שאלון שנוא

inbal287

New member
שאלון שנוא../images/Emo12.gif

נגנב באכזריות רבה מפורום סקרים ושאלונים שגנב מפורום MCR שגנב מפורום GNR וכו'... מוזיקה הזמר השנוא: הזמרת השנואה: הלהקה השנואה: השיר השנוא: הוידאו-קליפ השנוא: הסגנון (קלאסי, רוק, מזרחי וכו') השנוא: קולנוע השחקן השנוא: השחקנית השנואה: הסרט השנוא: הפס-קול השנוא: הבמאי השנוא: טלויזיה המנחה/הבדרן השנוא: המנחה/הבדרנית השנואה: התוכנית השנואה: הפרסומת השנואה: כללי מאכל שנוא: יום שנוא בשבוע: צבע שנוא: משפט (שנאמר לך, או ציטוט) שנוא: אנשי מקצוע שנואים (כלומר- קופאיות, מוכרות בחנות בגדים וכו'): שם שנוא לבת: שם שנוא לבן: תאריך שנוא (שקרה לכם/למישהו אחר משהו רע בו):
 
מאוד, אבל מאוד משעמם לי.

מוזיקה הזמר השנוא: ג'ורג' מייקל. אל תשאלו למה, אין לי מושג. פשוט יש לו פרצוף שדורש מכות.
הזמרת השנואה: כל הוואנביז בריטני [ג'סיקה סימפסון, מנדי מור וכ'ו] הלהקה השנואה: וואו. המ.. לא עולה לי אחת כזו.. אבל בטוח יש איזו להקה שהמוזיקה שלה מרגיזה אותי. השיר השנוא: יש הרבה, אבל הראשון שעלה לי לראש זה "stars are blind" של ה-"זמרת" פריס הילטון
. הוידאו-קליפ השנוא: קליפורניה-קיישן של רד הוט צ'ילי פפרס. זה פאקינג קליפ! חצי שעה שיר!!!!! הסגנון (קלאסי, רוק, מזרחי וכו') השנוא: מזרחי, ללא ספק.
קולנוע השחקן השנוא: וודי אלן השחקנית השנואה: לא עולה לי אחת. הסרט השנוא: לא יודעת, יש הרבה.. הפס-קול השנוא: צ' און היט ו-וורק איט אאוט של ביונסה [לאוסטין פאווארס והפנתר הורוד] הבמאי השנוא: לא יודעת טלויזיה המנחה/הבדרן השנוא: דודו טופז המנחה/הבדרנית השנואה: לא יודעת התוכנית השנואה: השיר שלנו. יש גבול כמה אפשר למתוח עלילה! הפרסומת השנואה: כל מה שמכליל בו את יהודה לוי כללי מאכל שנוא: ספגטי
יום שנוא בשבוע: שלישי וחמישי צבע שנוא: בז' וירוק חרא
משפט (שנאמר לך, או ציטוט) שנוא: הכי קיטשי שיש: "זו לא את, זה אני"...
אנשי מקצוע שנואים (כלומר- קופאיות, מוכרות בחנות בגדים וכו'): קופאיות איטיות אחושלוקי ומורים למתמטיקה שם שנוא לבת: כל השטויות של היום.. "כוכבית", "אלמוגית"... שם שנוא לבן: שמות שעלולים לגרום מבוכה [יוגב, שגיב...
] תאריך שנוא (שקרה לכם/למישהו אחר משהו רע בו): לא זוכרת.
 

danduuu

New member
ענבלי! אם את לא מעלה את התמונות

מהמפגש לפורום HIM אז חבל עלייך....
מוזיקה הזמר השנוא: אממ פרינס, לא יודעת למה, הוא פשוט מציק. הזמרת השנואה: לא יודעת אם יש ממש. הלהקה השנואה: פעם שנאתי את קורן משומה והיום לא יודעת אם יש להקה שאני שונאת, אולי לא מחבבת במיוחד. השיר השנוא: כל השירים שחורשים עליהם ברדיו והשיט הזה. הוידאו-קליפ השנוא: יש כמה קליפים שאני לא סובלת ושכחתי איזה חחח. הסגנון (קלאסי, רוק, מזרחי וכו') השנוא: מזרחית ודיכאון
גם לא מתה על ראפ והיפהופ וכל זה, אבל אני עוד יכולה לסבול את זה. קולנוע השחקן השנוא: טום קרוז!!! חחח סתם לא שונאת אותו הוא פשוט מציק לי בעיניים
. השחקנית השנואה: ממ פריס הילטון (?) אם היא נקראת שחקנית בכלל חח. בעצם מה היא?
הסרט השנוא: אין סרט ספציפי שאני שונאת, אבל סרט שהוא ממש ממש מטומטם לפי דעתי זה -"אני אוהב האקביז", שהסיבה היחידה שאני רואה אותו כל פעם מחדש זה ג'וד לאו [
]. הפס-קול השנוא: אין :) הבמאי השנוא: גם אין טלויזיה המנחה/הבדרן השנוא: ממ המנחה/הבדרנית השנואה: אין התוכנית השנואה: כל התכניות ריאליטי למיניהן. חוץ מ"אמריקן איידול" ו"אקסטרים מייקאובר" שאני ממש אוהבת..אבל בד"כ אני שונאת תכניות ריאליטי בייחוד "השרדות". הפרסומת השנואה: ממ כל פרסומת חחח בייחוד אלו של ג' יפית XD. כללי מאכל שנוא: בשר ודגים. יום שנוא בשבוע: שלישי!!!!!!!!!!!! בעע צבע שנוא: אין משפט (שנאמר לך, או ציטוט) שנוא: יש הרבה חחח אנשי מקצוע שנואים (כלומר- קופאיות, מוכרות בחנות בגדים וכו'): רופאים חחח שם שנוא לבת:- שם שנוא לבן:- תאריך שנוא (שקרה לכם/למישהו אחר משהו רע בו): ממ 26.3.89 כי זה היום שנולדתי בו
 

inbal287

New member
אין זמן! כל החיים בפרוייקט צילום...

וצריך להקטין אותם וכו'... אבל היום הספקתי סוף סוף להעלות אותן בכלל למחשב. נקווה שבסופ"ש יהיה לי זמן להקטין אותן ולהעלות לפורום...
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifעונה../images/Emo15.gif

מוזיקה: מזרחית, דיכאון, בכלל אני לא אוהבת ממש מוזיקה בעברית הזמר השנוא: סנופ דוג ואבי ביטר XD הזמרת השנואה: נלי פורטדו ורוני דואני הלהקה השנואה: אממ השיר השנוא: תודה לך- של רז חדד נראה לי הוידאו-קליפ השנוא: אממ את כל אלה שיש רפאר ועוד איזה כמה כוסיות חצי ערומות קופצות לידו הסגנון (קלאסי, רוק, מזרחי וכו') השנוא: מזרחי, קלאסי גם בחים אני לא אשמע קולנוע השחקן השנוא: חח מיסטר בין אולי השחקנית השנואה: לאדעת הסרט השנוא: בית השעווה, דוחה הפס-קול השנוא: אממ יש הרבה הבמאי השנוא: לאדעת טלויזיה המנחה/הבדרן השנוא: .. המנחה/הבדרנית השנואה: .. התוכנית השנואה: לא עולה לי הפרסומת השנואה: זאתי של רונה ליי כללי מאכל שנוא: חומוס, ירקות יום שנוא בשבוע: רביעי צבע שנוא: חרדל משפט (שנאמר לך, או ציטוט) שנוא: הרבה אנשי מקצוע שנואים (כלומר- קופאיות, מוכרות בחנות בגדים וכו'): מזכירות, מנהלים של בצפר, סלקטורים :p שם שנוא לבת: בת אל שם שנוא לבן: יוגב, דולב תאריך שנוא (שקרה לכם/למישהו אחר משהו רע בו): יש כמה
 

Black Balloon

New member
יאללה, נשמע כיף ../images/Emo3.gif

מוזיקה הזמר השנוא: כל זמרי ההיפהופ/ראפ/מזרחית/פוזרים למיניהם/סתם מעצבנים הזמרת השנואה: בריטני/כריסטינה [יש לה קול יפה והכל, וגם שירים יפים פשוט מעצבן אותי שהיא מחליפה תדמית כל הזמן]/נלי פורטדו של עכשיו/אבריל [כמה פוזות היא עושה. איכס. החדש שלה ממש דבילי]/שרית חדד/מרגול ועוד הלהקה השנואה: להקה? המממ... טיפקס, גוד שארלוט,כלמיני להקות-סופר-קשוחות-ואפלות השיר השנוא: אמ וואו, יש המון... הוידאו-קליפ השנוא: החדש של אבריל, אבל יש מלא פשוט לא עולה לי לראש עכשיו הסגנון (קלאסי, רוק, מזרחי וכו') השנוא: מזרחית, דכאון, היפהופ, ראפ, טראנס [זה פשוט כאב ראש!], אלקטרוני, פופ דביק... קולנוע השחקן השנוא: אממ נו, השחקן הזה.. שמופיע בכל חור.. נו זה משמו
השחקנית השנואה: לא יודעת, אין ספציפית הסרט השנוא: לא יודעת S: הפס-קול השנוא: לא יודעת הבמאי השנוא: נראה לי שזה נו.. השוולי הזה... הגרוזיני
טלויזיה המנחה/הבדרן השנוא: דודו טופז המנחה/הבדרנית השנואה: אודטה
התוכנית השנואה: ריאליטי מטומטמות עם דוגמניות ממש דביליות ולא יפות בגרוש, ובכלל ריאטלי מטומטם הפרסומת השנואה: אמ וואו, פרסומות הן בכלל שנואות.. כללי מאכל שנוא: כל מה שיש בו קישואים
יום שנוא בשבוע: חמיש ושישי!!!! צבע שנוא: ורוד פוקסיה וזהב
משפט (שנאמר לך, או ציטוט) שנוא: יש מלא, לא עולה לי עכשיו אנשי מקצוע שנואים (כלומר- קופאיות, מוכרות בחנות בגדים וכו'): מוכרות בחנויות בגדים/צעצועים/כל מקום, אני לא סובלת אותן, תמיד מסתובבות ושואלות "צריכים עזרה? בלה בלה בלה!@#!" סתם דיביליות. שם שנוא לבת: בתאל, נופר, חן, שם שנוא לבן: קובי תאריך שנוא (שקרה לכם/למישהו אחר משהו רע בו): אמ, לא נראה לי שיש
 

LIRONSH100

New member
עונה...

מוזיקה הזמר השנוא: משיק כפה (עפיה) הזמרת השנואה:נינט הלהקה השנואה: יש להקה מזרחית?? השיר השנוא: כל שיר מזרחי... אבל תזיזי את הישבן של הישראלים (דיר שובניסטי ברמות מגעילות...) הוידאו-קליפ השנוא: הוידאו קליפ של הישראלים... הסגנון (קלאסי, רוק, מזרחי וכו') השנוא: מזרחי... קולנוע השחקן השנוא: שכחתי את השם שלו... השחקנית השנואה:אנגל'ינה ג'ולי (לא יודעת ממה מתלהבים ממנה..) הסרט השנוא: מר וגברת במית (סרט שהרס את משפחת פיט- אניסטון...) הפס-קול השנוא: של סיוט ברחוב אלם (הוא פשוט מפחיד אחרי שרואים את הסרט..) הבמאי השנוא: דובר קזחשבילי (ככה כותביםן את זה לא??) טלויזיה המנחה/הבדרן השנוא: חיים הכט המנחה/הבדרנית השנואה : יונית לוי בלי סיבה ברורה... התוכנית השנואה: האלופה הפרסומת השנואה: של איזה חברת ניקיון לא זוכרת ת'שם שלה היה איזה פרסומת שובניסטית... כללי מאכל שנוא:בננה יום שנוא בשבוע: רביעי צבע שנוא:ורוד.. משפט (שנאמר לך, או ציטוט) שנוא: "הוא נשוי וזקן אז למה את אוהבת אותו" על בון בון.... אנשי מקצוע שנואים (כלומר- קופאיות, מוכרות בחנות בגדים וכו'): מורים... שם שנוא לבת: רעות... שם שנוא לבן: רון תאריך שנוא (שקרה לכם/למישהו אחר משהו רע בו)יש הרבה....20.7.07 אם אני זוכרת נכון תאריך היציאה של הספר האחרון של הארי פוטר...
 
למעלה