שאלונת.......

אוש7יתי

New member
שאלונת.......

לא ידעתי לאיפה לשרשר את זה אז אסי שרשר את ההודעה לאאן שבא לך.... אני צריכה את דעתכם......... איזה מישפט יותר מצחיק
(שניהם של רועי לוי) או ששניהם לא מצחיקים ביכלל
כיא אני רוצה להוסיף אחד מהם לחתימה................. 1.כלב נובך לא נושך-בטח שלא
יגמור לינבוח יקרע לך ת'צורה
2.ראיתי שלט ענק: זהירות כלב אמרתי: למה הוא מקלל אותי
אה
יש כאן כלב
מקווה שתוכלו לעזור לי
תודה..........
 

sisty

New member
אוש7ית אוהבת את 7ועי לוי../images/Emo35.gif

יש לי בעיה עם האות 7"יש...
 

אוש7יתי

New member
בעיה עם האות ריש../images/Emo35.gif

הינה ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר סתם......... אני אוהבת את 7ועי (חח) לוי בתור קומיקאי לא כמו שאני אוהבת את נוסבי........................... את נוסבי אני אוהבת בתור קומיקאי וגם בתור.....נוסבי
 

NimaZ

New member
משפט 1 הכי גדולל../images/Emo70.gif ../images/Emo6.gif

חיחי. הוא באמת הכי מצחיק!
 

אוש7יתי

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo70.gif

אבל בסוף הכנסתי מישפט אחר...... תיראו מה הכנתי
לא יצא כל כך טוב כי זה קצת עקום אבל לא חשוב...
זה הולך ליהיות התמונה שלי!
 

אוש7יתי

New member
ועוד משו...

שמצאתי במחשב.... פיתאום היתברר לי שיש לי תיקייה שיש בה מלאן דמויות של מסנג'רים..... כלומר מוזרים כאלה כמו זה של מק.... חחח זה לא קשור לפורום אבל אם תירצו אני יעלה אותם... לא אני עשיתי אותם... הייתי עושה את חנוכה....
 

Ronush14

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
"הד0וש היחידה-אומנית מלידה!"../images/Emo35.gif

מזה??????????? אומנית מלידה?!?! חיחיחיחיחיחיחי..........
 

H i L o L a

New member
דוגרי../images/Emo98.gif

בגלל זה אנחנו כאלו מתאימים
אגב שימו לב להבדל בין הסמיילי שאני שמתי לבין זה שרוני שמה! שלי יותר חמוד הוא חייכן...
 

Ronush14

New member
חחחחחח ../images/Emo6.gif נכון! ../images/Emo3.gif

שלך סתם עושה את עצמו רציני! שלי באמת רציני!
 

H i L o L a

New member
../images/Emo98.gif=עושה עצמו קול

=עושה עצמו קשוווווווווח..
ואגב!פתאום גיליתי סמיילי חדש ומפחיד קצת יחסית לגודל של יתוש:
 

אוש7יתי

New member
../images/Emo98.gif../images/Emo11.gif../images/Emo6.gif../images/Emo11.gif../images/Emo98.gif

איך השקעתי בכותרת האאאא
סתתאם.... כן אני יודעת שאני מוזרה... אבל אם את לא רוצה אז אני יכולה להחליף את המישפט....... היה לי משו מהזה מצחיק ושוב שחכתי אותו
מעכשיו אני כותבת כל דבר שעולה לי בראש
חיחיחי תיראו עוד משו שמצאתי:
 
למעלה