גוז'י ../images/Emo24.gif
כבר דיברנו על זה בפורום אחר... וירטואלי = דמיון דמיון = שקר. מציאות = אמת. צג = פרצוף. מילים, משפטים כתובים ==== דיבור. = אדם אדם שאנו רואים ומכירים, והוא גלוי ופתוח איתנו הוא לא וירטואלי... אולי קצת...
אדם שאנו מכירים ורואים, והוא מ"שקר" לנו ולא גלוי ופתוח... הוא בעצם וירטואלי לנו ואנו לא ידענו... אנו לא ידענו איזה אדם מסתתר מאחורי הפרצוף למרות שאנו מכירים... ופה קל לאכול אותה... זהה לצג של מחשב שהוא = לפרצוף... והמילים, והמשפטים = לדיבור... (אדם) אנחנו מודעים שאנו לא יודעים איזה אדם מסתתר מאחורי הצג. כמעט תמיד מתייחסים בערבון מוגבל שדבריו הם אמת... הוא בשבילנו וירטואלי... ופה אנחנו זהירים יותר... אם לא היה כך לא היה אמת ושקר... בקיצור מה אני בא לחגיד, שהגוף והשקר הם לא האדם. אלה הנשמה והאמת הם האדם. צג ============ גוף. מילים, משפטים = אדם. כשאנו רואים אדם זה לא אומר שאנו מכירים אותו... הוא עדיין וירטואלי. כשמדברים מכירים ויודעים... הוא כביכול לא וירטואלי אם הוא דובר את המציאות שלו... טוב זה לא יגמר... זה רק נגיעות של מה שאני רציתי להגיד... כשאגמור לכתוב את הכל אצלי, אם את תרצי אני אשלח לך.
כבר דיברנו על זה בפורום אחר... וירטואלי = דמיון דמיון = שקר. מציאות = אמת. צג = פרצוף. מילים, משפטים כתובים ==== דיבור. = אדם אדם שאנו רואים ומכירים, והוא גלוי ופתוח איתנו הוא לא וירטואלי... אולי קצת...