שרון המתוקה12
New member
שאלון שוקולד../images/Emo70.gif
הנה שאלון שחיברתי על שוקולד, אז תענו... את התשובות יש לשרשר לכאן... ו-נא לכתוב את השאלה ואז את התשובה, לא נגיד: "שוקולד לבן", אלא גם את השאלה-"איזה שוקולד אתה הכי אוהב"-שוקולד לבן. הבנתו´ש
1.איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים, עדשים וכ´ו) אתם הכי אוהבים (חלב, מריר, לבן)? 2.איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכ´ו)? 3.איזו עוגה אתם הכי אוהבים? 4.מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? 5.מה דעתכם על שוקולד (חלומי, מגעיל, וכ´ו...)? 6.שוקולד רגיל (חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, וכ´ו...), מה יותר כיף\טעים? 7.כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? וכמה ביום? 8.האם יש ימים שבהם אתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד? 9.אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? 10. האם אתם אוהבים שוקולד למריחה? איזה? 11.האם המצאתם מתכונים לשוקולד (כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים)... 12. מה דעתם על עלית? 13. מה דעתכם על קדבורי? זהו
הנה שאלון שחיברתי על שוקולד, אז תענו... את התשובות יש לשרשר לכאן... ו-נא לכתוב את השאלה ואז את התשובה, לא נגיד: "שוקולד לבן", אלא גם את השאלה-"איזה שוקולד אתה הכי אוהב"-שוקולד לבן. הבנתו´ש