שאלון ][

Skullie Roze

New member
אני.../images/Emo150.gif ../images/Emo14.gif

מה אתם לובשים עכשיו? פיג'מה
. אוהבים להתקלח? כן!
אוהבים לישון? כןןןן.
יש לכם כתב יפה? לא כ"כ.
אוהבים שאלונים? כן.
מתי בכית בפעם האחרונה? מממ. לפני כמה ימים. בגלל מה? בגלל אחי הבכור.
יש לכם חיה בבית? אחי.
מה השם שלה(אם יש לכם?) עומר!
האם את יודעת לצייר כיבשה? ממ, יש מצב.
מהו נושא השיחה השנוא עליך? לימודים.
תארו איך נראות כפות הידיים שלכם בכמה שיותר פירוט: קטנות,שמנות, ומכוערות.
איזו זמר\\ת אתם אוהבים? הבקסטריט בויז.
האם אתם מכירים מישהו\\י בשם "ליאור"? בטח! כמה!
האם אתם נהנים מהארוחות המשפחתיות? כןןןן
. כתבתם אי פעם שיר? יאפ. פורסם/למגירה? למגירה.
אתם אוהבת את הצחוק שלך? לא
. יש לכם אחים/ות, אם כך כמה? 4. אחות ו-3 אחים. במידה ויש לכם אחים, האם אתם נוטים להרביץ זה לזה לזו הרבה? לאחי הקטן כן
. אתם נוטה לראות הרבה טלוויזיה/לבלות מעל שעתיים שעות ביום במחשב? יאפ.
מהי דעתכם על הצבע כתום? מושלם
. אתם מדברים הרבה בטלפון? תלוי
. האם רוב חברייכם מרוכזים בעירך או בערים הסמוכות לה, או שמא הם פזורים ברחבי ארץ הקודש ישראל? מממ, יש לי חברים מכל קצוות הארץ.
מהי האמונה החזקה ביותר שלכם? בה'.
מה המוטו שלכם בחיים? "אם אתה יכול לחלום על זה-אתה יכול לעשות את זה". אם יש לכם נכות פיזית כלשהי? (מחלה/נכות?) לא שידוע לי.
האם אתם צלמים חובבנים? כן
. בוכים בשירים? כן.
אוהבים את החדר שלכם? יאפ!
אוהבים את ההורים? כןןןןן. מתי בפעם האחרונה יצאתם לטיול משפחתי? *חושבת* סוכות אולי..? את מי אתם הכי שונאים? אפאחד.
והכי הכי אוהבים? המשפחה שלי
, החברות
, והבויז.
חבר\\ה יש? נופ. רמקול ומצלמת אינטרנט יש? כבר לא
. אתם כותבים בעט או עיפרון? גם וגם,חח.
התקופה המאושרת בחייכם: יסודי, חטיבה או תיכון? תיכון.:] מתי הייתם חולים בפעם האחרונה? לפני שבוע
. יש לכם חדר לבד? כן
. אתם אוהבים מסיבות? תלוי מתי
. אוהבים את יום שישי? כןןןןןןןן!!!!1111 ואת שבת? כן
!11 מה אתם רוצים להיות שתיהיו גדולים? המון דברים
. אתם לומדים ערבית? לא!
יש לכם מורה מעפנה? כן.
שוקו או קפה? שוקו!
שמש או ירח? ירח!
חם או קר? קר.
חולצה או גופיה? חולצה. מחשב או טלוויזיה? מחשב. טלפון או פלאפון? פלאפון לייק הלו
. ללכת לישון או להתעורר? ללכת לישון!
לילה או יום? לילה. חושך או אור? תלוי מתי. טיול בארץ או בחו"ל? בחו"ל
. ים או ברכה? ים. ולסיום- מה אתם הולכים לעשות ברגע שאתם מסיימים את השאלון הזה? לחפש עוד שאלונים.
 

Jade E

New member
חה

מה אתם לובשים עכשיו? גופיה ירוקה ומכנס ספורט אוהבים להתקלח? כן אוהבים לישון? כן יש לכם כתב יפה? לא אוהבים שאלונים? כן מתי בכית בפעם האחרונה? לפני שעה בגלל מה? בגלל אמא יש לכם חיה בבית? כן מה השם שלה(אם יש לכם?) שרי ותומאס האם את יודעת לצייר כיבשה? כן מהו נושא השיחה השנוא עליך? לאדעת תארו איך נראות כפות הידיים שלכם בכמה שיותר פירוט: עם שתי טבעות. לק צהוב. יובש. איזו זמר\\ת אתם אוהבים? לאדעת האם אתם מכירים מישהו\\י בשם "ליאור"? אממממממממממממממ. כן האם אתם נהנים מהארוחות המשפחתיות? כן כתבתם אי פעם שיר? כן פורסם/למגירה? פורסם באינטרנט אתם אוהבת את הצחוק שלך? לאדעת יש לכם אחים/ות, אם כך כמה? אח, אחד. במידה ויש לכם אחים, האם אתם נוטים להרביץ זה לזה לזו הרבה? כן. אתם נוטה לראות הרבה טלוויזיה/לבלות מעל שעתיים שעות ביום במחשב? כן. מהי דעתכם על הצבע כתום? תלוי אתם מדברים הרבה בטלפון? כן האם רוב חברייכם מרוכזים בעירך או בערים הסמוכות לה, או שמא הם פזורים ברחבי ארץ הקודש ישראל? החברים הטובים דווקא לא בעיר שלי. אבל החברים הרגילים פה. מהי האמונה החזקה ביותר שלכם? לאדעת מה המוטו שלכם בחיים? לאדעת אם יש לכם נכות פיזית כלשהי? (מחלה/נכות?) לא האם אתם צלמים חובבנים? לא בוכים בשירים? כן אוהבים את החדר שלכם? קצת אוהבים את ההורים? כן!!! מתי בפעם האחרונה יצאתם לטיול משפחתי? לא זוכרת את מי אתם הכי שונאים? לאדעת והכי הכי אוהבים? את אמא ואלי חבר\\ה יש? כן רמקול ומצלמת אינטרנט יש? אין רמקול. יש מצלמה אתם כותבים בעט או עיפרון? עט התקופה המאושרת בחייכם: יסודי, חטיבה או תיכון? תיכון מתי הייתם חולים בפעם האחרונה? לפני שבוע בערך. לא משו רציני יש לכם חדר לבד? כן אתם אוהבים מסיבות? קצת אוהבים את יום שישי? תלוי ואת שבת? כן!!! מה אתם רוצים להיות שתיהיו גדולים? לאדעת אתם לומדים ערבית? לא יש לכם מורה מעפנה? כולן שוקו או קפה? שוקו שמש או ירח? תלוי חם או קר? חם חולצה או גופיה? תלוי מחשב או טלוויזיה? תלוי טלפון או פלאפון? פלאפון ללכת לישון או להתעורר? לישון לילה או יום? תלוי חושך או אור? לאדעת טיול בארץ או בחו"ל? לאדעת ים או ברכה? ים ולסיום- מה אתם הולכים לעשות ברגע שאתם מסיימים את השאלון הזה? להתקלח
 
למעלה