שאלון שוקולד

שאלון שוקולד../images/Emo70.gif

הנה שאלון שחיברתי על שוקולד, אז תענו... את התשובות יש לשרשר לכאן... ו-נא לכתוב את השאלה ואז את התשובה, לא נגיד: "שוקולד לבן", אלא גם את השאלה-"איזה שוקולד אתה הכי אוהב"-שוקולד לבן. הבנתו´ש
1.איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים, עדשים וכ´ו) אתם הכי אוהבים (חלב, מריר, לבן)? 2.איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכ´ו)? 3.איזו עוגה אתם הכי אוהבים? 4.מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? 5.מה דעתכם על שוקולד (חלומי, מגעיל, וכ´ו...)? 6.שוקולד רגיל (חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, וכ´ו...), מה יותר כיף\טעים? 7.כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? וכמה ביום? 8.האם יש ימים שבהם אתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד? 9.אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? 10. האם אתם אוהבים שוקולד למריחה? איזה? 11.האם המצאתם מתכונים לשוקולד (כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים)... 12. מה דעתם על עלית? 13. מה דעתכם על קדבורי? זהו
 

מלאכית16

New member
אמ......../images/Emo110.gif

איזה שוקולד רגיל אני הכי אוהבת-שוקולד לבן שוקולד עם תוספות שאני הכי אוהבת-שוקולד עם סוכריות מתפוצצות עוגה שאני הכי אוהבת- עוגת הבית בטעם ריבת חלב עם "מפלי ריבת חלב" מתי אני הכי אוהבת לאכול שוקולד-כשאני בדיכאון או כשאני משועממת מה דעתי על שוקולד- טעים אבל לא נחוץ... כמה שוקולד אני אוכלת בממוצע בשבוע- שתי קוביות, ביום- אמ....לוידעת בערך 0.2 קוביות שוקולד? שוקולד רגיל או שוקולד עם וופלה- ברור ששוקולד עם וופלה.... האם יש ימים שבהם אני אוהבת להכין מאכלים עם שוקולד- לא...... איזה מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלי בבית- אמ....רבע עוגת שוקולד עבשה מימי קדם וחלבה בטעם קקאו..... האם אני אוהבת שוקלוד למריחה- כן, נוטלה! מתכונים לשוקולד עוד לא המצאתי..... עלית- חברת ממוסחרת וזולה....אבל אין לי מה להגיד אני אוכלת שוקלד שלהם מידי פעם... מה דעתי על קדבורי- זה נמשע טוב....
 
תשובות

1.איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים, עדשים וכ´ו) אתם הכי אוהבים (חלב, מריר, לבן)? חלב 2.איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכ´ו)? שוקולד פרה, עם מילוי של תפוז. 3.איזו עוגה אתם הכי אוהבים? אממ.. עוגת ריבת חלב 4.מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? על הבוקר או לפני השינה 5.מה דעתכם על שוקולד (חלומי, מגעיל, וכ´ו...)? חלומי 6.שוקולד רגיל (חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, וכ´ו...), מה יותר כיף\טעים? רגיל 7.כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? וכמה ביום? פעם בשבועיים בערך 8.האם יש ימים שבהם אתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד? ימים מיוחדים ? לא.. 9.אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? שוקולד.. ופלים.. אבקת קקאו, שוקולית 10. האם אתם אוהבים שוקולד למריחה? איזה? כן.. כל סוג, בעיקר נוטלה. 11.האם המצאתם מתכונים לשוקולד (כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים)... היו כמה פעמים.. אבל ממזמן 12. מה דעתם על עלית? שוקולד ישראלי טעים מאוד 13. מה דעתכם על קדבורי? מגעיל ברובו
 

Idan91

New member
אוי, כיף.. ../images/Emo187.gif

1.איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים, עדשים וכ´ו) אתם הכי אוהבים (חלב, מריר, לבן)? או לבן או חלב, תלוי באיכות... 2.איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכ´ו)? לבן עם עוגיות של עלית!!! או חלב עם מילוי תות.. 3.איזו עוגה אתם הכי אוהבים? הגזמתם! 4.מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? אין זמן קבוע... 5.מה דעתכם על שוקולד (חלומי, מגעיל, וכ´ו...)? משמין, ורצוי להתרחק ממנו. 6.שוקולד רגיל (חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, וכ´ו...), מה יותר כיף\טעים? רגיל 7.כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? וכמה ביום? המממ.. לא יודעת, אבל לא הרבה.. 9.אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? ביצים קטנטנות כאלה של קינדר.. 11.האם המצאתם מתכונים לשוקולד (כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים)... לא. 12. מה דעתם על עלית? אחלה בחלה. 13. מה דעתכם על קדבורי? לט טעמתי.. (עדיין)
 

meital G

New member
תשובות.

איזה שוקולד רגיל אתם הכי אוהבים? אני הכי אוהבת שוקולד חלב. איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות? לא אוהבת תוספות. איזו עוגה אתם הכי אוהבים? עוגת השוקולד של אמא. מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? בין 17.30 ל- 18.15. מה דעתכם על שוקולד? חלומי. שוקולד רגיל או וופלה? וופלה-פסק זמן (טויסט זה מגעיל) כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? לא הרבה. האם יש ימים שבהם אתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד? לא במיוחד.. אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? אין לי כוח ללכת לערוך בדיקה במטבח. אך בימים האחרונים החולשה שלי היא מקופלת. מהו השוקולד למריחה המעודף עליכם? השחר. כמובן. האם המצאתם מתכונים לשוקולד? מידע מסווג. מה דעתכם על עלית? שונאת את עלית. לפני יומיים אני וליאן התקשרנו אליהם כדי לבדוק כמה דברים בשביל הפורם. חיכינו יותר מחצי שעה על הקו. בסוף התייאשנו. מה דעתכם על קדבורי? עלית יותר שווה.
... התעייפתי.
 
מ-י-ט-ל-י-ת../images/Emo85.gif

שוב שוב שוב שוב תנסו שוב
לתפוס בקשהההההההההה עם אתן צריכות עזרה אני הכתובת! אני מכונה לחקות גם שעות על הקו ברמקול וגם בזמן שאני ישנה
 

Levinzone

New member
מיטל ביקשה, אני לא אעשה?

1. שוקולד רוזמרי 2. שוקולד חלב עם אגוזים 3. עוגת מוס שוקולד :) אני אתן מתכון אם תבקשו 4. 24\7 5. שוקולד זאת המצאה גאונית! אני לא רואה את חיי בלעדיו
6. הממ... אם זה רוזמרי אז חבילה, אם לא אז -לא- טוויסט! כל דבר אחר יהיה טוב. 7. אני לא אוכלת כ"כ הרבה שוקולד האמת (זה משמין)... 2 קוביות ביום (אבל זה קוביות גדולות של רוזמרי...) 8. בשנה שעברה בתקופת הבגרויות אני וחברה היינו ממיסות הרבה שוקולד מריר עם קצת חלב ואוכלות את זה עם תותים
טעים!! 9. יש שוקולד רוזמרי רגיל ולבן, שוקולד מריר, בטוח יש איזה גלידה בפריזר ומקופלת. 10. בטח, בלחמנייה. 11. לא
12. הממ... טעים. 13. לא ניסיתי (אבל שמעתי ביקורות לא טובות במיוחד) -יעל-
 

Levinzone

New member
אוווי, מצטערת ../images/Emo13.gif

שכחתי לכתוב את השאלה (דווקא הייתי ממש חזקה בהבנת הנקרא ביסודי...)
 
סתם כדי לשגע ת´שכל, אה? ../images/Emo3.gif

להעתיק עכשיו כל שאלה... טוב טוב בסדר
1. איזה שוקולד רגיל אתם הכי אוהבים?- שוקולד לבן/מריר, תלוי במצברוח. 2. איזה שוקולד עם תוספות אתם הכי אוהבים?- השוקולד הלבן עם עוגיות, יאממממ
3. איזה עוגה אתם הכי אוהבים?- לו´דעת... אני מניחה שאני פשוט לא חובבת גדולה של עוגות
4. מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד?- עה? כשבא לי
5. מה דעתכם על שוקולד?- טעים, ועושה מצברוח טוב, אבל עושה גם חצ´קונים בעור רגיש כמו שלי
6. שוקולד רגיל או חטיף?- חטיף.. יותר טעים ויותר כיף. 7. כמות שוקולד יומית/שבועית- שורה ביום בערך
אבל משתדלת פחות. 8. לא, אני פשוט לא אוהבת לבשל... <נו מה, לא היה לי כוח להעתיק שאלה שלמה בשביל "לא"..> 9. אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית?- יש שוקולד מריר עוד מהדיוטי פרי, ושוקולד חלב, ושוקו-שוגי גו, ו.. הממ, זהו. אה לא, גם עוגיות שוקולד צ´יפס
10. שוקולד למריחה רקקקקק השחר! 11. לא המצאתי מתכונים... אולי ביום שאני אדע לבשל
12. לא אוהבת את עלית.. ואין לי רגשות מיוחדים כלפי קדבורי
 

ל א ק י

New member
אאאמ...../images/Emo3.gif

1.איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים, עדשים וכ´ו) אתם הכי אוהבים (חלב, מריר, לבן)? לבן.. 2.איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכ´ו)? סוכריות קופצות
3.איזו עוגה אתם הכי אוהבים? לא אוהבת עוגות
4.מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? לא אוהבת לאכול שוקולד (?) 5.מה דעתכם על שוקולד (חלומי, מגעיל, וכ´ו...)? גורם לאלרגיות
6.שוקולד רגיל (חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, וכ´ו...), מה יותר כיף\טעים? אמ.. מקופלת הכי טעים
7.כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? וכמה ביום?אמ.. בערך חצי חפיסה בשבוע (?) 8.האם יש ימים שבהם אתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד? אני לא יודעת להכין מאכלי שוקולד
9.אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? איזה 8 חפיסות..וזהו
10. האם אתם אוהבים שוקולד למריחה? איזה? כן.. ולא אכפת לי איזה.. כל עוד זה לא איזה משו קשה כזה שאי אפשר למרוח (כמו שהיה לי בטיול פתיחת שנה
) 11.האם המצאתם מתכונים לשוקולד (כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים)... אני רק בת 13.. מה רוצים ממני?
12. מה דעתם על עלית? לא יודעת (?) אבל המפעל שלהם יפה
והם גם נחמדים.. נותנים לאכול הרבה (?) 13. מה דעתכם על קדבורי? לא טעמתי
 
|שוקולד|

1.איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים, עדשים וכ´ו) אתם הכי אוהבים (חלב, מריר, לבן)? חלב 2.איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכ´ו)? לבן עם עוגיות (קוקיס אנ´ קרים) או פצפוצי אורז. אמממ... 3.איזו עוגה אתם הכי אוהבים? עוגת גבינה 4.מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? מתי שבא ליד 5.מה דעתכם על שוקולד? ממממממ 6.שוקולד רגיל (חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, וכ´ו...), מה יותר כיף\טעים? וופלה - מקופלת, פסק זמן וכו´... 7.כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? וכמה ביום? בערך פעם בשבוע איזה רבע חפיסה 8.האם יש ימים שבהם אתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד? לא. 9.אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? שוקולד צ´יפס, שוקולד למריחה,ספלנדינג קטנים וזהו נראה לי..... 10. האם אתם אוהבים שוקולד למריחה? איזה? לא... 11.האם המצאתם מתכונים לשוקולד (כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים) לא. 12. מה דעתם על עלית? תותחים. שוקולד ישראלי זה הכי אחי/אחותי!
13. מה דעתכם על קדבורי? לא טעמתי אבל אני בטוחה שעלית/ורד הגליל יותר טוב
 

ים כחול

New member
תשובותיי ../images/Emo9.gif

1 . השוקולד שאני הכי אוהבת ללא תוספות : שוקולד פרה 2. ושוקולד עם תוספות : ממולדה עם פטל
3.עוגה הכי אהובה עליי היא : עוגת מוס של אימי (חלומית) 4.מתי אני אוהבת לאכול שוקולד .... המממ בכל שעה
במיוחד באמבטיה חמה עם נרות וחבר .. 5 .מה דעתי על שוקולד ? מעדן החיים ! גאון מי שהמציא אותו !! 6.מה עדיף לי , שוקולד רגיל או ואפלה ? ברור שרגיל , אין כמו טעם מרוכז של שוקולד בפה
7. שתיי חבילות ביום ( בסופי שבוע אני חוגגת יותר ) 8.באיזה יום כייף לי להכין מאכל שוקולד ? בימי שישי אני אוהבת להכין עוגת שוקולד או מוס שוקולד , ובימי הולדת גם פונצ"ים (כדורי שוקולד) 9.מה יש בביתי כעת שקשור לשוקולד? : שוקולד לבן ,רגיל חבילת מקופלת , פסק זמן , טעמי , עוגת ביית שוקולד עשירה. 10. אם אני אוהבת שוקולד למריחה ? בטח !
כל הסוגים . 11. האם המצאתי פעם מאכל שוקולדי ? כן לפעמים יצא טוב לפעמים נהרס הכל , 12.מה דעתי על עלית ? המוצרים שלהם מעולים !! במיוחד השוקולדים !! אין כמו שוקולד שיש בארץ !!!
13.מה דעתי על קדבורי ? לא אהבתי במיוחד . אין כמו שוקולד פרה . שבוע מתוק לכולם ~~ ים ים ~~
 

Lady of Buffdom

New member
My turn ../images/Emo98.gif

1. איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים, עדשים וכ´ו) אתם הכי אוהבים (חלב, מריר, לבן)? חלב 2. איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכ´ו)? אגוזים. 3. איזו עוגה אתם הכי אוהבים? שוקולד כמובן
4. מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? מתי שבא לי... 5. מה דעתכם על שוקולד (חלומי, מגעיל, וכ´ו...)? חלומי ומדהים! 6. שוקולד רגיל (חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, וכ´ו...), מה יותר כיף\טעים? יותר כיף לאכול שוקולד כחטיף. 7. כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? וכמה ביום? ת´אמת, לא הרבה. אבל יש לפעמים ימים שאני אוכלת יותר מדי שוקולד.
8. האם יש ימים שבהם אתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד? קונה ואוכלת
9. אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? אממממ... שום מאכל עם שוקולד! (!Shame on me) 10. האם אתם אוהבים שוקולד למריחה? איזה? ברור, נוטלה שולט!
11. האם המצאתם מתכונים לשוקולד (כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים)... עדיין לא
12. מה דעתם על עלית? מעולים! 13. מה דעתכם על קדבורי? עוד לא טעמתי.
 

פIלי

New member
גמני לענות!

1.איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים, עדשים וכ´ו) אתם הכי אוהבים (חלב, מריר, לבן)? מריר. 2.איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכ´ו)? סלקטד עם אגוזים 3.איזו עוגה אתם הכי אוהבים? בראוניז \ מוס שוקולד 4.מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד? כל יום כל היום 5.מה דעתכם על שוקולד (חלומי, מגעיל, וכ´ו...)? חיוני לחיים תקינים 6.שוקולד רגיל (חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, וכ´ו...), מה יותר כיף\טעים? נטו, כמובן. 7.כמה שוקולד אתם אוכלים בממוצע בשבוע? וכמה ביום? בערך 1-2 חבילות של שוקולד בשבוע, פלוס כמה חטיפי שוקולד (מקופלת וכו´), ובכלל זה תלוי בשבוע... 8.האם יש ימים שבהם אתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד? מה?! 9.אילו מאכלים שקשורים לשוקולד יש אצלכם עכשיו בבית? אין לי כח לבדוק, ממה שאני זוכר יש כמה ספלנדידים, שוגי שוקו, שוקולית, קקאו, וזהו נראה לי... 10. האם אתם אוהבים שוקולד למריחה? איזה? כן, נוטלה (השחר סאקס) 11.האם המצאתם מתכונים לשוקולד (כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים)... לא. 12. מה דעתם על עלית? תותחים! ישראל קונה כחול לבן! 13. מה דעתכם על קדבורי? הפרסומת שלהם מוציאה לי חשק לחיות.
 
../images/Emo145.gifMeeeeee../images/Emo9.gif../images/Emo145.gif../images/Emo85.gif

1) איזה שוקולד רגיל (בלי פיצפוצים,עדשים וג´ו) את הכי אוהבת
(חלב, מריר, או לבן)
הרבה זמן לא אלכתי שווקלד
תמדי הכי אהבתי שוקולד מריר אבל ניראה לי שעם הייתי אוכלת עכישו אני הייתי יותר אוהבת את הלבן והחלב לא יודעת זאת הרגשה אבל בעיקרון מריר קוביות
2) איזה שוקולד אתם הכי אוהבים עם תוספות (פיצפוצים, עדשים, וכו´
) ....
פיצפוצי אורז.
3) איזה עוגה אני הכי אוהבת´וש
|
עוגת שוקולד שמרים שולט שוס שולט
[-
!!!!....:):):):)
4) מתי אתם הכי אוהבים לאכול שוקולד
כל הזמן........
5) מה דעתכם על שוקולד (חלומי, מגעיל וכו´....)....
לא הבנתי ת´שאלה):):):):
6) שוקולד רגיל(חפיסה) או עם וופלה (פסק-זמן, טוויסט, ועוד....´´´´) קליק האורגינל
....
7) כמה שווקלד אתם אולכים בממוצאע בשבוע? וכמה ביום?
שהייתי אוכלת שווקלד, אז עד אין סוף ומיטל´וש או ליארנוש כבר יודועת כמה וזה הסיבה שעכישו אסור ליש וקולד
8) האם יש ימים שאתם אוהבים להכין מאכלי שוקולד
כל הזמןן זה פאן!
9) איזה מאכלים שקשורים לשווקלד יש אצלכם עכשיו בבית
חפיסות עם קוביות שוקולד מריר, מיני מארס, עוגת שוקולד, ממרח שוקולד מימרחית, וגם הממרח של שוקולד פרה, שוקו יוטבתה (עם זה קשור
( ואפרת שוקו עם זה גם כן קשור:) קוביות שוקולד צא´ק ממואל כזה בחלב, גלידת שוקולד, קרמבו מוקה ציפוי שוקולד
מיני כיף-כף\ מלא שווקלדים כי אבא כל המזמן נוסע שוויץ בגלל העבודה כאלו מיחדים שתאם לא מכיירם ושווקלד מריר טובלרון שאני אוהבת את הטובלון החלב אבל לא משנה:- אולי יש עוד אבל למי יש כוח לקום ליבודק
10) האם אתם אוהבים שוקולד למריחה עם כן אז איזה
אני לא ממש אוהבת עם כבר קוביות שווקלד עם לחם
סתם אני תאמ´ת לא ממש אוהבת מימרחי שוקולד אבל עם כן אז רק נוטלה
....
11) האם המצאתם מתכונים לשוקולד(כדורי שוקולד מיוחדים, מאכלים משובחים)
....
כן תוכלו לרואת במארמאים את הכדורי שווקלד צ´לי
<img border=0 s
 
נכנסתי כדי לראות את הפורום

ונדלקתי ^^ אני אענה על השאלון גם כן אם זה לא מפריע יותר מידי: 1- בדרך כלל חלב, אבל גם מריר יכול להיות טעים נורא לפעמים *-* 2- פעם הייתי חולה על פצפוצי אורז, אבל אני גם נורא אוהבת אגוזים, שקדים... כל סוגי האגוז למיניהם! 3- אני אוהבת עוגות בית רגילות ולא מקושטות יותר מידי... אבל מידי פעם חוגגת עם איזה עוגת מוס מדליקה... 4- מתי לא? ;) 5- חלומי! פרי התשוקה בצורת קקאו! ^_^ אבל חבל שזה כל כך משמין :( 6- זה שאלה מכשילה?? זה כיף בכל צורה.. גם תלוי מתי.. יש תקופות שבא לי נורא פסק זמן... ותקופות שאני אובססיבית למקופלת.. ובזמן האחרון יש לי פטיש מטורף לאגוזי! 7- רק בבוקר... כי אני לא יכולה שומדבר אחר על הבוקר, זה מגעיל אותי.. אלא אם יש איזה מסיבה, כמובן שמוכרחים לטעום מעוגת השוקולד... 8- פעם הכנתי ממרח שוקולד מצוין! וגם כדורי שוקולד ממש טעימים 9- ממרח (שחר, אלא מה?) שוגי גו שוקו (זה נחשב?) אגוזי ופסק זמן 10- שחר!!!!! 11- אממ... פעם הכנתי מילקשייק מכל מיני דברי שוקולד שהיו לי בבית... משקה שומן
12- עלית שולטים! 13- מה זה? :O
 
למעלה