מיצבים את חלקיו באופן מסודר, במקומות מוגדרים ותומכים, בתוך מארז מיוחד לכך.
אם זה אכן זה, השלט מתאר, בגדול, את מיקום הפריטים על גבי בסיס המארז.
נראה שהשלט תלוי על קיר כל שהוא. אולי פה חבוי רמז.
שמציג את האופן שבו צריך לעגן פריטים שונים - מימדים לגובה ולרוב (שדה ראיה/מגבלות גובה של גשרים), ציר מרכזי, איזון כנראה מבחינת המשקל וחיבור שרשרת ליתד בחלק האחורי.
הקווים המקווקוים מייצגים כנראה צלליות של מה שנראה כמו חלקי מטוס והסידור הנכון שלהם כך שניתן יהיה "לארוז" מטוס אחד בשלמותו על גבי משאית אחת (ניחוש?).
1. למה לא הסתפקו בתרשימים ועשו שלט מפח?
2. כמה מטוסים כבר מפרקים ומעבירים בסמי טריילר? אם זה מגיע מפורק מחו"ל אין ספק שזה מגיע ארוז בארגזים. משדה לשדה, מטיסים. מה נשאר? העברת מטוסים שיצאו משימוש למוזיאון ח"א או העברה לשיפוץ לפני מכירה לצבאות עולם שלישי. אז לכל סוג מטוס עשו שלט כזה מפח? בלי ציון סוג המטוס?
אפשר לראות שלטים דומים באוטובוסים, באזור הנהג או הדלת הקדמית עם סמל היצרנית, מפרט המרכב ותאריך ההרכבה.
2. יש עוד המון שימושים להובלת חלקי מטוסים שהם לא רק מוזיאון ח"א או מכירה לצבאות עולם שלישי - מוסך אל על, בסיסי חיל האוויר, התעשייה האווירית, שינוע בין נמל ימי ועד למפעל ההרכבה וייתכן שזה אפילו לא מיועד רק לישראל אלא הנחיות כלליות להובלת מטוסים על גבי נגררים כאלה בכל העולם.
3. מעניין לשתף את התמונה ולשאול גם בפורום "חובבי תעופה".