 עד 40 ק"מ באילת? לא מוצא בשום מקום
אין בתקנות החרגה לנסיעה בודדת באזר אילת. לכול היותר זה יהיה בלי מעמ 10.26
 
נערך לאחרונה ב:

arseny92

Well-known member
מנהל
אין בתקנות החרגה לנסיעה בודדת באזר אילת. לכול היותר זה יהיה בלי מעמ 10.26
חודשי אזור 1 אילת עולה ברב-קו אונליין ₪84.62 ובחוברת זו ₪84.60
נסיעה בודדת מעל 225 ק"מ עולה ₪81.10 בחוברת, ₪68.50 באתר המידע ו-₪80.10 בדף עזרה על התעריפים ברב-פס
איפה האמת?
 

tal#

Member
חודשי אזור 1 אילת עולה ברב-קו אונליין ₪84.62 ובחוברת זו ₪84.60
נסיעה בודדת מעל 225 ק"מ עולה ₪81.10 בחוברת, ₪68.50 באתר המידע ו-₪80.10 בדף עזרה על התעריפים ברב-פס
איפה האמת?
לא מבין איזה אמת אתה מחפש. מה שקובע זה התקנות, וב\מ אילת ובאזור המעמ יורד, אין שום הבדל בכרטיס יחיד
68.5 זה 950 בלי מעמ
 
סיכום הנסיעות שלי היום:

תוכן כרטיס הרב-קו​

נסיעה באוטובוס
"חופשי ארצי" ללא רכבת, עד 225 ק"מ קו 171
מפעיל אגד בתאריך 01/08/2022 14:07
נסיעה באוטובוס בין עירוני
"חופשי ארצי" ללא רכבת, עד 225 ק"מ קו 100
מפעיל תנופה בתאריך 01/08/2022 13:08
נסיעה באוטובוס בין עירוני
"חופשי ארצי" ללא רכבת, עד 225 ק"מ קו 100
מפעיל תנופה בתאריך 01/08/2022 07:53
נסיעה באוטובוס
"חופשי ארצי" ללא רכבת, עד 225 ק"מ קו 406
מפעיל אגד בתאריך 01/08/2022 06:56
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לא מבין איזה אמת אתה מחפש. מה שקובע זה התקנות, וב\מ אילת ובאזור המעמ יורד, אין שום הבדל בכרטיס יחיד
68.5 זה 950 בלי מעמ
פורסמו כרטיסיות נסיעה בודדת, עכשיו יותר ברור

Screenshot 2022-08-01 234416.png Screenshot 2022-08-01 234502.png

אלא רק שמדוע כרטיסי רכבת נמכרים על ידי מפעילי האוטובוסים

@DAVIDADATO ב-2011 היו הרבה יותר דיונים.
 

N641

New member
שאלה לגבי טעינת חוזה חופשי ארצי חודשי ללא רכבת ב-225₪.

האם אפשרי על כרטיס רב קו אנונימי, עכשיו כשנכנסה הרפורה ומעודדים את כולם להשתמש יותר בתחבורה ציבורית?

ואם לא, אז למשל תייר שמגיע לארץ לחודש ורוצה להתנייד בתח"צ ומבצע בממוצע 4 נסיעות ביום, האופציה היחידה שלו זה להטעין חוזה חופשי יומי בכל יום מחדש?

וגם למי שלא תייר ומחזיק כרטיס אנונימי, האם צריך להחליף לכרטיס חדש עם פרטים מלאים לצורך החוזה הארצי החודשי?
 

DAVIDADATO

Active member
שאלה לגבי טעינת חוזה חופשי ארצי חודשי ללא רכבת ב-225₪.

האם אפשרי על כרטיס רב קו אנונימי, עכשיו כשנכנסה הרפורה ומעודדים את כולם להשתמש יותר בתחבורה ציבורית?

ואם לא, אז למשל תייר שמגיע לארץ לחודש ורוצה להתנייד בתח"צ ומבצע בממוצע 4 נסיעות ביום, האופציה היחידה שלו זה להטעין חוזה חופשי יומי בכל יום מחדש?

וגם למי שלא תייר ומחזיק כרטיס אנונימי, האם צריך להחליף לכרטיס חדש עם פרטים מלאים לצורך החוזה הארצי החודשי?
לצערי כן, אפשרי להטעין על אנונימי רק ערך צבור וחופשי יומי ועד לפני חודש וחצי היה אפשר גם שבועי
 
שאלה לגבי טעינת חוזה חופשי ארצי חודשי ללא רכבת ב-225₪.

האם אפשרי על כרטיס רב קו אנונימי, עכשיו כשנכנסה הרפורה ומעודדים את כולם להשתמש יותר בתחבורה ציבורית?

ואם לא, אז למשל תייר שמגיע לארץ לחודש ורוצה להתנייד בתח"צ ומבצע בממוצע 4 נסיעות ביום, האופציה היחידה שלו זה להטעין חוזה חופשי יומי בכל יום מחדש?

וגם למי שלא תייר ומחזיק כרטיס אנונימי, האם צריך להחליף לכרטיס חדש עם פרטים מלאים לצורך החוזה הארצי החודשי?
מה שאתה מבקש בעצם שלא יהיה שם על הרב קו, וכל המשפחה המורחבת תוכל "לחגוג" עם הרב קו האנונימי כל יום, כל היום, בכל רחבי הארץ.
 

N641

New member
לצערי כן, אפשרי להטעין על אנונימי רק ערך צבור וחופשי יומי ועד לפני חודש וחצי היה אפשר גם שבועי
מה שאתה מבקש בעצם שלא יהיה שם על הרב קו, וכל המשפחה המורחבת תוכל "לחגוג" עם הרב קו האנונימי כל יום, כל היום, בכל רחבי הארץ.
תודה לשניכם על התשובה.
ולאלמוני, אני מבין שללא זיהוי, באמת יש אפשרות של העברת הכרטיס ו"ניצול לרעה" של השימוש בו, זאת לא הכוונה שלי, אלא יותר לעניין הפרטיות.

בכל מקרה אני שמח על הרפורמה ומניח שזה הגיוני סה"כ, חבל שלא מצאו דרך אחרת למנוע את ה"ניצול לרעה" שגם תשמר את הפרטיות למי שזה חשוב לו. כי מי שרוצה לעבור לתח"צ מהרכב הפרטי יצטרך גם לוותר על זה. יש אנשים שזה חשוב להם (כן, גם ב- 2022).
 
למעלה