אני אענה../images/Emo13.gif
האם את מתגעגעת לתקופת הילדות שלך? קצת..
האם יש חפץ שאת זוכרת/שמרת עוד מהילדות ומזכיר לך את התקופה? אממ כן.. יש לי כמה בגדים שאימא שלי שמרה מהתקופה שהייתי תינוקת או בת 4 ככה.. וזה כלכך חמודדדד
היית ילדה של ברביות ובובות או רובוטים וחיילים? ברביות ובובות
יחסית לגילך את צעירה בנפש,בוגרת, או תואמת את גילך? צעירה בנפש
האם יש לך "זכרון ראשון"?מה הוא? אממממממממ.. לא נראהלי..