שאלון ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RJlake

New member
הייתי אצל סבתא שלי וירדתי לאוטו

לקחת משהו ולא שמתי לב שאני בפיג'מה עכשיו האוטו נמצא במין רחבה כזאת פתוחה ליד כביש ויש שם גם בתים ליד וחנויות אז אני כזה יורדת ופתאום אני מבינה שאני בפיג'מה וכולם מסתכלים עליי וזאת פיג'מה כזאת עם דובים ופרחים ואי זה היה כול כך מפדח!!!!!!!!!
 
מה יש לכן להופיע בציבור עם פיג'מה?

כאילו בהצגה או משהו או שפשוט יצאתם לרחוב עם פיג'מה?!
 
חחחחח זה גם נחשב? אז גם אני הופעתי

עם פיג'מה בציבור.. אבל כשהייתי ממש קטנה בת 8 או 9 משהו כזה...
 

Raph Rulz

New member
my answers...

שם: רפאל פירסינג:אין קעקועים: אין גובה: 1.89 מידת נעליים:48 צבע שיער: שתני אחים/אחיות: 5 בת כמה את נראית:17.5 משקפיים? כן עבר פלילי: לא שפות: עברית אנגלית .:הדברים האחרונים שעשית:. ספר שקראת: הביוגרפיה של לאנס ארמסטרונג- מומלץ!!! סרט מושכר שראית: שקרן שקרן סרט בקולנוע:ואן הלסינג והארי פוטר 3 שיר ששמעת: this love השיר שנתקע לך בראש:this love הדיסק שקנית: anastacia הדיסק ששמעת: anastacia האיש שהתקשרת אליו:החבר הכי טוב שלי האיש שהתקשר אליך: ילד בכיתה ז' שאני מלמד אותו מתמטיקה תוכנית טלוויזיה שראית: מכושפות רולללללז איש שחשבת עליו: אמא .:האם:. אתה דלוק על מישהו: כן אתה רוצה לגור במקום אחר:מי לא????? אתה חושב להתאבד: לפעמים... אתה מאמין באהבה ווירטואלית:לא אתה רוצה עוד פירסינג: אין לי בכללל אוהבת רכבות הרים: לא .:בעד\נגד:. מערכת יחסים ממרחקים: נגד להרוג אנשים: תלוי מי עישון אצל בני עשרה: דפנטלי נגד נסיעה במכונית אחרי ששתית:כנ"ל מערכת יחסים של הומואים\לסביות\ביסקסואלים: כל עוד זה לא קשור אליי .:האם אי פעם:. בכית על בת: כן בכית על בן: על אבא שלי שהיה לו סרטן בראש שיקרת: המון נעצרת: לא אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת:לא הופעת בציבור בפיג'מה?: לא בכית בסרט?: לא היית על במה?:כן חשבת שאת הולכת למות:לא נכשלת במקצוע?: כן הורידו אותך כיתה?:לא הקפיצו אותך כיתה?: לא רצית להיות המין השני?:לא .:כמה פעמים:. היית מאוהבת: 2 נשבר לך הלב: 0 שברת לבבות: 0.5 נישקת בנות: מי סופר? נישקת בנים: 0 שכבת עם בנות:* שכבת עם בנים:0000000 השם שלך הופיע בעיתון:לא שאני יודע על זה.. התחרטת על דברים שעשית: 999999999999999999999999999999999 .:האם אתה חושב שאתה:. יפה: לא מצחיק: כן כוסית:לא חברותי:כן מעניין:תלוי למי מכוער: לא אהוב: כן דואג: לא חמוד:כן חננה: לא .:דברים מועדפים:. מילה בת 4 אותיות:פיטר ממתק: סוכריות מתפוצצות בפה סרט מצויר: נעלולי פלא (מישהו זוכר???) קורנפלקס: קינמונים מסטיק: בזוקה צבע: כחול יום בשבוע:ראשון היום הכי לא מועדף: חמישי ג'לי: מה???? תכשיט: אין חורף\קיץ: חורף בחדר: מיטה .:האיש האחרון ש:. ישן במיטה שלך:אחי הקטן ראה אותך בוכה: אמא שלי הלכת איתו לסרט: חבר טוב לשעבר צעק עליך: אבא שלח לך אימייל:חבר נאמן ממכסיקו .:וסתם:. מה השעה עכשיו? 16:43 תפוח או בננה?: בננה כחול או אדום?: כחול סתיו או אביב: אביב מה את הולכת לעשות אחרי שאת תסיימי את זה?:להמשיך לגלוש איזה ארוחה אחרונה אכלת?: צהריים תיכון או אוניברסיטה?: תיכון אתה משועמם?: מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רעש אחרון ששמעת?: ספרים שנפלו ריח האחרון שהרחת?: זיעה
 

Mrs CoStA

New member
חחחחחח..ריח אחרון שהרחת...זיעהה..

חחחחחחחח... אתה מטר שמונים ותשעע???!?!!??!?!??
 

jt fan

New member
בגלל זה אנחנו חברים ווירטואלים.

ועד שהוא יגיב ייקח שנתיים...
 

jt fan

New member
ררר חולה עלייך../images/Emo99.gif

תתחילו להפיץ שמועות...
 

Raph Rulz

New member
אבל את לא תדעי מה אני חש כלפייך.

חחחחחח תתחילו להפיץ בכמויות...........
 

וובדיס

New member
הנה אני סוף סוף עונה

שם: וובדיס מלקמו אין פריסניג ואין קעקועים בפעם האחרונה שבדקתי גובה הייתי 1.55 מטר יו בחיי אני מקווה שגבעתימידת הנעליים שלי היא 36 השיער שלי הוא בצבע שחור יש לי 7 אחים 5 בנות כולל אותי ו2 בניםאני נראית אחת שעולה לכיתה ז'-ח' אין משקפיים אין לי תיק במשטרה אבל אומרים שאני ילדה מופרעת {וגם קוראים לי בן בת} שפות שאני יודעת זה עברית אנגלית ממוצעת ואמית טוב אני לא יכולה לענות עכשיו ביייייייייייייייייייייייייייייייייי
 

וובדיס

New member
הנה אני ממשיכה

הדברים האחרונים שעשית אין לי מושג, ספר שקראתי{שהכי} להתאהב בני אורליס סרט האחרון בחורים רעים 2, שרק2{סרט קולנוע} שיר ששמעת השיר של אשר BRUN השיר שנתקע לי בראש I DONT WANT TO KNOW של מריו ווינס הדיסק האחרון שקנית שון פול הדיסק שכרגע במערכת ג'סטין לחברה שלי התקשרתי לפניח רגע ידיד שלי {איתמר} התוכנית היא המשפחה שלי{איזה באסה היה הפרק האחרון ערוץ 2} לא חשבתי על אף אחד אני דלוקה על וויל סמית וג'סטין טימברלייק אם אני ארצה לגור במרום אחר זה ניו יורק או ש...גמייקה או.איטליה נראה לכם שאני ארצה להתאבד החיים יהו משעממים בלעדיי{סתם סתם} אני כעיקרון לא התאבתי אבל מי שהתאב סבבה לו לאאאאאאאאאאאא אם אני אחורר את הגוף שלי אז זה יהיה איפה שהצל חירר אני מאוד אוהבת רכבות הרים מי שרוצה לאהוב מרחוק אז........... אני לא רוצה להרוג אף אחד אני סובלת סיגריות {אז זה עונה על השאלה שלך אני לא סובלת סיגריות אצל בני נוער וגם מבוגרים אבל יש לי כמה חברות שמעשנות אני לא יכולה לעשות כולם אז...... זה החיים שלהם} אין לי רשיון אין לי בעיה אם לסבים הומאים וכו' לא אף פעם בחיים שלי לא בכית על בן ועל בת{לא היתה לי סיבה} יו כמה פעמים שיקרתי בחיים שלי שאלה דיי מפגרת לא נעצרתי לא אמרתי אני אוהבת אותך לבן {אז.......} היה פעם אחת שהלכתי עם הבגדים שאני קוראת להם פיג'מה אבל הם לא פיגמ'ה לא בכית בסרט לא אף פעם לא הופעתי בבמה יו כמה פעמים חשבתי שאני הולכת למות לא נכשלתי ולא הורידו אותי קבוצה ולא הקפיצו אותי. לא טוב לי עם עצמי פעם חשבתי שאני אהבתי בן {6 שנים בסוף התברר לי שלא אהבתי אותו התאבתי באייך שהוא נראה} לא שברתי ולא נשבר לי לאאאאאאאאא נישקתי בנות אבל פעם שהיה לי חבר אז התשנשקנו בפה אבל לא צרפתית ולא לא שכבתי עם בנים כן הוא הופיע בעיתו בית הספר בשמות המיוחדים אני חושבת שאני: מצחיקה חברותית מעניינת חמודה דברים מעודפים: ממתק שוקולד כל סוגי הקורנפ]לקס יום בשבוע ראאשון חורף וקיץ אף אחד לא ישן במיטה שלי ולא ראו אותי בוכה ואל הלכתי לסרט לא צעק עליי וידיד שלי שלך לי אימלאין לי מושג מה השעה עכשיו בננה כחול סתיו ואביב אני הולכת לקרוא מה הבנות האחרות כתבו קורנפלקס חטיבה לא אני לא משעוממת וזהווווווווווווווווווווווווו
 
למעלה