שאלות בנודע לתמונות, שירים והודעות

Donampi

New member
שאלות בנודע לתמונות, שירים והודעות

1. מה ההבדל בין תמונות לבין זרם תמונות? 2. האם יש אפליקציה (כולל בתשלום) להקלטת שיחות? (למכשיר לא פרוץ) 3. העתקתי כמה מאות שירים לאייפון, הכל מוצג בצורה מבולגנת (או כאוס מתוכנן), חלק מהשירים מופיעים תחת אלבומים, חלק בשירירם בודדים, לא תמיד תחת האמן רואים את כל שיריו וכו', אני מניח שהנ"ל בשל ID Tags לא מלאים של השירים, ואני לא מתכוון לערוך את ה ID Tags, אם כך, מה הפתרון המומלץ לעשות סדר בבלאגן? אולי דרך רשימות השמעה שאצור? 4. כאשר אני מצלם תמונה (או מנסה לשלוח תמונה קיימת, הבעיה זהה), ואז מנסה לשלוח אותה במייל או ב SMS, לעיתים קופצת לי הודעה שמציעה לי להקטין את התמונה ולעיתים לא, לעיתים התמונה נשלחת בהצלחה ולעיתים אני מקבל הודעת שגיאה. א. האם יש קריטריונים ברורים מתי מוצע לי להקטין את התמונה ומתי לא (לדוגמא, מעל גודל מסויים)? ב. האם כאשר השליחה נכשלת, סביר להניח שמדובר בשל הגודל, או שלא בהכרח? ג. כאשר אני מנסה לשלוח תמונה בנפח 2.5 מגה (בערך) בין שני אייפונים 4/4S, יש סיבה שיכשל? ד. האם יש הבדל בין כל הנ"ל בין שליחה במייל לבין שליחה ב SMS? תודה רבה.
 

se7en7

New member
תשובות

1. תמונות זה מה שיש לך , זרם תמונות זה להעביר למקום אחר דרך הרשת ( ICLOUD ) 2. לא 3. צרף ותמיין את כל השירים שאתה רוצה שיופיעו תחת אותו אומן , תסמן את כולם ביחד בעזרת CTL או SHIFT ואז תלחץ כפתור ימני GET INFO ואז כאשר תרשום את שם האומן הוא יירשם אצל כל השירים. ( זה נראה קשה אבל עושים את זה פעם אחת בשסיל כל התקופה עם האייפון ( אצלי כבר כמעט 4 שנים ). 4. אתה בטח מדבר על MMS ואם איני טועה הגודל המרבי בעבר היה 300K ולכן ישנה הצעה להוריד את גודל התמונה כדי שתוכל להיכנס להודעה , קח בחשבון שכאשר אתה שולח הודעה מספיקה שנייה אחת של אי תעבורה כדי להכשיל את ההודעה ( כמה שהקובץ יותר גדול ישנו סיכוי רב יותר ) אולם בשליחת מייל הפרוטוקול עצמו יודע לתקן את ההודעה. אני לא מכיר את הפרוטוקול של שליחת הודעות תמונה ולכן רוב התשובה היא מזכרוני ולא מנסיון.
 

LinkTree

New member
כמה תוספות

2. יש חצי אפשרות כזו ־ישנן שרותים שאתה מתקשר דרכם ואז הם מקליטים לך את השיחה מגבלות - אתה יוזם השיחה וכמובן שזה עולה כסף. יש כמה תוכנות כאילו בחנות
 

Donampi

New member
תשובה לשניכם בנוגע לשירים

השקעתי לא מעט זמן דרך iTunes, ועדכנתי דרך Get Info את כל השירים, למעשה, רק שתי שדות מעניינות אותי, שם השיר והאמן. השינויים הגיעו לאייפון, אבל כעת כאשר אני מבצע שינויים נוספים דרך iTunes בשמות האמנים (Artist), השינויים לא מופיעים באייפון, מדוע?
 

LinkTree

New member
אתה מסנכרן את האייפון?

על מנת שהשינויים יגיעו לאייפון אתה צריך לחבר את האייפון ולסנכרן בין השניים...
 
למעלה