אני...שאלון נחמדי..../images/Emo13.gif../images/Emo205.gif../images/Emo214.gif
אתה עייף? כן .. הרבה!
(אני מת מעייפות) התקלחת אתמול? יאפ
והיום? יאפ מה עשית היום? ממ הלכתי לבציפר.. חזרתי ואכלתי...
ראיתי טלויזיה... נסעתי לקנות כמה דברים... היה לי שיעור פסנתר..
ואז שיעור ספינינג
ואז אכלתי.. וראיתי טלויזיה.. ואממ זהו בערך.. ועכשיו אני במחשב.. מה עשית ביום ראשון? ישנתי וישנתי וישנתי..
כי לא היה לי כוח ללכת לבציפר מה תעשה ביום ראשון הבא? אולי נוסעת לאיקאה... האם אי פעם אמרת תהילים? נופ אם כן- מתי זה היה? ~ למה אמרת? ~ האם אי פעם חטפת אלה בראש? אממ לא..
האם אי פעם זרקת אבן על מישהו? ממ לא..
..(כבר הבנתי לאן השאלון הזה הולך) האם אי פעם ביקרת בהתנחלות? ממ.. לא נראה לי.. (הייתי בניצן ובמאחז אוהלים נחשב?) האם אתה מאמין שהיתה חומצה על הגג בכפר דרום? לא יודעת
האם אתה חושב שהמשטרה הפעילה היום כוח סביר או כוח מוגזם על המתנחלים בעמונה? אני לא יודעת מכיוון שהיה אלימות קשה משני הצדדים... התנהגות כל כך לא הולמת... שני הצדדים טעו באופן חמור! ואינני יכולה להצדיק שום צד בגלל ההתנהגות הזוועתיתי הזאת!
האם יש לך קו אדום בפקודות שהיית מסכים לבצע בתור חייל או שהיית מסכים לבצע כל פקודה? אני לא יודעת.. אבל לא הייתי מסרבת פקודה.. אם הייתה לי בעיה כל שהיא אם פקודה מבחינה מצפונים הייתי פונה למפקד שלי ומבקשת התחשבות רגשית ולא הייתי הופכת את זה לתעמולה תקשורתית אם יש לך- אז מהו הקו האדום שלך? ~ האם אתה חי את הרגע או חי על פי עקרונות ואידיאלים שמנחים אותך? קשה לי לענות על זה... אני לא חיחיה את הרגע אני חייה תמיד עם המחשבה על העתיד..(וזה לא טוב) יש לי עקרונות אך לא מוצקים אני מתגמשת... ולא אעמוד על עקרונותי אם אפגע במשהו יקר ערך. האם אי פעם היית על במה? יאפ
היית בעיתון? יאפ
ובטלויזיה? (לנופף מאחורי הגב של כתב זה לא נקרא).. נופ
האם יש לך ציור של משהו על המצעים או סתם דוגמא? ממ סתם דוגמא... האם יש לך במקרר ברגע זה מילקי? ממ לא נראה לי.. מתי הפעם האחרונה שביקרת במספרה? לפני אמממ חצי שנה בערך...
האם אתה מעשן? נופ...ואני מקווה שאני לעולם לא אעשן..
אם כן- כמה סיגריות ליום? ~ אתה יודע שלעשן זה ממש ממש ממש מסוכן? כן..
אם אתה לבן- האם תסכים לצאת עם אתיופית? כן אני לא רואה שום סיבה שלא... אם אתה אתיופי- האם תסכים לצאת עם לבנה? באיזה שמפו אתה משתמש? ממ כל פעם במשהו אחר.. בעיקר בקרמה ולוראל למה דווקא בו? ממ כי יש לו ריח טוב... כמה יחידות אתה עושה במתמטיקה? אני עדיין לא בשלבי בחינות הבגרות אבל התוכנית שלי היא 4 ובאנגלית? התכנית שלי 5 ואולי עוד 2 יחידות תירגום מה אתה מתכוון לעשות כשתגמור י"ב? או לעשות שנת שירות ולהתגייס לצבא או ישר להתגייס לצבא האם כשתהיה גדול, יהיה לך חיית מחמד בבית? אני לא חושבת.. אני לא כל כך אוהבת חיות ואיך תקרא לילד הראשון שלך? מממ ליאם\איתן
ואם זה יהיה ילדה? מממ לא יודעת ליאם\ מיכל
מה אתה רוצה שיוולד לך ראשון- ילד או ילדה? ממ בן..
מה הדבר האחרון שקנית? ממ מתנה לחברה
למה קנית אותו? כי יש לה מומולדת...
היה שוה את המחיר? ממ כן...
יש לך טלפון בחדר? יאפ
אכלת פעם צפרדע? לא..
אם כן- היה טעים? ~
בריבוע! מה היה המגן שנתנו לך בבגרות האחרונה אליה ניגשת? עדיין לא ניגשתי.. האם אתה לומד נהיגה? עדיין לא אם כן- האם כבר עשית טסט? ~ אם כן- עברת? ~ אם כן- באיזה טסט? ~ מה הדבר שהכי בא לך לאכול עכשיו? ממ כלום כבר אכלתי.. תודה..
עם מי הכי בא לך לדבר עכשיו? ממ עם אדרי..
קר לך עכשיו? לא
אתה לובש עכשיו צעיף? לא אם כן איך הוא נראה? ~ מה כדאי לי למרוח לעצמי על הפרצוף אם נשרפתי מהשמש ואני מרגיש כאילו אני בוער? אממ... ביאפין נראה לי.. זה דיי מרגיע את המקון... וזה בכלל אל מסריח ונספג טוב בעור.. או שאולי עדיף אלוורה... תודה על העצות... בקשה
לילה טוב! תודה
אתה עייף? כן .. הרבה!