15freedom girl
New member
עונה...
שעת התחלה: 17:50 שיר שמתנגן: im whit u של אבריל לאבין...אוקיי ועכשיו סטיסטיקה של הדג נחש שיר שולט!! לספר על עצמי: אוקיייי אמממ סתם ילדה שיש לה חיים... נראה לי... מחשבה: מאיפה לי... מה עשיתי היום: ביביסיטר ל4 ילדים מעצבנים רצח!!! מה אעשה מחר: ביביסיטר ל5 ילדים קרציות!! חשק ל: שוקולד של פרה!!! מידת נעלים: 41 אני יודעת אני סוסה.. פורום: בעוד 15 שנה תראו אותי ... בצפון ומשהו שקשור בחיות או משהו שקשור בעיצוב אני הכי אוהבת לאכול נרניקיות טבעול אין זה כזה טעים!! הכי שונאת לאכול חמוצים או חומוס המקצוע האהוב עלי.. ביולוגיה,ספרות, שנה שעברה: חרההההה עעיר אהובה: חיפה המקצוע הכי שנוא עלי : כימיה יאווו אני שונאת את זה ויתרתי... מישהו בכלל קורא את זה???
שעת התחלה: 17:50 שיר שמתנגן: im whit u של אבריל לאבין...אוקיי ועכשיו סטיסטיקה של הדג נחש שיר שולט!! לספר על עצמי: אוקיייי אמממ סתם ילדה שיש לה חיים... נראה לי... מחשבה: מאיפה לי... מה עשיתי היום: ביביסיטר ל4 ילדים מעצבנים רצח!!! מה אעשה מחר: ביביסיטר ל5 ילדים קרציות!! חשק ל: שוקולד של פרה!!! מידת נעלים: 41 אני יודעת אני סוסה.. פורום: בעוד 15 שנה תראו אותי ... בצפון ומשהו שקשור בחיות או משהו שקשור בעיצוב אני הכי אוהבת לאכול נרניקיות טבעול אין זה כזה טעים!! הכי שונאת לאכול חמוצים או חומוס המקצוע האהוב עלי.. ביולוגיה,ספרות, שנה שעברה: חרההההה עעיר אהובה: חיפה המקצוע הכי שנוא עלי : כימיה יאווו אני שונאת את זה ויתרתי... מישהו בכלל קורא את זה???